Laitatteko lasten tekemät koristeet joulukuuseen?
Kommentit (30)
Nyt kun aloin miettimään, niin eihän meillä ole yhtään lasten tekemää joulukuusenkoristetta. Ja oikeastaan ihan hyvä niin, koska olen vähän tarkka siitä kuusesta :D
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mulla on vielakin tallella ystavan lapsen kolme vuotta sitten, neljavuotiaana tekema iso (15cm pitka) vaaleansininen littea lumiukkokoriste, johon han on itse liimannut epasymmetrisesti jotain jouluaiheisia pikkutarroja ja piirtanyt sille itse silmat.
Kylla ma sen vaan uskollisesti kuuseen laitoin roikkumaan tanakin vuonna, vaikka lapsi ei edes tule meille kylaan :D
Siita on kaikessa rumuudessaan tullut jo perinne. :) Sitapaitsi minusta on hauska idea sitten sanoa teini-ikaan ehtineelle tytolle, etta katsopas, kuusessa on vielakin se sun nelivuotiaana tekema koriste, ja on roikkunut siina joka joulu siita asti. :)
T: Vela
P.S. Se ei kylla siina kuusessa ihan "paraatipaikalla" roiku :D
Eikä, mäkin sain juuri tänä vuonna eräältä lapselta koristeen. Sellainen jättimäinen (jälkiruokalautasen kokoinen) joku otus, silmät ja suu ja olisiko ollut kaksi jalkaa :D Lapsi kysyi että voithan sitten laittaa sen kuuseen. No tottakai laitan! Onhan se nyt omalla tavallaan hieno.
t. vela
ps. itse ajattelin ehkä laittaa sen latvakoristeeksi :D
Ihana <3 ja hyva idea!
Tassa taas nahdaan miten lapsivastaisia me velat ollaan ;)
TIETYSTI
Millainen äiti ei arvosta lastensa tekemiä koristeita, tai taidetta?
Lapset koristelee kuusen joten varmaan laittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan sen kuusen koristelee muutenkin. Siellä on sekaisin kaikenlaista koristetta, osa itse tehtyjä ja osa ei. Ainut mitä minä laitan on valot kuuseen.
Meillä ei kyllä lapset kuusta koristele. Auttaa voivat kyllä mutta minä päätän mitä koristeita laitetaan ja mihin oksalle. Muuten kuusesta tulee sellainen että jossain yhdessä kohdassa on kaikki koristeet ja muu kuusi paljaana.
Mitä sitten...?
Ei nyt kaikkia tietenkään, mutta kyllä kuusessa on niin lasten kuin minun ja miehenkin tekemiä koristeita, yhdessä kaikki koristellaan. Muistot ja kerroksellisuus on minulle se juttu.
Luoja sentään,en todellakaan laita.Niitä epämuodostuneita virityksiä viitsi katsella!onneksi pojat jo aikuisia ja ovat aina vihanneet askartelupaskartelua!
Vierailija kirjoitti:
TIETYSTI
Millainen äiti ei arvosta lastensa tekemiä koristeita, tai taidetta?
Suurin osa lapsista inhoaa päiväkodin/koulun pakkoaskartelua ja tuotos sen mukaista.
Jos laittaisin poikieni tekemät väkerrykset kuuseen,muistuttaisi se vain kyyneleistä ja vitutuksen määrästä,kun joutuivat niitä pakolla vääntämään!
Heitetään roskiin mokomat amatööritekeleet.
Ei niitä montaa ole, laitan kyllä. Hauskoja ne on.