Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOH. EN JAKSA YHTÄ TUTTUA :((

Vierailija
18.06.2006 |

joka kävi just kylässä. jauhoi kolme tuntia hänen vaativasta työstään ja työpaikasta ja miten haastavaa työ on. (On Cittaris myyjänä) kaikella kunnioituksella myyjiä kohtaan (!!!) mutta ei oikein jaksais kuunnella kun itse teen todella haastavaa työtä oikeasti ja vielä opiskelen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miksi kutsua kylään ihmisiä joiden seurassa ei viihdy ja joiden jutut ei kiinnosta?

Vierailija
2/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain vittuunnuin, koska vain hänen asioistaan jauhetaan aina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun mä oon lääkäri siis mä oon siis jotain suurta siis et siis ei vois siis vähempää kiinostaa siis joku kauppa siis

Vierailija
4/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiinostaa

Vierailija
5/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. toinen ketju

Vierailija
6/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä edes tajunneet pointtiasi, joka lienee, että on ärsyttävää jutella sellaisten ihmisten kanssa, jotka puhuvat VAIN ja AINOASTAAN omista jutuistaan silloinkin, kun niissä ei lopulta ole juurikaan mitään kertomista.. Korostan siis että kukin puhukoon mistä lystää, mutta jos aiheet tasoa Cittarin myyjän työn vaativuus, voisi välillä antaa sananvuoron toisellekin...

Vierailija
7/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten " arvostetusta" työstä puhutaan, vaan on epäkohteliasta jauhaa vain omasta hommastaan oli sitten ministeri tai siivooja.

Vierailija
8/8 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käytin huonoa esimerkkiä kun puhuin myyjän työn vaativuudesta. Ihan vastaava tilanne olisi se, että superkiltin, hyvin syövän ja yöt läpeensä nukkuvan 1-vuotiaan äiti puhuisi koko illan suunvuoroa antamatta vauvan kanssa olemisen raskaudesta jatkuvasti sairastelevien ja joka yön tunnin välein heräävien moniallergisten kaksosten äidille. Eli tarkoitin sitä, että jos omissa jutuissa ei objektiivisesti tarkasteltuna ole kauheasti pointtia, kannattaisi ehkä välillä olla hiljaakin. Oli se oma ammatti sitten myyjä tahi aivokirurgi. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme