Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-vuotiaani eilen saunassa: " aiti sa olet aika lihava. Sa olet aika lihava tosta sun keskikohdasta, ja tosta sun jalkojen ylaosasta. Sa oot varmaan yhta lihava kun se lihava nainen

Vierailija
18.06.2006 |

telkkarissa" .

Niin. Lasten suusta kuulee totuuden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan tosissaan tiennyt, että mitä mun olisi pitänyt sille lapselle vastata, joten totesin vaan että " nii-in" . Mielessä kyllä välähti, että sen takia sun pitääkin syödä kunnolla ja jättää herkut väliin, ettei susta tule yhtä lihavaa" .

En tiedä kuinka lihava tai mikä se telkkarin täti oli ollut, mutta en taida edes haluta tietää...

ap

Vierailija
2/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pian 4-vuotias katsoi reisiäni ja sanoi, että äiti, onpas sinulla paksut jalat, kauhean paksut. Mittasin reisien ympäryksen: toinen on 55 senttiä, toinen 54.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, sä näytät ihan tytöltä. Vastasin, että enkös minä tyttö olekin. Poika tuhahti, että et ole tyttö. Minä siihen, että mikäs sitten olen. Poika vastasi, että no täti tietenkin, tytöt on tuollaisia nättejä kuin sinä nyt, sinä olet yleensä täti.

Miltähän minä normaalisti näytän ja miltä tädit näyttää..?

Vierailija
4/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perään hän yleensä halaa ja sanoo " Mutta niin iiiiihanan pehmeä" .

Ihana tyttö! :-X

Vierailija
5/5 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla kulki parikymppinen hoikka nuori nainen tyttömäinen kesämekko päällään, oikein sievästi laitettuna pitkät hiukset huiskuen. Poika 2,5 v: Toi on mummo! Kato äiti, mummo tuolla kävelee.

Sama poika katsoo rintojani ja sanoo, sulla on tässä masu, niin ku tässä ylhäällä pulleet. Niinku masut.