Ruotsalaistutkimus: Hölynpöly uppoaa parhaiten arvokonservatiiveihin ja vihreiden kannattajiin
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006347728.html
Arvokonservatiivit ja vihreät olivat alttiimpia hölynpölylle.
Kaikkein immuuneimpia hölynpölylle olivat sosiaalisesti liberaalien oikealle sijoittuvien puoleiden kannattajat.
Ei kyllä yllätä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Miksi persut eivät koskaan mainitse, kuinka Suomi on tilastollisesti yksi turvallisimmista maista? Tai miksi Vihreät eivät koskaan mainitse, kuinka Suomi on ekologisesti ylivoimaisen kestävä maa tällä hetkellä muihin verrattuna?
Siksi koska molemmat puolueet perustuvat vaihtoehtoisiin totuuksiin
Täsmennän että koko kappale on hölynpölyä, vailla mitään logiikkaa.
Olen Persusuomalainen, enkä näe oikein tämän tutkimuksen funktiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen Persusuomalainen, enkä näe oikein tämän tutkimuksen funktiota.[/quote
.....jos minä päätän hakea kaupasta maitopurkin, niin tutkimustyöryhmä tekee päätelmän, että hain kaupasta maitopurkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli Kokoomukseen uppoaa vähiten tuo pskapuhe. Ei ihmekään, porvarit ovat fiksuja ihmisiä. Nyt kaikkien pitäisi äänestää Kokoomusta. Näin saadaan isänmaallinen Suomi, jossa ei ole vähävaraisia tai eriarvoisuutta laisinkaan.
Toivottavasti tämä oli vitsi. Kokoomus lipsuu linjastaan todella pahasti. RKP sentään vielä ajaa oikeiston riveissä sivistystä ja sosiaalista vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tuo tutkimus asettaa ihmisten ajattelutyylit eri viivalle.
Sen mukaan loogis-analyyttinen ajattelu on parempaa kuin tunneperäinen ja intuitioon pohjautuva ajattelu.
No niinhän se onkin! Jos saat vakavan sairauden, haluatko lääkärin suunnittelevan hoitosi loogisesti vai tunneperäisesti?
Molempia ajattelusuuntauksia voi tarvita. Varsinkin toimiessa sinun kanssasi.
No niinhän se onkin! Jos saat vakavan sairauden, haluatko lääkärin suunnittelevan hoitosi loogisesti vai tunneperäisesti?