Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärellä pakkomielle influensseriin..

Vierailija
19.12.2019 |

Minun 12v tyttäreni siis tulostanut koulussa kuvia suomalaisesta NAISinfluensserista seinilleen ja hänellä on se taustakuvanaankin tietokoneessa, puhuu aina vain hänestä ja kuinka on mahtava ja pelkään että tämä ei ole tervettä. Mitä asialle voi tehdä? Yritin ensin puhua miehelleni jos tytöllä on syömishäiriö mutta eihän tuo influensseri sitten ollutkaan mikään tytärtäni laihempi. Voiko joku mielensairaus oireilla näin? Katsoo lyhyitä videopätkiäkin hänestä luupilla. En pidä siitä että tyttö pitää jotakin netti-ihmistä parempana kuin esim minua ja muuta perhettä ja vaikkapa urheilijoita ja tutkijoita.
Influenserin nimi on roseshock en edes ymmärrä mitä hän tekee muuta kuin kuvaa omaa naamaansa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi.

Vierailija
2/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullutkaan, tarttee guuglettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie hänet rokotettavaksi.

Vierailija
4/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ikinä kuullut fanituksesta?

Vierailija
5/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitus kuuluu tuohon ikään.

Vierailija
6/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varhaisteini tykkää hieman androgyynistä, söpöstä, värikkäästä teini-idolista. Hetkeä aiemmin tykkäsi frozenista tai jostain isosilmäisistä nukeista.

Asiat aivan kunnossa.

Sinä taidat kuitenkin vähän trollata meitä. Käy antamassa tytölle iltahali. Jos tytär on kuvitteellinen, mielikuvitushali käy :)

Vierailija
7/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tytär sitten tyttöihin päin?

Vierailija
8/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et anna tytön vain fanittaa

Vierailija
9/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aika outoa jos influenssaa fanittaa... veisin kans lääkäriin ja rokotettavaksi.

Se on VAIKUTTAJA suomeksi. Jos äidin äidinkielentaito on tuota tasoa, en ihmettele jos tyttärelläkään ei ole valoja päällä.

Vierailija
10/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole ihan ikätyypillistä käytöstä, muksut on vuoranneet huoneidensa seiniä idoliensa kuvilla maailman sivun. Varsinkin tommonen teini-iän kynnyksellä rimpuileva, hormonihuuruinen tyttö on kaikkein otollisimmassa elämänvaiheessa juuri tällaiselle toiminnalle.

Mä en näkisi tuota mienkään erityisen huolestuttavana, ellei obsession mene niin pitkälle, ettei enää esimerkiksi koulunkäynnistä tule mitään.

Vierailija
11/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo vaihe ole kaikilla nuorilla joskus, mielummin tuo kuin että olis pakkomielle johonkin vanhaan narkkari äijään

Vierailija
12/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan hänestä mutta onko tuo tyttö siis kalju 😂

Vierailija
13/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomen kieli häviää tällä menolla erittäin nopeasti! Influensseri, voihan nenä.

Vierailija
14/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytör voi olla epävakaa ja siksi oireilla noin..

Vierailija
15/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fanitin poikabändiä tuon ikäisenä. Seinät oli tapetoitu näiden poikien kuvilla, ja minulla oli elämän suunnitelma, joka meni niin, että muutan Amerikkaan, ja tapaan "sattumalta" tämän parhaimman näköisen, hän rakastuu silmittömästi ja sitten odotamme 16-vuotiaspäivääni, että voimme vihdoin mennä naimisiin.

Näille jutuille ei saa nauraa, eikä lasta saa pilkata siitä, että lapsi on lapsellinen. Kyllä minustakin ihan veronmaksaja sitten lopulta kasvoi.

Vierailija
16/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomen kieli häviää tällä menolla erittäin nopeasti! Influensseri, voihan nenä.

Tarkoitat kai että "voihan nose"?

Vierailija
17/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida tietää että tämä ”nainen” on ehkä suomen kuuluisin muunsukupuolinen vaikuttaja. Ehkä tyttäresi mielestä se on vain siistiä ja ihailee sitä?

Vierailija
18/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa fanittaa, mitä se on sinulta pois?

Vierailija
19/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että roseshock on suomalainen! Minun lapset seuraa häntä myös. Mutta vaikuttaa fiksulta naiselta eikä minua haittaa että jonkun maskeerauksia ihailee.

Vierailija
20/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla olet varmaan itsekin nuoruudessasi käyttäytynyt jonkun poikabändin tai näyttelijän kohdalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi