Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet toimivat näin?

Vierailija
20.12.2019 |

Saavatko miehet yleisestikin jonkinlaista huvia siitä, että saavat epäkiinnostavan naisen uskomaan, että mies pitää häntä ihanana? Kysyn tätä siksi, että uskon, että minulle on tehty näin, mitään muuta syytä miehen käytökselle en oikein keksi. Voiko mies siis nähdä paljonkin vaivaa mielestään epäkiinnostavan naisen suhteen siksi, että tuottaa jonkinlaista hupia nähdä kuinka vaatimattoman näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei olisi uskonut voivansa kiinnostaa ketään, alkaa vähitellen uskoa niihin kehuihin, joita mies hänelle syöttää?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuu paskaa lähes koko ajan.

No pakkoko niiden seuraan on sitten hakeutua?

Vierailija
62/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet puhuu paskaa lähes koko ajan.

No pakkoko niiden seuraan on sitten hakeutua?

En hakeudukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Siksihän kysyinkin, että onko tämä yleistäkin, koska en haluaisi uskoa, että on, ja koska en ikinä olisi uskonut tästä miehestä tuollaista. Olen pitänyt itseäni kohtuullisen hyvänä ihmistuntijana, ilmeisesti en olekaan kun arvioin tämän miehen niin väärin, mutta silti. Kyseessä ei ollut mikään naistennaurattaja, vaan todella mukavalta ja kiltiltä vaikuttava, tavallinen mies. Jos tuollainenkin mies tekee noin, niin tuleehan silloin mieleen, että ehkä tämä on hyvin yleistä käytöstä miehillä.

Kiltin keskivertomiehenhän se juuri pitää olla epärehellinen, koska muuten ei lohkea.

Halutulla naistennaurattajalla on varaa olla rehellinen, koska hänelle lohkeaa vaikka laukoisi miten tökeröitä suoria totuuksia.

Nössöimmät piruparat sitten vievät kohdan 1 äärimmilleen ja tekevät naisen mieliksi lapset ja menevät naimisiinkin.

Vietnamissa irtoaa.

Eipä kyllä muuten irtoa Vietnamissa. Suomessa irtoaa helpommin kuin siellä. Et ole tainnut käydä paikan päällä.

Minä olen käynyt, useita kertoja...

Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että irtoaa, ja helposti! ;-p

Vierailija
64/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuo perus kiusaamistaktiikka jota käytetään ala- ja yläasteella. Annetaan ymmärtää kiinnostus tai jopa sanotaan suoraan, että haluaa seurustella. Ja kun tulee vastakaikua koko luokka nauraa tälle yhdelle reppanalle kuinka se meni lankaan.

En tiennytkään, että jotkut aikuiset on jumahtanut tuolle tasolle ja tekevät sitä yhä.

Tuttua kauraa. Itseäni kiusattiin juuri noin suurin osa ala- ja yläasteesta, jonka seurauksena meni luottamus todnäk. loppuiäksi. En usko ketään, joka sanoo minusta pitävänsä. Pitäisi tapahtua ihme, että tilanne muuttuisi.

Vierailija
65/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Vaikka naisetkin kuulemma haluavat, niin jostain syystä se ei toimi niin, että mies voi mennä sanomaan naiselle ihan tuosta vain, että mitenkäs olis pienet seksit. Se vaatii aina pitkät esivalmistelut.

Ei se vaadi kamalan pitkiä esivalmisteluja. Se vaatii miehen jonka ulkonäkö sytyttää, joka kohtelee kunnioittavasti ja rehellisesti. Kun on rehellinen siitä mitä haluaa (pidän susta kovasti, mutta en ole kiinnostunut mistään vakavasta tällä hetkellä) niin kyllä se siitä. Fakta vaan on, että suurin osa yhdenyönjutuista on naisen kannalta surkeita koska iso osa miehestä eivät osaa hommiaan sängyssä. Jos jokainen mies panostaisi jokaiseen yhdenyönjuttuunsa, niin naiset olisivat näihin paljon suostuvaisempia. Sitä paitsi, uskoisin että moni mieskin arvostaisi pidempiaikaisiakin juttuja joissa voitaisi soitella ja paneskella useamminkin ilman sitoumuksia, mutta silloin seksin pitäisi olla hyvää naisellekin.

Kyllä se useammin on niin, että nainen on surkea sängyssä. Kokemusta on niin paljon sekä taivaallisesta että surkeasta seksistä, että tiedän mistä puhun.

Jos joku yhdenyönjuttu ei toimi, ei se kerro oikeastaan mitään sen seksikumppanin taidoista. Toisten kanssa sujuu heti, joidenkin kanssa vasta myöhemmin ja surkeiden kanssa ei koskaan.

Vierailija
66/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuo perus kiusaamistaktiikka jota käytetään ala- ja yläasteella. Annetaan ymmärtää kiinnostus tai jopa sanotaan suoraan, että haluaa seurustella. Ja kun tulee vastakaikua koko luokka nauraa tälle yhdelle reppanalle kuinka se meni lankaan.

En tiennytkään, että jotkut aikuiset on jumahtanut tuolle tasolle ja tekevät sitä yhä.

Tuttua kauraa. Itseäni kiusattiin juuri noin suurin osa ala- ja yläasteesta, jonka seurauksena meni luottamus todnäk. loppuiäksi. En usko ketään, joka sanoo minusta pitävänsä. Pitäisi tapahtua ihme, että tilanne muuttuisi.

Minuakin kiusattiin ala-asteella, kun joku muka oli tykännyt musta ja en vaan kestänyt sitä lällättelyä. Päälle vielä 100% epäonnistuneet treffailuyritelmät vanhempana ja mikäs tässä uskonsa menettäneenä, hyvää loppuelämää yksin.

Vierailija
67/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Joopa joo. Tuohan on juuri täsmälleen sitä, mistä aloittaja valitti. Ilmiselvä vale, mutta suuri osa naisista haluaa ihan hirveästi uskoa.

Vierailija
68/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Kummalla luulet olevan parempi seksinsaantivarmuus, miehellä joka uskottelee naiselle että nainen on juuri se oikea, vaiko mielellä joka sanoo suoraan että nainen tuskin tulee vuosia kiinnostamaan, mutta olisi mukava nyt kuitenkin muutama kuukausi ajan kuluksi paneskella?

Tässäpä se totuus tulikin. Miehet käyttivät tätä taktiikkaa ennen Tinderiä, ja ilmeisesti panosovellus ei ole muuttanut asiaa. eri

Vierailija
69/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nelikymppiset naiset joiden naamaa ei seinästä erota? Minä olen sellainen. Onhan täälläkin monta kertaa sanottu, että emme me enää haluja herätä.

Kyllä, myös ne joita ei seinästä erota...

...ja tämän lisäksi vielä nekin, joiden naama on niin kauhea että erottuu seinästä ihan siitä syystä.

Jos näin on, niin eikö silloin olisi helpompi vain mennä baariin iskemään kuka tahansa nainen yhdeksi illaksi, jos siis pelkkää seksiä haluaa? Miksi esittää haluavansa parisuhteen, jos pelkkä seksi riittää ja lähes kuka vain kelpaa, kai nyt silloin kumppaneita löytyy helpostikin?

Suurimmalle osalle ei löydy kumppania pelkkään seksiin ilman rahaa.

Vierailija
70/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Tuohan on juuri täsmälleen sitä, mistä aloittaja valitti. Ilmiselvä vale, mutta suuri osa naisista haluaa ihan hirveästi uskoa.

En tosiaan usko, että seksi olisi tapauksessani isossa osassa, sen saamiseen olisi helpompiakin tapoja. On monia ikäisiäni naisia, jotka aivan mielellään ovat pelkkään seksiin perustuvassa, lyhytaikaisessa suhteessa. He eivät odota näiltä suhteita mitään muuta, ei heille tarvitse valehdella. Jos siis seksikumppaniksi kelpaa tavallisen näköinen, keski-ikäinen nainen, niin ei asiallisen oloiselle miehelle seksin saaminen vaikeaa ole.

Vierailija
71/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nelikymppiset naiset joiden naamaa ei seinästä erota? Minä olen sellainen. Onhan täälläkin monta kertaa sanottu, että emme me enää haluja herätä.

Kyllä, myös ne joita ei seinästä erota...

...ja tämän lisäksi vielä nekin, joiden naama on niin kauhea että erottuu seinästä ihan siitä syystä.

Jos näin on, niin eikö silloin olisi helpompi vain mennä baariin iskemään kuka tahansa nainen yhdeksi illaksi, jos siis pelkkää seksiä haluaa? Miksi esittää haluavansa parisuhteen, jos pelkkä seksi riittää ja lähes kuka vain kelpaa, kai nyt silloin kumppaneita löytyy helpostikin?

Suurimmalle osalle ei löydy kumppania pelkkään seksiin ilman rahaa.

Nykyään ihmiset harrastavat aika yleisesti yhden illan juttuja, ja jos melkein kuka vain kelpaa kuten kommentoimani kirjoittaja väitti, niin eiköhän useimmille jollain lailla normaalin oloisille löydy.

Vierailija
72/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samoja kokemuksia.Erityisesti nyt lähes 40 vuotiaana saan paljon tätä. Miehet haalii ihailijajoukkoa vähän reserviksi. Viestiä pukkaa joka tuutista, mutta mistään ei oikeasti tule mitään ikinä. Jos otat etäisyyttä, alkaa super-aktiivinen rakkauspommitus. Kun itse kiinnostut, mies ottaa taas etäisyyttä. Nämä miehet ei ole mitään alfoja, vaan perusjanttereitä. Osa vapaita ja osa varattuja.

Vierailija
73/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan usko, että seksi olisi tapauksessani isossa osassa, sen saamiseen olisi helpompiakin tapoja. On monia ikäisiäni naisia, jotka aivan mielellään ovat pelkkään seksiin perustuvassa, lyhytaikaisessa suhteessa. He eivät odota näiltä suhteita mitään muuta, ei heille tarvitse valehdella. Jos siis seksikumppaniksi kelpaa tavallisen näköinen, keski-ikäinen nainen, niin ei asiallisen oloiselle miehelle seksin saaminen vaikeaa ole.

Tarkoitin tuota mielistelyä, se on samanlaista. Kirjoittaja väitti miesten haluavan seksiä lähes kaikkien naisten kanssa. Jos nainen on niin tyhmä että uskoo, saahan siitä melkoista egobuustia. Pelkästään olemalla olemassa olet muka jokaisen miehen mielestä haluttava.

Vierailija
74/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se.

Tästä oli puhetta joskus. Selvisi että muidenkin tuntemilla naistenkaatajilla on yleensä tuo kova tarve miellyttää ja saada vastineeksi ihailua. Siksi kehuvat naisia.

Toki samoilla miehillä on vähintäänkin yhtä pakonomainen tarve saada jokainen nainen petiin.

Vierailija
75/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa nyt valehtelee non-stop, ei valehteluun tarvita heillä syytä. Molemmissa sukupuolissa on noita.

Minä olen aina inhonnut ulkonäön kehujia, tulee mieleen ne etelän hedelmien imelät lässytykset.

Itsetunto kuntoon, niin tajuaa torpata nuo kehujat suoraan.

No oikeasti ap on gilttimies, jonka pointti on todestaa, miten tyhmiä naiset onkaan. Siinä tuhannen kerran, jankkaa samaa kuin rikkinäinen levy.

Kuule kyllä minä olen ihan nainen. Tällä hetkellä tunnen itseni erittäin tyhmäksi, mutta halu saada rakkautta ja hyväksyntää on aika yleisinhimillinen tarve, emme me ole kylmän loogisesti ajattelevia koneita. Tässä isketään hyvin syvällä olevaan kaipuuseen.

Sitten ihmetellään miksi jopa osa naisista lähtee etelään. Ihmisiä ne rumatkin on! Rakkautta, helliä sanoja ja lämpöä olisi kiva saada vaikka lomareissulla. Odotan kovasti tulevaa Kreikan matkaani josko sieltä löytyisi vihdoin joku edes lomien ajaksi.

Vierailija
76/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Siksihän kysyinkin, että onko tämä yleistäkin, koska en haluaisi uskoa, että on, ja koska en ikinä olisi uskonut tästä miehestä tuollaista. Olen pitänyt itseäni kohtuullisen hyvänä ihmistuntijana, ilmeisesti en olekaan kun arvioin tämän miehen niin väärin, mutta silti. Kyseessä ei ollut mikään naistennaurattaja, vaan todella mukavalta ja kiltiltä vaikuttava, tavallinen mies. Jos tuollainenkin mies tekee noin, niin tuleehan silloin mieleen, että ehkä tämä on hyvin yleistä käytöstä miehillä.

Kiltin keskivertomiehenhän se juuri pitää olla epärehellinen, koska muuten ei lohkea.

Halutulla naistennaurattajalla on varaa olla rehellinen, koska hänelle lohkeaa vaikka laukoisi miten tökeröitä suoria totuuksia.

Nössöimmät piruparat sitten vievät kohdan 1 äärimmilleen ja tekevät naisen mieliksi lapset ja menevät naimisiinkin.

Vietnamissa irtoaa.

Eipä kyllä muuten irtoa Vietnamissa. Suomessa irtoaa helpommin kuin siellä. Et ole tainnut käydä paikan päällä.

Sano tuo miesasiamiehille mitkä sanoo joutuneensa hakemaan vaimon muualta kun Suomesta ei irronnut. Eipä näytä kaikille irtoavan :D

Vierailija
77/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on.

Laitoin jossain vaiheessa viestiä naiselle joka etsi vakituista seksisuhdetta (kiinnostuin koska nainen ilmaisi olevansa "vähän dominoiva"). Ikä muistaakseni oli 37, vartalo hieman pyöreä mutta naisellinen. Ei todellakaan fitnessmissi tai Marilyn Monroe. Kasvokuvaa ei ilmoituksessa ollut, nainen kuvasi ettei ole mikään missi mutta ihan nätti kyllä.

Parin viikon päästä tuli vastaus ja pahoittelut kun kesti niin kauan vastaamisessa. Yhteydenottoja oli tullut yli 2000.

(en tullut valituksi tällä kertaa)

Vierailija
78/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vastauksena ap:lle.

Miehet toimivat näin, koska se on ainoa keino saada seksiä. Seksisuhteista on niin kova kilpailu että vain harvalle riittää.

Syitä on kaksi:

1. Seksisuhteita haluavia miehiä on enemmän (joskin ero on pienempi kuin mitä väitetään, koska naiset eivät myönnä etsivänsä seksisuhdetta mutta ovat usein avoimia pikku seikkailulle).

2. Miehille käy yhdeksi yöksi lähes kuka tahansa.

Eli miten saada seksiä? Valehtelemalla että haluaa parisuhteen. Tässä pitää olla erittäin aktiivinen, koska muuten nainen tulkitsee että jaahas miehen A kiinnostus on laimeaa kun taas miehen B kiinnostus voimakasta.

Siksi muuten aika usein oikeasti parisuhdetta haluava mies häviää kisan, koska haluaa tutustua aidosti sen sijaan että feikkaisi instant kemiaa ja rakkautta ensi silmäyksellä...

Vierailija
79/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja vastauksena ap:lle.

Miehet toimivat näin, koska se on ainoa keino saada seksiä. Seksisuhteista on niin kova kilpailu että vain harvalle riittää.

Syitä on kaksi:

1. Seksisuhteita haluavia miehiä on enemmän (joskin ero on pienempi kuin mitä väitetään, koska naiset eivät myönnä etsivänsä seksisuhdetta mutta ovat usein avoimia pikku seikkailulle).

2. Miehille käy yhdeksi yöksi lähes kuka tahansa.

Eli miten saada seksiä? Valehtelemalla että haluaa parisuhteen. Tässä pitää olla erittäin aktiivinen, koska muuten nainen tulkitsee että jaahas miehen A kiinnostus on laimeaa kun taas miehen B kiinnostus voimakasta.

Siksi muuten aika usein oikeasti parisuhdetta haluava mies häviää kisan, koska haluaa tutustua aidosti sen sijaan että feikkaisi instant kemiaa ja rakkautta ensi silmäyksellä...

Tuosta syystä pelimiestaktiikka onkin ylivoimainen.

Halusit naisesta mitä tahansa, feikkaa aina että nainen on vastustamaton etkä mahda itsellesi mitään, siksi tiesit haluavasi juuri tämän naisen heti kun näit hänet.

Sitten kun joku panoista osoittautuukin kiinnostavaksi myös parisuhdemielessä, sinulla on hääpuhetta varten valmiina tarina rakkaudesta ensi silmäyksellä. Sitä ei kenenkään tarvitse tietää että olet kokenut saman rakkauden 200+ kertaa ;)

Vierailija
80/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset, että naiset kyllä tekevät ihan samaa.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän