Toi on kyllä kaiken huippu kun transaktivistit haukkuvat JK Rowlingia ja vaativat siltä anteeksipyyntöä
Ja ihailevat, kun kertonut vain faktoja.
Täysin kahjoa porukkaa ne transfanaatikot, kuin joku mafia.
Ihmisille annetaan potkuja kun LBGT-yhteisö järjestää noitavainoa somessa. Ja jos erehdyt puolustamaan potkut saanutta, olet seuraava uhri, kuten nyt Jk twitterissä.
Koko Twitter pitäisi lopettaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen, joka tykkää perinteisistä miesten harrastuksista ja pukeudunkin aika äijämäisesti. Näin on ollut aina ja silti tunnen olevani 100 % nainen. Pari vuotta sitten tutustuin muutamaan ihmiseen, jotka liikkuvat näissä LGBT-piireissä ja identifoivat itsensä ties miksi. He olivat kovasti sitä mieltä, että myös minun kannattaisi alkaa hormonihoitoihin, sillä kyllähän minä selvä transu olen. Jos olisin yhtään herkempi mieleltäni tai olisin ollut muutaman vuoden nuorempi, olisin varmaan uskonut heitä. Nyt olisin sitten katujien joukossa keho silvottuna. Heitäkin on, niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa.
Hoidoista varmasti on apua joillekin ihmisille, mutta täysin vastuutonta tämä Setan ynnä muiden toiminta, että niitä jopa tyrkytetään ja suorastaan manipuloidaan ihmiset hoitoihin. Tästä olen todella huolissani.
Koet itsesi 100 % naiseksi ja joku random-transihminen olisi saanut sinut manipuloitua läpisemään transpolin psykiatrien ja psykologien testit, joita oikeidenkin transihmisten on vaikea läpäistä, olisit muuttunut hormonien myötä miehiseksi ja matalaääniseksi ja karvaiseksi ja silti olisit mennyt leikkauksiin tajuamatta, että olet nainen?
Tästähän on MOT tehnyt dokkarin. Kannattaa katsoa Yleltä. En minä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi olla vaan LGB ja ja jättää se T kokonaan ulos. Tää Transmafia on mennyt ihan hulluksi. (äänekkäimmät näistä on yleensä miehiä jotka kuvittelee olevansa naisia) Tää on vaan yksi misogynian muoto ja suurin osa naisista ei tätä tajua tai uskalla sanoa sitä ääneen.
Aivan,tätä olen yrittänyt itsekin kertoa, transhäröily on vain ultimaalinen misogynian muoto. Mies mahtavuudessaan ja naisen alistamishimoissaan luulee että voi muuttua naiseksi kun siltä TUNTUU. Että nainen,biologisena olentona on vain tunteiden oikku ja mies voi olla nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan teille hyvän neuvon pysykää erossa ihmisistä jotka ovat epävakaita.Näiden kanssa et kuitenkaan voi keskustella järjen kanssa faktoilla ja tilastoilla miksi siis vaarantaa itsensä
Tuo on totta. Kun joku sanoo faktan, siihen kiljutaan takaisin että "transfoobikko!", "suvaitsematon" tai "nyt on vuosi 2019!!".
Keskustelu on siis mahdotonta.Ovat ottaneet oppinsa feministeiltä. Ei tuo juuri eroa edes tiettyjen puolueiden "arvomaailma" edellä, lausuntoihin.
Syy, miksi T-aktivistit joitakin feministejä nyt ärsyttää, on että nämä feministit ulottavat oman miesvihansa T-naisiin, ja koska feministit saavat nyt maistaa vähän omaa lääkettään. Ei T-aktivistit eroa feministeistä mitenkään, yhtä järjettömiä vihaajia nekin.
Ja Rowlingin häirintä transaktivistien taholta jatkuu edelleen.
Onko pakko haukkua leikattuja friikeiksi? Tuo älyttömän agressiivinen trans-tomppeli on friikki, käytöksensä takia. Ei mahdollisten leikkausten takia.