Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko yhtälö: mies helvetin komea ja nainen kaunis kuin peruna?

Perunat on uunissa
18.12.2019 |

Olen tuo perunanainen ja minua pyysi treffeille helvetin komea mies joka saisi kenet tahansa. Olen kiinnostunut miehestä mutta olen varovainen. Toimiiko tällainen suhde pitkällä tähtäimellä?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet helvetin rikas niin sitten voi toimia juuri sen aikaa että pääsette naimisiin ilman avioehtoa.

Vierailija
2/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimisi ranskalainen peruna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä nautitko tulla hyväksikäytetyksi.

Vierailija
4/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä 'kuin peruna' tai kuin 'rypsisäkki' ,mutta jos nainen on edes' sievä kuin sika pienenä', niin sitten ehkä...

Vierailija
5/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä nautitko tulla hyväksikäytetyksi.

En ole rikas, mies ei voi hyväksikäyttää minua

Vierailija
6/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet helvetin rikas niin sitten voi toimia juuri sen aikaa että pääsette naimisiin ilman avioehtoa.

Työpaikka on, rikas en ole

Vierailija
7/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle toimisi ranskalainen peruna.

En ole ranskanperuna :(

Vierailija
8/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa olet kaunis kuin peruna, nyt saat vähän parantaa itsetuntoasi. Olet saanut treffit, joten sinussa oli jotain mistä mies tykkää. Huom! meillä kaikilla ei ole samat kauneusihanteet.

Vierailija
9/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kauniita lapsia. Puhun omasta kokemuksesta.

Vierailija
10/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat on uunissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kyseessä on varmaankin jonkinlainen huijaus. Muista lähettää kaikki rahasi tälle prinssille ennen kuin ymmärrät mennä poliisin puheille (joka ei auta mitään).

Vierailija
11/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä komeat miehet juuri haluaa perunan näkösen vaimon, koska ne ei petä ka ovat hellan ja n yrkin välissä. Ja ne on niin hiirulaisia ettö voi pettää 6-0 . Mutta jos mies on rikas ja komea tai haluat vain perheen ja lapsia, niin mikäs siinä.

Vierailija
12/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä komeat miehet juuri haluaa perunan näkösen vaimon, koska ne ei petä ka ovat hellan ja n yrkin välissä. Ja ne on niin hiirulaisia ettö voi pettää 6-0 . Mutta jos mies on rikas ja komea tai haluat vain perheen ja lapsia, niin mikäs siinä.

Ai YLEENSÄ? Mihin perustat tuon väitteen?

Vierailija
13/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljen kato silmät auki tavisten keskellä enkä luo mielikuvaani pariskunnista vain il tai seiskan perusteella 🤣

Vierailija
14/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljen kato silmät auki tavisten keskellä enkä luo mielikuvaani pariskunnista vain il tai seiskan perusteella 🤣

Muista, että vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
15/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunat on uunissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kyseessä on varmaankin jonkinlainen huijaus. Muista lähettää kaikki rahasi tälle prinssille ennen kuin ymmärrät mennä poliisin puheille (joka ei auta mitään).

Mies pyysi treffeille kalliiseen ravintolaan sanoen, että hän maksaa joten siitä ei tarvitse huolehtia. Riittää, että tulen paikalle omana itsenä. Siinäpä vasta huijari.

Vierailija
16/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärisi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että vain otettu lääke auttaa.

LoL ja lääkärikin voisi uusia oman reseptinsä tai myöntää mt ongelmansa 👍 jokaisella oikeus omaan mielipiteeseensä. Tiedät, että olen oikeassa ja sinua ärsyttää. Siksi laitoit tälläsen kommentin, kun et enää muuta keksi. LOL!!!

Vierailija
17/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia. Miehethän yleisesti joutuvat tyytymään tasoaan heikompiin naisiin. Oma vaimoni on takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen (googlettakaa milleniaalit). Minua lähestyvät jatkuvasti kauniit naiset mutta en petä enempää kuin miehet keskimäärin. Rakastuin vaimossani hänen älykkyyteensä ja luonteeseensa ja olihan hänellä hyvät perät ja muhkeat kulmunit. Lisäksi sellainen ammatti että hänellä on omat rahat eikä minun tarvitse häntä elättää.

Toinen juttu on että suurelle osalle miehistä "riittää" että nainen näyttää hyvältä kaulasta alaspäin. Naiset saattavat kuvitella etteivät ole kauniita jos ei ole kaunis kasvoistaan.

Vierailija
18/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia, meillä toimii. Yhdessä 20 vuotta, mies helvetin komea ja mä tuo perunanainen :D Paitsi että niin kuin tuolla aikaisemmin sanottiin, niin kauneusihanteista ei kaikki ole samaa mieltä. Mieheni mielestä olen kaunis :D :D :D Mutta ulkonäkö on suhteessamme sivuseikka, sillä ei loppujen lopuksi ole mitään tekemistä sen kanssa, toimiiko suhde.

Vierailija
19/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kimmallus ei näy päälle, esimerkiksi sosiopaatit hakee vaatimatonta rehellistä coveriksi, koska ei osaa epäillä ja menee täydestä. 

Vierailija
20/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia. Miehethän yleisesti joutuvat tyytymään tasoaan heikompiin naisiin. Oma vaimoni on takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen (googlettakaa milleniaalit). Minua lähestyvät jatkuvasti kauniit naiset mutta en petä enempää kuin miehet keskimäärin. Rakastuin vaimossani hänen älykkyyteensä ja luonteeseensa ja olihan hänellä hyvät perät ja muhkeat kulmunit. Lisäksi sellainen ammatti että hänellä on omat rahat eikä minun tarvitse häntä elättää.

Toinen juttu on että suurelle osalle miehistä "riittää" että nainen näyttää hyvältä kaulasta alaspäin. Naiset saattavat kuvitella etteivät ole kauniita jos ei ole kaunis kasvoistaan.

Olen lauta eli lähes rinnaton, mutta rakastan itseäni tällaisena enkä muuttaisi mitään.