Toi on kyllä kaiken huippu kun transaktivistit haukkuvat JK Rowlingia ja vaativat siltä anteeksipyyntöä
Ja ihailevat, kun kertonut vain faktoja.
Täysin kahjoa porukkaa ne transfanaatikot, kuin joku mafia.
Ihmisille annetaan potkuja kun LBGT-yhteisö järjestää noitavainoa somessa. Ja jos erehdyt puolustamaan potkut saanutta, olet seuraava uhri, kuten nyt Jk twitterissä.
Koko Twitter pitäisi lopettaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Löysän liberaalin politiikan vuoksi ovat nyt voimiensa tunnossa ja uhoavat. Kunhan muslimit saavat enemmän valtaa maailmassa niin nuo friikit saavat taas juosta pakoon kuten ennenvanhaan. Jotain hyvää islamissakin.
Hyvä esimerkki siitä, miten TERF = islamisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysän liberaalin politiikan vuoksi ovat nyt voimiensa tunnossa ja uhoavat. Kunhan muslimit saavat enemmän valtaa maailmassa niin nuo friikit saavat taas juosta pakoon kuten ennenvanhaan. Jotain hyvää islamissakin.
Olen ennemmin vaikka islamisti kuin friikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedäpä itsesi saman tien narun jatkoksi. Ei tule ikävä.
Vaan kun en vedä. Vituttaako friikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Kaivavat omaa kuoppaa raivollaan. Kohta heitä ei ota kukaan tosissaan. Pilaavat myös maltillisten transujen maineen.
Lähes jokainen näistähän on ei-transeja heteroita tai muunsukupuolisia unicornseksuaaleja eli erityisen huomionkipeitä ei-transeja heteroita. Hyvä pilata toisten maine, kun itse ei tule koskaan kärsimään seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, mutta ei läheskään niin paljon kuin teitä. Toivottavasti Suomessakin pian linjataan, että paskaideologianne ei ansaitse kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, mutta ei läheskään niin paljon kuin teitä. Toivottavasti Suomessakin pian linjataan, että paskaideologianne ei ansaitse kunnioitusta.
Siinäpähän toivot, mutta sellaista linjausta ei ikipäivänä tule.
Kuulun itse Lgbt porukkaan, mutta en allekirjoita tällaista fanaattista aggressiivisuutta.
Transfanatismi on tätä nykyfeministien hulluutta yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Te kuolette pois (toivottavasti mahd. pian) ja transaktivismi on jatkuvasti menestyksekkäämpää. Translain uudistus on jo hallitusohjelmassa. Pian me saamme yhteiskunnassa sen ihmisarvon ja kunnioituksen, mitä te paskaiset alkulimat ette suoneet.
Uhkauksesi on nettivinkattu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole ongelma, että TERFit ja muut transvihaajat menettävät työpaikkansa. Sen verran moni transihminen on menettänyt HENKENSÄ näiden ihmisten harjoittaman vihanlietsonnan takia. Osa siksi, että heidät on TAPETTU. Osa siksi, että he ovat tehneet itsemurhan, koska eivät saa tukea eikä hoitoa.
Tässäkin ketjussa vaaditaan hoitojen eväämistä transihmisiltä, mm. viestissä 18/41.
Te olette niin paskoja ihmisiä, että kaikki kärsimys mitä teille tulee on ansaittua.
Luulenpa, että ne lukuisat itsemurhat ovat enemmänkin seurausta siitä, että ”hoito” ei parantanutkaan mielenterveysongelmia mutta sen sijaan muutti potilaan silvotuksi friikiksi.
Intersektionaalisen feminismin seurauksia.
Meille on nyt huolella hierottu naamaan, että vähemmistöjä kategorisesti sorrettaisiin. Asiahan ei ole ollenkaan näin mustavalkoinen, kuten ideologia esittää. Tämä narratiivi kostaa, vääristynyt minäkuva luo vastakkainasettelun, emme ole enää yksilöitä, vaan heimomme sotureita, he näkevät itsensä arvostelun yläpuolella, kritiikki on maalittamista, elämä on taistelua kuviteltua sortajaa vastaan, ylilyöntejä, me vastaan sortajat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Te kuolette pois (toivottavasti mahd. pian) ja transaktivismi on jatkuvasti menestyksekkäämpää. Translain uudistus on jo hallitusohjelmassa. Pian me saamme yhteiskunnassa sen ihmisarvon ja kunnioituksen, mitä te paskaiset alkulimat ette suoneet.
Teidän hulluutenne kuihtuu viimeistään kymmenen vuoden sisään. Sen jälkeen keksitään taas joku uusi muotivillitys jota te vähäpäiset huutelette olevanne. Hakisitte oikeaa apua mielenvikaisuuteenne.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi äkkiä saada lait, joissa kielletään juridisen sukupuolen vaihtaminen. Eli vaikka olisi käynyt hormonihoidoissa, vaihtanut nimen jne. niin henkkareissa olisi edelleen se alkuperäinen sukupuoli. Näin voitaisiin estää se, että itseään naiseksi kutsuvat miehet menisivät naisten tiloihin kuten esim. naisten pukuhuoneisiin.
Ja "sukupuolenkorjaushoidot" pitäisi ehdottomasti saada pois julkisesta terveydenhuollosta, ja ne pitäisi kieltää alaikäisiltä. Täysi-ikäiset ostakoot niitä omilla rahoillaan mutta verorahoja niihin ei pidä käyttää.
Ihan näin ohimennen transmiehenä, joka on käydyt läpi hormonihoidot ja leikkaukset ja näytän nyt mieheltä, olen juu vaihtanut hetunikin kyllä, ja tietenkin käytän tämännäköisenä miesten pukuhuonetta, mutta ei minulta ole kyllä kertaakaan kysytty henkkareita pukkarin ovella. Joten ei tuo muuttaisi mitään, vai alettaisiinko siis kaikilta kysyä henkkarit jokaisen vessan ja pukkarin ovella? Itselleni nyt sinänsä voisi olla ihan ok käyttääkin naisten pukuhuonetta, en sitten tiedä miten naiset suhtautuisivat transmiehiin pukuhuoneissaan. Vai ehkä henkkarit kysyttäisiinkin vain naisten pukuhuoneiden ovella?
Transsukupuolisuus ei muuten ole millään lailla ns. suuntaus.
En ymmärrä miksi kenekään pitää tviitata tuontasoisia kommentteja. On juu fakta, ettei nyt vaikka kromosomejaan voi muuttaa, en ymmärrä miksi tällainen itsestäänselvyys täytyy erikseen mainita.
Ihan samoin transnaiset inhoavat naisten pukuhuoneisiin pyrkiviä pervoja. Voitaisiin jo alkaa ymmärtää, ettei heillä ole mitään tekemistä oikean transnaisen kanssa. Ja jos nyt ihan totta puhutaan, ei tämän päivän transaktivisteilla ole ihan hirveästi tekemistä tavallisten transsukupuolisten/transtaustaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän hulluutenne kuihtuu viimeistään kymmenen vuoden sisään. Sen jälkeen keksitään taas joku uusi muotivillitys jota te vähäpäiset huutelette olevanne. Hakisitte oikeaa apua mielenvikaisuuteenne.
Ketkään ei toivo tämän trendin väistymistä niin paljon kuin ne, joille tämä on totisinta totta eikä mikään muotivillitys.
Olen parikymppinen nainen, joka tykkää perinteisistä miesten harrastuksista ja pukeudunkin aika äijämäisesti. Näin on ollut aina ja silti tunnen olevani 100 % nainen. Pari vuotta sitten tutustuin muutamaan ihmiseen, jotka liikkuvat näissä LGBT-piireissä ja identifoivat itsensä ties miksi. He olivat kovasti sitä mieltä, että myös minun kannattaisi alkaa hormonihoitoihin, sillä kyllähän minä selvä transu olen. Jos olisin yhtään herkempi mieleltäni tai olisin ollut muutaman vuoden nuorempi, olisin varmaan uskonut heitä. Nyt olisin sitten katujien joukossa keho silvottuna. Heitäkin on, niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa.
Hoidoista varmasti on apua joillekin ihmisille, mutta täysin vastuutonta tämä Setan ynnä muiden toiminta, että niitä jopa tyrkytetään ja suorastaan manipuloidaan ihmiset hoitoihin. Tästä olen todella huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen, joka tykkää perinteisistä miesten harrastuksista ja pukeudunkin aika äijämäisesti. Näin on ollut aina ja silti tunnen olevani 100 % nainen. Pari vuotta sitten tutustuin muutamaan ihmiseen, jotka liikkuvat näissä LGBT-piireissä ja identifoivat itsensä ties miksi. He olivat kovasti sitä mieltä, että myös minun kannattaisi alkaa hormonihoitoihin, sillä kyllähän minä selvä transu olen. Jos olisin yhtään herkempi mieleltäni tai olisin ollut muutaman vuoden nuorempi, olisin varmaan uskonut heitä. Nyt olisin sitten katujien joukossa keho silvottuna. Heitäkin on, niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa.
Hoidoista varmasti on apua joillekin ihmisille, mutta täysin vastuutonta tämä Setan ynnä muiden toiminta, että niitä jopa tyrkytetään ja suorastaan manipuloidaan ihmiset hoitoihin. Tästä olen todella huolissani.
Ilmeisesti nykyään sitten todella on tuollaista, koska siis silloin kun itse olin vertaistuen piirissä tapana oli ennemminkin toppuutella toisia ja pyytää harkitsemaan. Toisaalta itsehän jokainen on tästä vastuussa, ketään ei voi prosessiin pakottaa. Viimeistään transpolin lääkäri pistää stopin, jos olet vähänkään epävarma hoitojen tarpeellisuudesta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole ongelma, että TERFit ja muut transvihaajat menettävät työpaikkansa. Sen verran moni transihminen on menettänyt HENKENSÄ näiden ihmisten harjoittaman vihanlietsonnan takia. Osa siksi, että heidät on TAPETTU. Osa siksi, että he ovat tehneet itsemurhan, koska eivät saa tukea eikä hoitoa.
Tässäkin ketjussa vaaditaan hoitojen eväämistä transihmisiltä, mm. viestissä 18/41.
Te olette niin paskoja ihmisiä, että kaikki kärsimys mitä teille tulee on ansaittua.
Luulenpa, että ne lukuisat itsemurhat ovat enemmänkin seurausta siitä, että ”hoito” ei parantanutkaan mielenterveysongelmia mutta sen sijaan muutti potilaan silvotuksi friikiksi.
Luulenpa, että ei, koska ne kyseiset ihmiset eivät olleet olleet hoidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Koet itsesi 100 % naiseksi ja joku random-transihminen olisi saanut sinut manipuloitua läpisemään transpolin psykiatrien ja psykologien testit, joita oikeidenkin transihmisten on vaikea läpäistä, olisit muuttunut hormonien myötä miehiseksi ja matalaääniseksi ja karvaiseksi ja silti olisit mennyt leikkauksiin tajuamatta, että olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan teille hyvän neuvon pysykää erossa ihmisistä jotka ovat epävakaita.Näiden kanssa et kuitenkaan voi keskustella järjen kanssa faktoilla ja tilastoilla miksi siis vaarantaa itsensä
Tuo on totta. Kun joku sanoo faktan, siihen kiljutaan takaisin että "transfoobikko!", "suvaitsematon" tai "nyt on vuosi 2019!!".
Keskustelu on siis mahdotonta.
Ovat ottaneet oppinsa feministeiltä. Ei tuo juuri eroa edes tiettyjen puolueiden "arvomaailma" edellä, lausuntoihin.