Laihduttaminen... Netissä? Hyviä ohjeita kaipailen!
Elikkä ongelmani...
Ennen ensimmäisen lapseni syntymää olin hoikka kaunis vartaloinen nuori nainen! Kysyntää oli!
Ekan lapsen raskausaikana kiloja kertyi lisää 30!! Suuri osa lähti synnytyksen jälkeen. Masennuin kuitenkin vauvan vauva-aikana ja paino lähti nousuun. yksivuotis synttäreillä paino olikin jo melkein samassa kun raskauden viime metreillä. Painosta en päässyt eroon...
Toisen lapsen odotuksen alkaessa painoa oli edelleen saman verran ja raskausaikana tuli 17 kg lisää. Niistä onneksi kaikki eivät jääneet, mutta osa jäi...
Kamalaa sanoa... Nyt painan noin 110kg ja olen himpun verran alle 170cm pitkä. Tiedän teidän sanomattakin että olen LÄSKI ELEFANTTI! onneksi kasvoissa on sentään vielä ripaus entistä kauneutta jäljellä...
Nyt toisen lapseni ollessa 7kk ja kilot vaan pysyvät olen päättänyt todella tehdä asialle jotain!! ihan itsekseni en usko pärjääväni ja painonvartijoihin en halua. Miten voisin kotona saada tsemppausta ja ohjeitusta? Löytyisiköhän netistä?
Mieluiten vaan kannustavia kommentteja! Tiedän olevani todella ylipainoinen ja olo ja morkkis sen mukainen!
Kiitoksia jo suuresti jos joku osaa jotakin neuvoa! ja vastaavassa tilanteessa olevia ihmisä kuulisin erittäin mielelläni!
Kommentit (8)
Mielelläni kuulisin teidän omia kokemuksianne laihduttamsiesta jne. Sekä kommentteja omaan tilanteeseeni.
Asun siis itse englannissa, olen mukana painonvartijoitten ' nettiryhmassa' eli lasken bointseja ja punnitan itseni kotona kerran viikossa. Lahtopainoa oli 117kg (164cm pitka), ja vahan alta vuodessa oon laihtunu 24kg, eli panan nyt 93kg. Matkaa tietty on viela mojovasti mutta saanpahan jo vaatteita ostettua ' normaaleista' kaupoista, ei tarvi aina hakee ' mamma osastoo' ja isoja kokoja! :)
Eli onnea matkaan!
Minä aloitin vasta karppauksen ja olen aivan innoissani.
olen kirjautunut sisään ja silti en löydä...
googleta karppaus info, löydät sieltä lisätietoja