Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlaista arkea ison maailman isot filmi- ja rokkitähdet oikeasti viettävät

Vierailija
19.12.2019 |

Ajavat joka aamu yhdeksäksi managerinsa toimistoon lukemaan/tekemään käsikirjoituksia/sävellyksiä, sitten lounaalle ja salille tai tanssi-, näyttelemis- tai laulutunneille? Illalla ehkä verkostoitumaan johonkin gaalaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Amerikassa nuo kaikki kuulu samaan sakkiin. Pressakin on rokkitähti.

Vierailija
22/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Amerikassa nuo kaikki kuulu samaan sakkiin. Pressakin on rokkitähti.

No nimenomaan siellä ei kuulu. Et ole nähnyt minkälaisella koneistolla Trump liikkuu mihin meneekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät, nukkuvat ja paskovat ihan kuin kaikki kuolevaiset.

Vierailija
24/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex, drugs and rock'n roll.

Vierailija
25/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi staroilla on asuntoja eri puolilla maailmaa. Aikaa kuluu siinäkin, kun vaihdetaan maata palvelusväen kanssa.

Esim. Beckhameilla on USA:ssa aivan huippuluokan lukaali Miamissa:

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/9556826/david-victoria-beckham-45…

Etko lukenut artikkelia? Sen mukaan vierailivat tuossa pilvenpiirtajassa, ei sanottu etta olisivat mitaan ostaneet.

Vierailija
26/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöistä. Osa voi elellä melko normaalia elämää. Osa saattaa elää jopa aika kurinalaisesti noudattaen tarkkaa ruokavaliota ja treeniohjelmaa. Laidasta laitaan löytyy varmasti. Pahimmillaan sitten vetää herskaa ja kokkelia aamusta iltaan.

Vierailija
27/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin miljonääri ja voisin asua missä maassa tahasa ja tehdä lähestulkoon mitä tahansa - olen siis nainen ja saisin valita yksityislentokoneen joka veisi minne ikinä haluat. En olisi sen onnellisempi. Olen suomalainen ja rakastan suomalaista puhdasta luontoa ja korpimökkiä kesällä, puhdasta vettä, luontoa, talvea, kesää, auringon laskua ja nousua, uintia yms. Eli ns. "luksuselämä maailmalla"" ei olisi minua varten. Mitä nyt kukakin pitää luksuksena.   Dubaihin en menis vaikka maksettaisiin. Suomalainen puhdas luonto ja ennen kaikkea puhdas vesi tulee vielä olemaan harvinaista herkkua maailmalla.

Vierailija
28/30 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Assistentit hoitaa tylsät rutiinit."

Siitähän heille maksetaan. Ja tuskin tuo nyt niin tylsää tuollainen jetsetteily on assareillekaan.

Riippuu varmasti julkkiksesta. Jotkut on kuitenkin tosi vaativia ja omapäisiä. Vaikka saisin assarina elää paratiisisaarella, niin minua ei esim. huvittaisi katsella (ja peitellä) pettämistä tai seurata toisen päihteidenkäyttöä.

Vierailija
29/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördääminen ei ehkä ole arkea.

Vierailija
30/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin muutkin ylikansallisten firmojen pomot ja avainhenkilöt + julkisuuden mukanaan tuoma huomio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi