Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet toimivat näin?

Vierailija
20.12.2019 |

Saavatko miehet yleisestikin jonkinlaista huvia siitä, että saavat epäkiinnostavan naisen uskomaan, että mies pitää häntä ihanana? Kysyn tätä siksi, että uskon, että minulle on tehty näin, mitään muuta syytä miehen käytökselle en oikein keksi. Voiko mies siis nähdä paljonkin vaivaa mielestään epäkiinnostavan naisen suhteen siksi, että tuottaa jonkinlaista hupia nähdä kuinka vaatimattoman näköinen keski-ikäinen nainen, joka ei olisi uskonut voivansa kiinnostaa ketään, alkaa vähitellen uskoa niihin kehuihin, joita mies hänelle syöttää?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tekee ihan samaa. Eli kyllä.

Vierailija
2/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin miehenä kehua ihmistä ilman että tunnen häneen vetoa tai olisin erityisen kiinnostunut.

Pitäisikö miehenä ajatella että se kassaneiti hymyili juuri minulle, montahan lasta me tehdään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin miehenä kehua ihmistä ilman että tunnen häneen vetoa tai olisin erityisen kiinnostunut.

Pitäisikö miehenä ajatella että se kassaneiti hymyili juuri minulle, montahan lasta me tehdään?

Huoh. Nyt ei puhuttu normaalista kohteliaisuudesta, vaan siitä, että ilmaistaan halu parisuhteeseen kyseisen ihmisen kanssa.

Vierailija
4/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

Vierailija
5/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi. Tuo käytös ei katso sukupuolta, ja on syvää häiriintyneisyyttä.

Vierailija
6/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nähdä paljonkin vaivaa panon takia. Ihmetyttää tosin miksei käytä siihenkin niitä oikeasti kiinnostavia.

Vierailija
7/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt samoin.

Treffit jossa mies oli kohtelias, tarjosi kaiken, kyseli ja oli kiinnostunut. Oli paljon yhteisiä asioita, juteltiin ja naurettiin. Hyviä ja mielenkiintoista keskustelua. Mies kertoi myös itsestään. Mies kehui ulkomuotoani, ja kehui että olen hyvännäköinen ja seksikäs.

Suudeltiin autossa kiihkeästi. Seksiäkin harrastettiin, se oli kiihkeää, monipuolista ja hyvää.

Jatkettiin yön pikkutunneille keskustelua seksin jälkeen. Mies kutsui Lappiin viettämään kanssaan laskettelureissun merkeissä.

Seuraavana päivänä mies oli poistanut Tindermachin ja estänyt puhelinnumerossa. Ei mitään selityksiä ei mitään viestiä että kiitos eilisestä mutta ei kiitos...

Tuntui todella tyhjältä ja kylmältä. Ei sitten mies edes viitsinyt hyvästiviestiä jättää. Olo oli hyväksikäytetty.

Eikä mies edes ollut komea, ihan perusjantteri.

Vierailija
8/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt samoin.

Treffit jossa mies oli kohtelias, tarjosi kaiken, kyseli ja oli kiinnostunut. Oli paljon yhteisiä asioita, juteltiin ja naurettiin. Hyviä ja mielenkiintoista keskustelua. Mies kertoi myös itsestään. Mies kehui ulkomuotoani, ja kehui että olen hyvännäköinen ja seksikäs.

Suudeltiin autossa kiihkeästi. Seksiäkin harrastettiin, se oli kiihkeää, monipuolista ja hyvää.

Jatkettiin yön pikkutunneille keskustelua seksin jälkeen. Mies kutsui Lappiin viettämään kanssaan laskettelureissun merkeissä.

Seuraavana päivänä mies oli poistanut Tindermachin ja estänyt puhelinnumerossa. Ei mitään selityksiä ei mitään viestiä että kiitos eilisestä mutta ei kiitos...

Tuntui todella tyhjältä ja kylmältä. Ei sitten mies edes viitsinyt hyvästiviestiä jättää. Olo oli hyväksikäytetty.

Eikä mies edes ollut komea, ihan perusjantteri.

Näille on nimikin “me-mies”, mies joka antaa ymmärtää haluavansa suhteen ja suunnittelee yhteisiä tekemisiä yms ja sitten ghostaa totaalisesti. Nämä miehet ovat monelle naiselle se syy miksi niitä yhdenyönjuttuja tulee, kun nuorena ja huonoitsetuntoisena haluaa uskoa että edes joku haluaa suhteeseen.

Vierailija
9/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egobuustaus, mies haluaa kokea olevansa haluttu ja ihailtu. Sytyttämällä naisen mies kokee itsetuntoaan hivelevän kun nainen ihastuu ja haluaa miestä.

Joo on itsekästä ja väärin, että mies antaa ymmärtää vaikka ei ole tosiasiassa kiinnostunut.

Toinen syy on seksi. Naiset antavat pill***ua kun tykkäävät miehestä ja haluavat miestä.

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Vierailija
10/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nähdä paljonkin vaivaa panon takia. Ihmetyttää tosin miksei käytä siihenkin niitä oikeasti kiinnostavia.

Ei tuossa mitään ihmettelemistä ole.

Ns. ”Markkina-arvo hierarkian” mukaan kumppanilta odotetaan samaa tasoa kuin itseltä.

Mikäli mies hakee helppoa panoa, mielenkiinto kannattaa kohdistaa hierarkiassa alemmas, koska nainen hurmaantuu helpommin itseään ”parempaan” mieheen, kuin saman arvoiseen.

Vierailija
11/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon kohottaminen, hyvin yleistä naisilla tinderissä, moni mies taas hakee vain panoa sieltä. Molemmat yhtä kuvottavia tarpeita.

Vierailija
12/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että minun kohdallani syy olisi seksi, vai pyrkivätkö miehet yleisestikin saamaan seksiä myös naisilta, jotka eivät herätä heissä seksuaalisia haluja?

Egobuustaukseen olen kyllä alkanut uskoa. Ja opin tästä ainakin sen, että tätä eivät tee vain lipevän ja omahyväisen oloiset miehet, eli ne, joista tätä olisi helppo uskoakin, vaan myös tavallisen, empaattisen ja kunnollisen oloiset miehet.

Kerron sulle ruman pikku salaisuuden miehistä nyt, oletko valmis... ?

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Vierailija
13/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tuo perus kiusaamistaktiikka jota käytetään ala- ja yläasteella. Annetaan ymmärtää kiinnostus tai jopa sanotaan suoraan, että haluaa seurustella. Ja kun tulee vastakaikua koko luokka nauraa tälle yhdelle reppanalle kuinka se meni lankaan.

En tiennytkään, että jotkut aikuiset on jumahtanut tuolle tasolle ja tekevät sitä yhä.

Vierailija
14/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat seksiä, ja lähestulkoon kaikki naiset herättävät meissä seksuaalisia haluja! :D

Myös nelikymppiset naiset joiden naamaa ei seinästä erota? Minä olen sellainen. Onhan täälläkin monta kertaa sanottu, että emme me enää haluja herätä.

Vierailija
15/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystäväni harrastaa tuota. Myönsi kerran ollessaan kännissä, et mä odotan aina vaan parempaa. Öhöm.. Tässä on vuosia ehtinyt vierimään eikä naisten ulkoinen olemus ole muuttunut mitenkään ihmeelliseksi. Edelleen niitä samoja tavis-Tiinoja käy läpi mitä noin 10 vuotta sitten. Ehkä uskoo siihen vanhaan sanontaan jossa todetaan näin: ''hyvää kannattaa odottaa'' -> vaikka hautaan asti ;D

Vierailija
16/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle myös takaisin salaisuuden: naiset haluavat myös seksiä.

Miesten ei siis ole tarvis pettää ja valehdella. Miksi he silti niin tekevät?

Vierailija
17/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Lähes kaikki” eli vanhat rumat läskitkin? Eli enemmistö naisista?

Vierailija
18/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuo perus kiusaamistaktiikka jota käytetään ala- ja yläasteella. Annetaan ymmärtää kiinnostus tai jopa sanotaan suoraan, että haluaa seurustella. Ja kun tulee vastakaikua koko luokka nauraa tälle yhdelle reppanalle kuinka se meni lankaan.

En tiennytkään, että jotkut aikuiset on jumahtanut tuolle tasolle ja tekevät sitä yhä.

Tämä on ns ”Vaasan malli”. Koulukiusaajista kypsyneitä kiusaaja-aikuisia. Kaikki sairaat, heikot etc kelpaavat uhreiksi.

Vierailija
19/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ajattelee tuolla tavalla? Yksi mies teki jotain -> miehet yleensäkin tekevät näin. Ajatteletko myös naisista samalla tavalla, eli kun joku nainen tekee mielestäsi jotain outoa tai moitittavaa, niin ajattelet heti että naiset yleensä tekevät niin?

En tajua. Jotain täytyy tällä tavalla ajattelevan ihmisen maailmankuvassa olla todella vinksallaan.

Vierailija
20/93 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Lähes kaikki” eli vanhat rumat läskitkin? Eli enemmistö naisista?

Kyllä ainakin minun kohdalla reilu enemmistö naisista. Sanoisin että vähintään kaksi kolmasosaa täysi-ikäisistä. Alle eläkeikäisistä varmaan ainakin neljä viidestä. Ei tosin liity ketjun aiheeseen.

-Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän