ihana varattu nainen jonka mies ei halua
täällä asia toisinpäin. haluaisitko tälläisesss tilanteessa varmistaa joulun hellät romanttiset kiirerttömät hetket ja nauttia läsnäolostasi. minä mies ainakin kaipaan tällaista.eri asia miten asia järjestyisi.
Kommentit (3)
En sanoisi, täällä tavoittaa hyvin ne puutteessa olevat naiset, jotka haluavat olla uskollisia/eivät ole tinderissä, suomi24:ssä jne... Mutta vielä minulla on itsehillintää enkä tartu helpoimpaankaan tilaisuuteen kun olen muuta luvannut. Vaikka tuntuukin, että se on eniten pois minulta ja siltä toiselta mieheltä. Maine pitää säilyttää ja välit lasten isään, joten kieltäydyn tarjouksesta pitkin hampain. Ihanaa joulua aloittajalle!
Samaa mieltä edellisen kanssa. Tänne taitaa kokoontua juurikin puutteessa olevat naiset jotka haluavat olla puolisoilleen uskollisia. Ne puutteessa olevat jotka toimivat, eivät kuluta aikaansa täällä.
Jos itse kirjoittaisin seuranhakuilmoitusta, niin kiinnittäisin kyllä jonkinlaista huomiota ulosantiin ja siihen miltä saan itseni näyttämään. Nyt viestistisi näyttää siltä, kuin sen olisi kirjoittanut elämämkoululainen reppana äitimuorin kammarista. Se että onko tämä oikea paikka, jää nähtäväksi.
Vinkki, vinkki...
N1982