Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet toimivat näin?

Vierailija
20.12.2019 |

Saavatko miehet yleisestikin jonkinlaista huvia siitä, että saavat epäkiinnostavan naisen uskomaan, että mies pitää häntä ihanana? Kysyn tätä siksi, että uskon, että minulle on tehty näin, mitään muuta syytä miehen käytökselle en oikein keksi. Voiko mies siis nähdä paljonkin vaivaa mielestään epäkiinnostavan naisen suhteen siksi, että tuottaa jonkinlaista hupia nähdä kuinka vaatimattoman näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei olisi uskonut voivansa kiinnostaa ketään, alkaa vähitellen uskoa niihin kehuihin, joita mies hänelle syöttää?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt samoin.

Treffit jossa mies oli kohtelias, tarjosi kaiken, kyseli ja oli kiinnostunut. Oli paljon yhteisiä asioita, juteltiin ja naurettiin. Hyviä ja mielenkiintoista keskustelua. Mies kertoi myös itsestään. Mies kehui ulkomuotoani, ja kehui että olen hyvännäköinen ja seksikäs.

Suudeltiin autossa kiihkeästi. Seksiäkin harrastettiin, se oli kiihkeää, monipuolista ja hyvää.

Jatkettiin yön pikkutunneille keskustelua seksin jälkeen. Mies kutsui Lappiin viettämään kanssaan laskettelureissun merkeissä.

Seuraavana päivänä mies oli poistanut Tindermachin ja estänyt puhelinnumerossa. Ei mitään selityksiä ei mitään viestiä että kiitos eilisestä mutta ei kiitos...

Tuntui todella tyhjältä ja kylmältä. Ei sitten mies edes viitsinyt hyvästiviestiä jättää. Olo oli hyväksikäytetty.

Eikä mies edes ollut komea, ihan perusjantteri.

Täysin käsittämätöntä toimintaa....

Itse olisin voinut tuohon "kehui ulkomuotoani ja hyvännäköiseksi" asti jatkaa, vaikka en olisi ollutkaan naisesta kiinnostunut, mutta en olisi kehunut seksikkääksi, saati harrastanut sitä.

Vierailija
22/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Kummalla luulet olevan parempi seksinsaantivarmuus, miehellä joka uskottelee naiselle että nainen on juuri se oikea, vaiko mielellä joka sanoo suoraan että nainen tuskin tulee vuosia kiinnostamaan, mutta olisi mukava nyt kuitenkin muutama kuukausi ajan kuluksi paneskella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niputit kaikki miehet samaan muotiin.

Parempi olisi kysyä, että "Miksi jotkut miehet tekevät näin?"

Sillä kaikki miehet eivät todellakaan toimi noin. Koska minuun ihastutaan helposti, varon suorastaan tekemästä ja lupaamasta mitään, jonka nainen voisi tulkit kiinnostumisen merkiksi, ellen oikeasti halua suhdetta naisen kanssa. Ihastuneista naisista ei ole kuin riesaa, ellei tunne ole molemminpuolinen. Näin opin toimin silloinkin, kun harrastin irtosuhteita ja oltiin sängyssä; ei mitään "punainen tupa ja porkkanamaa" -juttuja.

Vierailija
24/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Siksihän kysyinkin, että onko tämä yleistäkin, koska en haluaisi uskoa, että on, ja koska en ikinä olisi uskonut tästä miehestä tuollaista. Olen pitänyt itseäni kohtuullisen hyvänä ihmistuntijana, ilmeisesti en olekaan kun arvioin tämän miehen niin väärin, mutta silti. Kyseessä ei ollut mikään naistennaurattaja, vaan todella mukavalta ja kiltiltä vaikuttava, tavallinen mies. Jos tuollainenkin mies tekee noin, niin tuleehan silloin mieleen, että ehkä tämä on hyvin yleistä käytöstä miehillä.

Vierailija
25/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Myös nelikymppiset naiset joiden naamaa ei seinästä erota? Minä olen sellainen. Onhan täälläkin monta kertaa sanottu, että emme me enää haluja herätä.

Kyllä, myös ne joita ei seinästä erota...

...ja tämän lisäksi vielä nekin, joiden naama on niin kauhea että erottuu seinästä ihan siitä syystä.

Vierailija
26/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt samoin.

Treffit jossa mies oli kohtelias, tarjosi kaiken, kyseli ja oli kiinnostunut. Oli paljon yhteisiä asioita, juteltiin ja naurettiin. Hyviä ja mielenkiintoista keskustelua. Mies kertoi myös itsestään. Mies kehui ulkomuotoani, ja kehui että olen hyvännäköinen ja seksikäs.

Suudeltiin autossa kiihkeästi. Seksiäkin harrastettiin, se oli kiihkeää, monipuolista ja hyvää.

Jatkettiin yön pikkutunneille keskustelua seksin jälkeen. Mies kutsui Lappiin viettämään kanssaan laskettelureissun merkeissä.

Seuraavana päivänä mies oli poistanut Tindermachin ja estänyt puhelinnumerossa. Ei mitään selityksiä ei mitään viestiä että kiitos eilisestä mutta ei kiitos...

Tuntui todella tyhjältä ja kylmältä. Ei sitten mies edes viitsinyt hyvästiviestiä jättää. Olo oli hyväksikäytetty.

Eikä mies edes ollut komea, ihan perusjantteri.

Täysin käsittämätöntä toimintaa....

Itse olisin voinut tuohon "kehui ulkomuotoani ja hyvännäköiseksi" asti jatkaa, vaikka en olisi ollutkaan naisesta kiinnostunut, mutta en olisi kehunut seksikkääksi, saati harrastanut sitä.

Mulla vähän samantapainen kokemus, ei tosin yhteen kertaan jäänyt mutta kuitenkin. Ei estänyt mutta melkoiset selittelyt miksi ei jatkaminen enää onnistu, aika törkeästikin sanoi. Ja aiemmin oli lupaillut tietenkin jo vaikka mitä.

Vierailija
27/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nähdä paljonkin vaivaa panon takia. Ihmetyttää tosin miksei käytä siihenkin niitä oikeasti kiinnostavia.

Ei tuossa mitään ihmettelemistä ole.

Ns. ”Markkina-arvo hierarkian” mukaan kumppanilta odotetaan samaa tasoa kuin itseltä.

Mikäli mies hakee helppoa panoa, mielenkiinto kannattaa kohdistaa hierarkiassa alemmas, koska nainen hurmaantuu helpommin itseään ”parempaan” mieheen, kuin saman arvoiseen.

Taidan määritellä tasokkuuden vähän eri tavalla kuin tämä sinun teoriasi. En todellakaan pidä noin käyttäytyvää miestä tasokkaana vaan itse asiassa hän on sieltä tasottomimmasta päästä.

Vierailija
28/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nelikymppiset naiset joiden naamaa ei seinästä erota? Minä olen sellainen. Onhan täälläkin monta kertaa sanottu, että emme me enää haluja herätä.

Kyllä, myös ne joita ei seinästä erota...

...ja tämän lisäksi vielä nekin, joiden naama on niin kauhea että erottuu seinästä ihan siitä syystä.

Jos näin on, niin eikö silloin olisi helpompi vain mennä baariin iskemään kuka tahansa nainen yhdeksi illaksi, jos siis pelkkää seksiä haluaa? Miksi esittää haluavansa parisuhteen, jos pelkkä seksi riittää ja lähes kuka vain kelpaa, kai nyt silloin kumppaneita löytyy helpostikin?

Vierailija
29/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Siksihän kysyinkin, että onko tämä yleistäkin, koska en haluaisi uskoa, että on, ja koska en ikinä olisi uskonut tästä miehestä tuollaista. Olen pitänyt itseäni kohtuullisen hyvänä ihmistuntijana, ilmeisesti en olekaan kun arvioin tämän miehen niin väärin, mutta silti. Kyseessä ei ollut mikään naistennaurattaja, vaan todella mukavalta ja kiltiltä vaikuttava, tavallinen mies. Jos tuollainenkin mies tekee noin, niin tuleehan silloin mieleen, että ehkä tämä on hyvin yleistä käytöstä miehillä.

Miksi ihmeessä sinulle tulee mieleen, että kyseinen käytös on yleistä nimen omaan miehillä? Tätä en tajua.

Vierailija
30/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat vain kohteliaita ja sinä kuvittelet liikoja koska et ole saanut pitkään aikaan kullia? N17v

Vierailija
31/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun kokemuksesi tapahtuneesta. Miehellä voi olla aivan erilainen mielikuva. Nainen rakentaa mielessään jo yhteistä pesää, vaikka mies vasta ottaa ensikontakteja.

Tuokin mies ei ollut kiinnostunut sinusta enää, kun vähän pääsi kurkkaamaan pinnan alle. Ei halunnut mitään draamaa ja poistui pikaisesti.

Miksi miehet ei toimisi noin kun minäkin olen noin toiminut.

N43

Vierailija
32/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltin keskivertomiehenhän se juuri pitää olla epärehellinen, koska muuten ei lohkea.

Halutulla naistennaurattajalla on varaa olla rehellinen, koska hänelle lohkeaa vaikka laukoisi miten tökeröitä suoria totuuksia.

Nössöimmät piruparat sitten vievät kohdan 1 äärimmilleen ja tekevät naisen mieliksi lapset ja menevät naimisiinkin.

Vierailija
33/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat vain kohteliaita ja sinä kuvittelet liikoja koska et ole saanut pitkään aikaan kullia? N17v

Yksikään 17v tyttö ei käytä sanaa kulli. Kyllä se on yli viisikymppisten sana. Yök.

Vierailija
34/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinulle tulee mieleen, että kyseinen käytös on yleistä nimen omaan miehillä? Tätä en tajua.

Naisena tunnen naisten tavan ajatella paremmin kuin miesten tavan ajatella, ja sen olen jo oppinut, että miehen motiiveja ei kannata arvailla sen mukaan, miten naiset yleisesti ottaen jossakin tilanteessa tekisivät. Yleensähän miehet itse ovat niitä, jotka korostavat, että miehet ja naiset ovat hyvin erilaisia. Nimenomaan miehet usein kiistävät sen, että miesten yksilölliset erot olisivat seksiin ja parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin suuria. Minä en haluaisi uskoa tätä, mutta mutta...

Vierailija
35/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltin keskivertomiehenhän se juuri pitää olla epärehellinen, koska muuten ei lohkea.

Halutulla naistennaurattajalla on varaa olla rehellinen, koska hänelle lohkeaa vaikka laukoisi miten tökeröitä suoria totuuksia.

Nössöimmät piruparat sitten vievät kohdan 1 äärimmilleen ja tekevät naisen mieliksi lapset ja menevät naimisiinkin.

Vietnamissa irtoaa.

Vierailija
36/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei teinitytöksi tekeytyvä mies, en tiedä sinusta, mutta useimmat tuntemani miehet osoittavat kohteliaisuutta hieman muilla tavoilla kuin sanomalla haluavansa parisuhteen kanssani.

Vierailija
37/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena tunnen naisten tavan ajatella paremmin kuin miesten tavan ajatella, ja sen olen jo oppinut, että miehen motiiveja ei kannata arvailla sen mukaan, miten naiset yleisesti ottaen jossakin tilanteessa tekisivät. Yleensähän miehet itse ovat niitä, jotka korostavat, että miehet ja naiset ovat hyvin erilaisia. Nimenomaan miehet usein kiistävät sen, että miesten yksilölliset erot olisivat seksiin ja parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin suuria. Minä en haluaisi uskoa tätä, mutta mutta...

Noniin, nyt ymmärrän. Eli kuvittelet, että on olemassa joku "naisten tapa ajatella" ja "miesten tapa ajatella". Näin ei todellisuudessa ole. Tätä virheellistä ajatustasi sitten jatkat yleistämällä, että "yleensähän miehet jne.", mikä ei pidä paikkaansa. Ei ole mitään tuollaista ilmiötä muualla kuin palstan ulimiesten keskuudessa.

Vierailija
38/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietnamissa irtoaa.

Eipä kyllä muuten irtoa Vietnamissa. Suomessa irtoaa helpommin kuin siellä. Et ole tainnut käydä paikan päällä.

Vierailija
39/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei teinitytöksi tekeytyvä mies, en tiedä sinusta, mutta useimmat tuntemani miehet osoittavat kohteliaisuutta hieman muilla tavoilla kuin sanomalla haluavansa parisuhteen kanssani.

Niin, tai sitten sinä vaan et todellakaan ymmärrä. Aivan kuten tuo teinitytöksi tekeytyvä mies sanoi alunperinkin. Ei taida olla sellaista vaihtoehtoa että sinä olisit väärässä, vai mitä?

Vierailija
40/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Vaikka naisetkin kuulemma haluavat, niin jostain syystä se ei toimi niin, että mies voi mennä sanomaan naiselle ihan tuosta vain, että mitenkäs olis pienet seksit. Se vaatii aina pitkät esivalmistelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän