Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet toimivat näin?

Vierailija
20.12.2019 |

Saavatko miehet yleisestikin jonkinlaista huvia siitä, että saavat epäkiinnostavan naisen uskomaan, että mies pitää häntä ihanana? Kysyn tätä siksi, että uskon, että minulle on tehty näin, mitään muuta syytä miehen käytökselle en oikein keksi. Voiko mies siis nähdä paljonkin vaivaa mielestään epäkiinnostavan naisen suhteen siksi, että tuottaa jonkinlaista hupia nähdä kuinka vaatimattoman näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei olisi uskonut voivansa kiinnostaa ketään, alkaa vähitellen uskoa niihin kehuihin, joita mies hänelle syöttää?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhdetta etsisin, niin taitaisin muutaman kerran tavata miestä ennen seksiä. Erottaa jyvät akanoista. Ei miesten lepertelyä kannata kuunnella, jos seksiä haluavat. Ovat valmiita sanomaan mitä vaan. Pelkkää seksiä haluava mies ei todnäk jaksaa montaa kertaa tapailla, seksiä saa muualta helpommin ;).

N32

Vierailija
42/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat vain kohteliaita ja sinä kuvittelet liikoja koska et ole saanut pitkään aikaan kullia? N17v

Hei teinitytöksi tekeytyvä mies, en tiedä sinusta, mutta useimmat tuntemani miehet osoittavat kohteliaisuutta hieman muilla tavoilla kuin sanomalla haluavansa parisuhteen kanssani.

Niin, tai sitten sinä vaan et todellakaan ymmärrä. Aivan kuten tuo teinitytöksi tekeytyvä mies sanoi alunperinkin. Ei taida olla sellaista vaihtoehtoa että sinä olisit väärässä, vai mitä?

Niin, minä selvästikin kuvittelin liikoja. Mutta missä todellisuudessa on pelkkää vilpitöntä kohteliaisuutta sanoa toiselle ihmiselle haluavansa parisuhteen tämän kanssa vaikka ei halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Siksihän kysyinkin, että onko tämä yleistäkin, koska en haluaisi uskoa, että on, ja koska en ikinä olisi uskonut tästä miehestä tuollaista. Olen pitänyt itseäni kohtuullisen hyvänä ihmistuntijana, ilmeisesti en olekaan kun arvioin tämän miehen niin väärin, mutta silti. Kyseessä ei ollut mikään naistennaurattaja, vaan todella mukavalta ja kiltiltä vaikuttava, tavallinen mies. Jos tuollainenkin mies tekee noin, niin tuleehan silloin mieleen, että ehkä tämä on hyvin yleistä käytöstä miehillä.

Miksi ihmeessä sinulle tulee mieleen, että kyseinen käytös on yleistä nimen omaan miehillä? Tätä en tajua.

Naisena tunnen naisten tavan ajatella paremmin kuin miesten tavan ajatella, ja sen olen jo oppinut, että miehen motiiveja ei kannata arvailla sen mukaan, miten naiset yleisesti ottaen jossakin tilanteessa tekisivät. Yleensähän miehet itse ovat niitä, jotka korostavat, että miehet ja naiset ovat hyvin erilaisia. Nimenomaan miehet usein kiistävät sen, että miesten yksilölliset erot olisivat seksiin ja parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin suuria. Minä en haluaisi uskoa tätä, mutta mutta...

Noniin, nyt ymmärrän. Eli kuvittelet, että on olemassa joku "naisten tapa ajatella" ja "miesten tapa ajatella". Näin ei todellisuudessa ole. Tätä virheellistä ajatustasi sitten jatkat yleistämällä, että "yleensähän miehet jne.", mikä ei pidä paikkaansa. Ei ole mitään tuollaista ilmiötä muualla kuin palstan ulimiesten keskuudessa.

Ohis, mutta tietenkin on olemassa miesten ja naisten tavat ajatella. Keskimäärin niissä on tiettyjä eroja kautta linjan. Toki sitten on molemmilla puolilla myös yksilöllistä vaihtelua, mutta kukaan kenellä aistit toimivat ei voi väittää, että miehet ja naiset ovat täysin toisistaan erottamattomia ajatustavoissaan.

Vierailija
44/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tekee naisetkin ihan samaa.

Vierailija
45/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Vaikka naisetkin kuulemma haluavat, niin jostain syystä se ei toimi niin, että mies voi mennä sanomaan naiselle ihan tuosta vain, että mitenkäs olis pienet seksit. Se vaatii aina pitkät esivalmistelut.

Nykyään on kyllä ihan mahdollista saada seksiseuraa muutenkin kuin huijaamalla nainen parisuhteeseen. Vaikka menemällä baariin ja etsimällä sieltä yhden illan tuttavuus. Ei sielläkään voi vain suoraan käydä kiinni jos sitä tarkoitat, mutta seksiä kyllä saa muutenkin kuin etsimällä vakavan suhteen haluavan naisen ja uskottelemalla tälle, että itsekin haluaa vakavan suhteen.

Vierailija
46/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat vain kohteliaita ja sinä kuvittelet liikoja koska et ole saanut pitkään aikaan kullia? N17v

Hei teinitytöksi tekeytyvä mies, en tiedä sinusta, mutta useimmat tuntemani miehet osoittavat kohteliaisuutta hieman muilla tavoilla kuin sanomalla haluavansa parisuhteen kanssani.

Niin, tai sitten sinä vaan et todellakaan ymmärrä. Aivan kuten tuo teinitytöksi tekeytyvä mies sanoi alunperinkin. Ei taida olla sellaista vaihtoehtoa että sinä olisit väärässä, vai mitä?

Niin, minä selvästikin kuvittelin liikoja. Mutta missä todellisuudessa on pelkkää vilpitöntä kohteliaisuutta sanoa toiselle ihmiselle haluavansa parisuhteen tämän kanssa vaikka ei halua?

Voi tsiisus, miehet sanovat mitä tahansa päästäkseen panemaan. N17v (teinitytöksi tekeytyvä mies)

Vierailija
47/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Vaikka naisetkin kuulemma haluavat, niin jostain syystä se ei toimi niin, että mies voi mennä sanomaan naiselle ihan tuosta vain, että mitenkäs olis pienet seksit. Se vaatii aina pitkät esivalmistelut.

Nykyään on kyllä ihan mahdollista saada seksiseuraa muutenkin kuin huijaamalla nainen parisuhteeseen. Vaikka menemällä baariin ja etsimällä sieltä yhden illan tuttavuus. Ei sielläkään voi vain suoraan käydä kiinni jos sitä tarkoitat, mutta seksiä kyllä saa muutenkin kuin etsimällä vakavan suhteen haluavan naisen ja uskottelemalla tälle, että itsekin haluaa vakavan suhteen.

Miksi mies ei voi käydä naiseen suoraan kiinni mutta nainen voi käydä mieheen? Harvemmin mies tuosta mieltään pahoittaa mutta naiset lähes poikkeuksetta aina.

Vierailija
48/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus, miehet sanovat mitä tahansa päästäkseen panemaan. N17v (teinitytöksi tekeytyvä mies)

Niin usein sanovatkin, mutta miksi sitten ensin väitit, että "ehkä he vain ovat KOHTELIAITA"? Kumpi motiivi siis mielestäsi pitää paikkansa, kohteliaisuus vai halu päästä panemaan? Ymmärrätkö itsekään, mitä kirjoitat?

Vierailija
49/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei voi käydä naiseen suoraan kiinni mutta nainen voi käydä mieheen? Harvemmin mies tuosta mieltään pahoittaa mutta naiset lähes poikkeuksetta aina.

Miehethän siitä kiinni käymisestä nokkiinsa ottaa. Naiset vaan ärtyy ja kohauttaa olkiaan, kun se on vähintään viikoittaista.

Vierailija
50/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. En keksi mitään muuta syytä tuollaiselle huijaamiselle kuin sen, että huijaaja siitä saa itselleen jotain sairasta tyydytystä.

Vierailija
51/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään 17v tyttö ei käytä sanaa kulli. Kyllä se on yli viisikymppisten sana. Yök.

Älä tytöttele. Pidän irl kullia suussakin tarvittaessa. N17v

Nainen et ole, mutta tuo pakonomainen kullin pohtuminen paljastaa, että olisi aika sinunkin tulla kaapista. Korkea aika, olet yli 50 v

Vierailija
52/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaadi kamalan pitkiä esivalmisteluja. Se vaatii miehen jonka ulkonäkö sytyttää, joka kohtelee kunnioittavasti ja rehellisesti. Kun on rehellinen siitä mitä haluaa (pidän susta kovasti, mutta en ole kiinnostunut mistään vakavasta tällä hetkellä) niin kyllä se siitä. Fakta vaan on, että suurin osa yhdenyönjutuista on naisen kannalta surkeita koska iso osa miehestä eivät osaa hommiaan sängyssä. Jos jokainen mies panostaisi jokaiseen yhdenyönjuttuunsa, niin naiset olisivat näihin paljon suostuvaisempia. Sitä paitsi, uskoisin että moni mieskin arvostaisi pidempiaikaisiakin juttuja joissa voitaisi soitella ja paneskella useamminkin ilman sitoumuksia, mutta silloin seksin pitäisi olla hyvää naisellekin.

Ja nyt ennenkuin miesasiamiehet innostuvat, niin toki naistenkin tulisi tehdä sängyssä parhaansa, mutta koska ongelmaa ilmeisesti ei ole niin päin ilmennyt (etteikö yhdenyönjuttuihin riittäisi miehiä), niin keskityin tässä erityisesti miehiin.

Vierailija
53/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nyt valehtelee non-stop, ei valehteluun tarvita heillä syytä. Molemmissa sukupuolissa on noita.

Minä olen aina inhonnut ulkonäön kehujia, tulee mieleen ne etelän hedelmien imelät lässytykset.

Itsetunto kuntoon, niin tajuaa torpata nuo kehujat suoraan.

No oikeasti ap on gilttimies, jonka pointti on todestaa, miten tyhmiä naiset onkaan. Siinä tuhannen kerran, jankkaa samaa kuin rikkinäinen levy.

Vierailija
54/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa nyt valehtelee non-stop, ei valehteluun tarvita heillä syytä. Molemmissa sukupuolissa on noita.

Minä olen aina inhonnut ulkonäön kehujia, tulee mieleen ne etelän hedelmien imelät lässytykset.

No oikeasti ap on gilttimies, jonka pointti on todestaa, miten tyhmiä naiset onkaan. Siinä tuhannen kerran, jankkaa samaa kuin rikkinäinen levy.

Kuule kyllä minä olen ihan nainen. Tällä hetkellä tunnen itseni erittäin tyhmäksi, mutta halu saada rakkautta ja hyväksyntää on aika yleisinhimillinen tarve, emme me ole kylmän loogisesti ajattelevia koneita. Tässä isketään hyvin syvällä olevaan kaipuuseen.

Vierailija
55/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä. Siis saatko sinä mielihyvää siitä jos saat toiselta ihmiseltä huomiota ja kehuja? Sinusta tuntuu hyvältä jos joku kertoo sinulle nättejä ihanuuksia yms? Ja jos se sitten lakkaa kertomasta niitä ihanuuksia niin sinusta tuntuu pahalta? Outoa. Tosi outoa.

Uskon että syvällä sinun tunne-elämässäsi on jokin kipu. Se aiheuttaa sinulle pahoinvointia koko elämäsi ajan. Eli ei pahoinvointisi johdu siitä että joku tyyppi hylkäsi sinut. Jos tahdot olla onnellinen niin korjaa se syvä kipu. Sitten et enää ole riippuvainen muiden antamasta pinnallisesta turhanpäiväisestä huomiosta.

Ei terve ihminen rakenna hyvinvointiaan muiden ihmisten antaman huomion varaan.

Vierailija
56/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä minä olen ihan nainen. Tällä hetkellä tunnen itseni erittäin tyhmäksi, mutta halu saada rakkautta ja hyväksyntää on aika yleisinhimillinen tarve, emme me ole kylmän loogisesti ajattelevia koneita. Tässä isketään hyvin syvällä olevaan kaipuuseen.

Ja jatkan vielä, että siksi sitä onkin niin helppo hyödyntää. Varsinkin jos hyödyntäjä ei ole ilmiselvä tapaus, vaan aivan tavallinen ihminen josta ei nyt heti uskoisi, että tekisi toiselle noin.

On helppoa ajatella, että "En minä ikinä olisi noin hyväuskoinen" silloin kun kyse on jostain, mistä ei vielä ole omakohtaista kokemusta. Kun se tulee omalle kohdalle, kun se tehdään taitavasti, ja kun todellakin leikitään hyvin syvällä olevalla tarpeella, jota on vaikea kuolettaa, niin asia ei olekaan niin yksinkertainen.

Vierailija
57/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä. Siis saatko sinä mielihyvää siitä jos saat toiselta ihmiseltä huomiota ja kehuja? Sinusta tuntuu hyvältä jos joku kertoo sinulle nättejä ihanuuksia yms? Ja jos se sitten lakkaa kertomasta niitä ihanuuksia niin sinusta tuntuu pahalta? Outoa. Tosi outoa.

Uskon että syvällä sinun tunne-elämässäsi on jokin kipu. Se aiheuttaa sinulle pahoinvointia koko elämäsi ajan. Eli ei pahoinvointisi johdu siitä että joku tyyppi hylkäsi sinut. Jos tahdot olla onnellinen niin korjaa se syvä kipu. Sitten et enää ole riippuvainen muiden antamasta pinnallisesta turhanpäiväisestä huomiosta.

Outo käsitys pinnallisuudesta, jos parisuhteen kaipuuta pitää pinnallisena.

Vierailija
58/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tunne-elämältään latteat ihmiset minua aina jaksavat ihmetyttää, kun jakelevat neuvojaan siitä kuinka pitäisi elää.

On TÄYSIN normaalia että ihminen vastaa emotionaalisesti hänelle esitettyihin kehuihin ja kohteliaisuuksiin. On TÄYSIN normaalia kaivata kosketusta, vastakaikua, empatiaa, toisen lämpöä, tuntea olevansa hyväksytty. Se on ihan normaalia ihmisen käytöstä, ei mitään ihmeellistä kipua.

Vierailija
59/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tunne-elämältään latteat ihmiset minua aina jaksavat ihmetyttää, kun jakelevat neuvojaan siitä kuinka pitäisi elää.

On TÄYSIN normaalia että ihminen vastaa emotionaalisesti hänelle esitettyihin kehuihin ja kohteliaisuuksiin. On TÄYSIN normaalia kaivata kosketusta, vastakaikua, empatiaa, toisen lämpöä, tuntea olevansa hyväksytty. Se on ihan normaalia ihmisen käytöstä, ei mitään ihmeellistä kipua.

Kiitos, puit sanoiksi sen mitä itsekin ajattelen ja mitä yritän nyt saada itseäni uskomaan, sille, että tunnen itseni hyväuskoiseksi hölmöksi kun en silti voi mitään.

-ap

Vierailija
60/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet puhuu paskaa lähes koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi