Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet toimivat näin?

Vierailija
20.12.2019 |

Saavatko miehet yleisestikin jonkinlaista huvia siitä, että saavat epäkiinnostavan naisen uskomaan, että mies pitää häntä ihanana? Kysyn tätä siksi, että uskon, että minulle on tehty näin, mitään muuta syytä miehen käytökselle en oikein keksi. Voiko mies siis nähdä paljonkin vaivaa mielestään epäkiinnostavan naisen suhteen siksi, että tuottaa jonkinlaista hupia nähdä kuinka vaatimattoman näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei olisi uskonut voivansa kiinnostaa ketään, alkaa vähitellen uskoa niihin kehuihin, joita mies hänelle syöttää?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja vastauksena ap:lle.

Miehet toimivat näin, koska se on ainoa keino saada seksiä. Seksisuhteista on niin kova kilpailu että vain harvalle riittää.

Syitä on kaksi:

1. Seksisuhteita haluavia miehiä on enemmän (joskin ero on pienempi kuin mitä väitetään, koska naiset eivät myönnä etsivänsä seksisuhdetta mutta ovat usein avoimia pikku seikkailulle).

2. Miehille käy yhdeksi yöksi lähes kuka tahansa.

Eli miten saada seksiä? Valehtelemalla että haluaa parisuhteen. Tässä pitää olla erittäin aktiivinen, koska muuten nainen tulkitsee että jaahas miehen A kiinnostus on laimeaa kun taas miehen B kiinnostus voimakasta.

Siksi muuten aika usein oikeasti parisuhdetta haluava mies häviää kisan, koska haluaa tutustua aidosti sen sijaan että feikkaisi instant kemiaa ja rakkautta ensi silmäyksellä...

Näytät ensinnäkin kuvittelevan, että kaikilla naisilla on jonoksi asti miehiä, jos A:n kanssa ei onnistu niin ei kun B:n luo. Näinhän asia ei ole, ei minunkaan elämässäni ole minusta kiinnostuneita miehiä. En ole missään deittisovelluksessa, en käy baareissa, en minä tapaile miehiä. Ja kyseinen mieskin kyllä tiesi tämän.

Eikä suhteemme ollut yhden illan suhde, eikä se myöskään alkanut sellaisesta. Olimme myös tunteneet toisemme jo kauemmin, itse olin kuvitellut miehen pitävän minua vain tuttavana ja yllätyin kun hän ilmaisi kiinnostuneensa minusta.

Vierailija
82/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös, oliko mikään mitä mies minulle kertoi itsestään ja elämästään aitoa, vai oliko kaikki esitystä. Mies sai myös minut kertomaan itsestäni, luottamuksellisiakin asioita, joita en normaalisti olisi yhtä helposti kertonut. Menin harhaan tuttuuden tunteesta, vaikka olin tuntenut miehen jo kauemmin, niin loppujen lopuksihan kyse oli aika pintapuolisesta tuttavuudesta, en minä häntä aidosti tuntenut. Hän oli kuitenkin aiemmin tuntunut ystävältä, monissa asioissa samanlaiselta kuin minä. Tämä sai minut liian luottavaiseksi liian helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tällöin seksiä. Todennäköisesti mies myös pitää naista viehättävänä, mutta ei semmoiselta kenen kanssa haluaa suhteeseen. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa, sama voi päteä häneenkin. Se ei ole automaatio että haluaa silloin suhteen hänen kanssaan. Suhdetta halutakseen pitää vaan heti tuntua oikealta ja sitä tunnetta ei saa yksistään uökonäöllä. Vastaus on siis, mies haluaa seksiä ja pitää sinusta mutta ilman suhteen tarvitsemaa tunnetta. Siihen tosin voit itse vaikuttaa paljon, syntyykö sitä tunnetta mieheen jos niin haluat.

Vierailija
84/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös, oliko mikään mitä mies minulle kertoi itsestään ja elämästään aitoa, vai oliko kaikki esitystä. Mies sai myös minut kertomaan itsestäni, luottamuksellisiakin asioita, joita en normaalisti olisi yhtä helposti kertonut. Menin harhaan tuttuuden tunteesta, vaikka olin tuntenut miehen jo kauemmin, niin loppujen lopuksihan kyse oli aika pintapuolisesta tuttavuudesta, en minä häntä aidosti tuntenut. Hän oli kuitenkin aiemmin tuntunut ystävältä, monissa asioissa samanlaiselta kuin minä. Tämä sai minut liian luottavaiseksi liian helposti.

Minulla on täysin samanlaisia ajatuksia omasta vastaavasta tapauksesta, jopa pelottavan samanlaisia. Vois olla suoraan omalta näppikseltäni tämä.

Vierailija
85/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täysin samanlaisia ajatuksia omasta vastaavasta tapauksesta, jopa pelottavan samanlaisia. Vois olla suoraan omalta näppikseltäni tämä.

Tämä minun tapaukseni oli sellainen, että kyseisen miehen kanssa olisi voinut olla myös kaveri jos ei olisi ollut kiinnostunut suhteesta. Samat kiinnostuksenkohteet, voi puhua kaikesta, kuin olisi vanhasta läheisestä ystävästä kyse. Nyt mietin, että teeskentelikö mies aivan kaiken siitäkin.

Vierailija
86/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa tällöin seksiä. Todennäköisesti mies myös pitää naista viehättävänä, mutta ei semmoiselta kenen kanssa haluaa suhteeseen. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis tahansa, sama voi päteä häneenkin. Se ei ole automaatio että haluaa silloin suhteen hänen kanssaan. Suhdetta halutakseen pitää vaan heti tuntua oikealta ja sitä tunnetta ei saa yksistään uökonäöllä. Vastaus on siis, mies haluaa seksiä ja pitää sinusta mutta ilman suhteen tarvitsemaa tunnetta. Siihen tosin voit itse vaikuttaa paljon, syntyykö sitä tunnetta mieheen jos niin haluat.

Kusetustahan se silloin on jos mies väittää että haluaisi suhteen vaikka on heti tiennyt, ettei tunnu oikealta. Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
87/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusetustahan se silloin on jos mies väittää että haluaisi suhteen vaikka on heti tiennyt, ettei tunnu oikealta. Erittäin epäkunnioittavaa käytöstä.

Koen kaikkein epäkunnioittavimpana tässä sen, että mies ei katso minun olevan kunnollisten hyvästien arvoinen. Sen sijaan, että olisi sanonut suoraan, että haluaa lopettaa suhteen, hän vain katosi. Minusta tämä on todella rumasti tehty, siinä tuntee itsensä todella arvottomaksi.

Vierailija
88/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Vaikka naisetkin kuulemma haluavat, niin jostain syystä se ei toimi niin, että mies voi mennä sanomaan naiselle ihan tuosta vain, että mitenkäs olis pienet seksit. Se vaatii aina pitkät esivalmistelut.

Ei se vaadi kamalan pitkiä esivalmisteluja. Se vaatii miehen jonka ulkonäkö sytyttää, joka kohtelee kunnioittavasti ja rehellisesti. Kun on rehellinen siitä mitä haluaa (pidän susta kovasti, mutta en ole kiinnostunut mistään vakavasta tällä hetkellä) niin kyllä se siitä. Fakta vaan on, että suurin osa yhdenyönjutuista on naisen kannalta surkeita koska iso osa miehestä eivät osaa hommiaan sängyssä. Jos jokainen mies panostaisi jokaiseen yhdenyönjuttuunsa, niin naiset olisivat näihin paljon suostuvaisempia. Sitä paitsi, uskoisin että moni mieskin arvostaisi pidempiaikaisiakin juttuja joissa voitaisi soitella ja paneskella useamminkin ilman sitoumuksia, mutta silloin seksin pitäisi olla hyvää naisellekin.

Ja nyt ennenkuin miesasiamiehet innostuvat, niin toki naistenkin tulisi tehdä sängyssä parhaansa, mutta koska ongelmaa ilmeisesti ei ole niin päin ilmennyt (etteikö yhdenyönjuttuihin riittäisi miehiä), niin keskityin tässä erityisesti miehiin.

Olinkin juuri vastaamassa tähän, että tässä asiassa miehen ulkonäkö on se ratkaiseva seikka. Peruspertti ei saa suoralla puheella pelkkää seksiä, vaan täytyy liehitellä lupauksilla.

Vierailija
89/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat. Mitäs jos hengittäisit välillä ettet saisi liikaa hiilidioksiidia?

Vierailija
90/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, niin...

Vierailija
91/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Joopa joo. Tuohan on juuri täsmälleen sitä, mistä aloittaja valitti. Ilmiselvä vale, mutta suuri osa naisista haluaa ihan hirveästi uskoa.

En tosiaan usko, että seksi olisi tapauksessani isossa osassa, sen saamiseen olisi helpompiakin tapoja. On monia ikäisiäni naisia, jotka aivan mielellään ovat pelkkään seksiin perustuvassa, lyhytaikaisessa suhteessa. He eivät odota näiltä suhteita mitään muuta, ei heille tarvitse valehdella. Jos siis seksikumppaniksi kelpaa tavallisen näköinen, keski-ikäinen nainen, niin ei asiallisen oloiselle miehelle seksin saaminen vaikeaa ole.

Tarkoitin tuota mielistelyä, se on samanlaista. Kirjoittaja väitti miesten haluavan seksiä lähes kaikkien naisten kanssa. Jos nainen on niin tyhmä että uskoo, saahan siitä melkoista egobuustia. Pelkästään olemalla olemassa olet muka jokaisen miehen mielestä haluttava.

Kyllä se nyt vaan niin on, että mies ei loppujen lopuksi ole kovin ronkeli seksin suhteen, nainen on paljon valikoivampi. Tietysti riippuu miehestäkin mitä on saatavilla, komea naistenkaataja harvemmin ottaa peruspiiaa sänkyyn, koska käsipuolessa roikkuu niitä näyttävämpiä sisaria ihan riittämiin.

Vierailija
92/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet toimivat näin, koska se on ainoa keino saada seksiä. Seksisuhteista on niin kova kilpailu että vain harvalle riittää.

Syitä on kaksi:

1. Seksisuhteita haluavia miehiä on enemmän (joskin ero on pienempi kuin mitä väitetään, koska naiset eivät myönnä etsivänsä seksisuhdetta mutta ovat usein avoimia pikku seikkailulle).

Eli miten saada seksiä? Valehtelemalla että haluaa parisuhteen. Tässä pitää olla erittäin aktiivinen, koska muuten nainen tulkitsee että jaahas miehen A kiinnostus on laimeaa kun taas miehen B kiinnostus voimakasta.

Siksi muuten aika usein oikeasti parisuhdetta haluava mies häviää kisan, koska haluaa tutustua aidosti sen sijaan että feikkaisi instant kemiaa ja rakkautta ensi silmäyksellä...

Se on kyllä tässä kuviossa se tragedia, että aktiivisimmat miehet palkitaan, mutta ne aktiivisimmat yleensä ovat niitä, jotka tökkivät vähän kaikkea kepillä että kuka lähtisi. Ujommat miehet, joille tämä on vakava asia ja sen takia myös arka, haaveilevat sitten siellä nurkassa, että kun saisi juuri tuon naisen näistä kaikista, mutta kun ei tahdo uskaltaa mennä juttelemaan.

Vierailija
93/93 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä on kaksi:

Se on kyllä tässä kuviossa se tragedia, että aktiivisimmat miehet palkitaan, mutta ne aktiivisimmat yleensä ovat niitä, jotka tökkivät vähän kaikkea kepillä että kuka lähtisi. Ujommat miehet, joille tämä on vakava asia ja sen takia myös arka, haaveilevat sitten siellä nurkassa, että kun saisi juuri tuon naisen näistä kaikista, mutta kun ei tahdo uskaltaa mennä juttelemaan.

Ujoja varten Tinderin ja netti-deittien luulisi olevan armahdus kun noissa ei tarvitse aluksi muuta kuin kirjoitella. Muistan yhden (ujon?) miehen joka haikaili Venäjän puolella olevia naisia muttei omannut rohkeutta laittaa heille viestiä. Laitelkaa vaan rohkeasti viestiä menemään mikäli näette jonkun kiinnostavan vaikka se olisikin rajojen ulkopuolella! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi