Miten ujosta kakasta eroon?
Hankalaa, kun poikaystävä tulee harvoin käymään, mutta viipyy väh. viikon. Kakkahätä tulee, mutta se ei tule ulos! Ei vaikka miten pinnistää.
Kommentit (18)
Mulla sama, suoli ei tyhjene kokonaan jos tiedän että joku on kuuloetäisyydellä. Ihan sama onko kyseessä tuntematon ihminen tai esim. äitini tai avomieheni.
Olen hyväksynyt tämän piirteen itsessäni. Kun menen kotona kakkoselle, pyydän miestä laittamaan musiikin soimaan jotta voin rentoutua riittävästi. Vaihtoehtoisesti voi laittaa kuulokkeet.
Suhteen alkuaikoina passitin aina miehen parvekkeelle kun kävin kakalla. :D On se kärsivällinen ukkeli.
Käske poikaystävän vapauttaan suolesi ja siirtymään kauemmaksi. Mahtuu sitten ulos pinnistämättä.
Armeijassa kasarmilla -90 luvun alkupuolella oli vessana V8 eli toisella seinustalla neljä pönttöä ja vastakkaisella toiset neljä. Ei ovia eikä väliseiniä, pelkät pöntöt lattialla. Ujokakka häipyi viimeistään siinä vaiheessa kun oli pakko paskantaa.
Mulla oli aikanaan sama ongelma kun muutin mieheni kanssa yhteen. Kakkasin vain töissä (aamupäivät olen yksin) tai kun mies oli ulkona.
Sitten huomasin, että mieskin käy kakalla ja ujous karisi. Nyt ei haittaa vaikka kävisin vessassa ja unohtaisin oven auki.
Ujokakkaa ei ole. Ujopissa sen sijaan on.
Mä käsken miehen aina makkariin ja oven kiinni :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ai koska sulla on ujopissa muttei ujokakkaa? :D
/2
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, suoli ei tyhjene kokonaan jos tiedän että joku on kuuloetäisyydellä. Ihan sama onko kyseessä tuntematon ihminen tai esim. äitini tai avomieheni.
Olen hyväksynyt tämän piirteen itsessäni. Kun menen kotona kakkoselle, pyydän miestä laittamaan musiikin soimaan jotta voin rentoutua riittävästi. Vaihtoehtoisesti voi laittaa kuulokkeet.
Suhteen alkuaikoina passitin aina miehen parvekkeelle kun kävin kakalla. :D On se kärsivällinen ukkeli.
Heh, tulikin tosta mieleen, että kotona asuessani itse kuuntelin aina musiikkia kuulokkeista ollessano kakkosella. Sillon jotenkin itsekin unohti ne äänet tai muut. Vois kyllä kokeilla :)
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tulikin tosta mieleen, että kotona asuessani itse kuuntelin aina musiikkia kuulokkeista ollessano kakkosella. Sillon jotenkin itsekin unohti ne äänet tai muut. Vois kyllä kokeilla :)
Kannattaa olla myös rehellinen poikaystävälle. Sanot että jännittää käydä vessassa, voidaanko laittaa telkku kovalle/musa soimaan/voitko laittaa kuulokkeet päähän. Oma mieheni ymmärtää ihan hyvin, koska itsellään on suuria ongelmia pissata julkisissa vessoissa.
/2
Kannattaa puhua asiasta. Joillekin esimerkiksi se, että toinen liikkuu asunnossa voi aiheuttaa ujon kakan. Silloin kannattaa sanoa toiselle, että pois vessan läheltä häärimästä ja, että kuuntelisi vaikka musiikkia tai katselisi televisiota silloin. Annettaisiin semmoinen vessarauha. Etenkin pienissä asunnoissa tämä on tärkeää, kun vessa voi olla aivan oleskelutilojen vieressä. Kerrostaloasunnoissa ilmanvaihto on vielä suunniteltu niin, että vessan ovessa ei useinkaan ole kynnystä ja kaikki äänet tuntuvat kuuluvan puolin ja toisin. Silloin tasan tarkkaan tietää, jos toinen pyörii siinä oven lähellä.
Koita myös saada vatsasi toimimaan rutiinin omaisesti. Voit sitten niillä rutiineilla tehdä olosi "turvalliseksi" silloin, kun poikaystäväsi on paikalla. Esimerkiksi juuri jokin musiikki, kynttilän polttaminen... Ja vaikka vessaan ei saa jäädä asumaan, niin aikaa olla rauhassa siellä vessassa. Meillä oli pitkään vessassa sarjakuvakirja, missä oli kolmen ruudun strippejä. Niillä sai myös ajatukset pois siitä, että vatsa ei toimi ja täällä sitä vaan istutaan.
Mulla taas päinastoin, jännittää toisen läsnäolo niin paljon että meinaa tulla housuun. Parhaimmillaan/pahimmillaan olen käynyt 3 tai 4 kertaa melkein perättäin kun olen odottanut jotain jännittävää. Eikä ole edes ripulia ikinä, maha vaan toimii ihan hirveän nopeasti. Mutta ihan kamala ujopissa kyllä on, joskus en pysty edes omassa vessassa, vaikka olisin yksin kotona, kun alkaa ahdistaa se tila jotenkin. 😀
Tempaisepa luumuja pussillinen, niitä pehmeitä kuivattuja kivettömiä. Jopa kohta alkaa röpötellä koko rahan edestä. Olen kuullut, että kuivatut aprikoosit ajaisivat saman asian. En ole niitä kokeillut, mutta luumujen tehon kyllä tunnen. Tuo varpusparvi on kurja sivuvaikutus, sillä tykkään luumuista. Illalla telkkarin äärellä pussillinen hupenee huomaamatta. Pieni leikkelehaarukka on oiva työkalu, eivät sormet tahmaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koska sulla on ujopissa muttei ujokakkaa? :D
/2
Ei, vaan, koska peräsuolen lihaksisto on kokonaan tahdonalainen toisin kuin virtsaamismuskelit.
Lisää pellavansiemeniä ruokavalioosi, niin joudut jopa jarruttelemaan kakia...
Kakasta pääsee yleensä eroon vetämällä vessan.
Voisiko tästä keskustella sen poikaystävän kanssa?