Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen Citymarketissa välikohtaus, tietääkö joku mitä tapahtui?

Vierailija
18.12.2019 |

Poliisi ei ole tiedottanut asiasta sen enempää vielä, tietääkö joku millaisesta välikohtauksesta on kyse?

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä kiinnostaa se, että pitääkö tavallisena ihmisenä kaupassa käydessä alkaa koko ajan kulkea itsepuolustusvalmiudessa, vai oliko tekijän/uhrin välillä jotain motiivia.

Ainakin poliisi on todennut, että tässä vaiheessa vaikuttaa silti että tekijä ei tuntenut uhria. Tekijällä todettu aiempien tuomioiden perusteella psykoottinen häiriö.

Tai siis ei aiempien tuomioiden perusteella vaan näistä tuomioista käynyt ilmi että tekijällä mielenterveysongelmia.

Vierailija
182/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä kiinnostaa se, että pitääkö tavallisena ihmisenä kaupassa käydessä alkaa koko ajan kulkea itsepuolustusvalmiudessa, vai oliko tekijän/uhrin välillä jotain motiivia.

Ainakin poliisi on todennut, että tässä vaiheessa vaikuttaa silti että tekijä ei tuntenut uhria. Tekijällä todettu aiempien tuomioiden perusteella psykoottinen häiriö.

Tai siis ei aiempien tuomioiden perusteella vaan näistä tuomioista käynyt ilmi että tekijällä mielenterveysongelmia.

Itse veikkaan että on nytkin psykoosissa. Mutta ihan vain lehtitietojen perusteella veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen näitä vihannut enemmän kuin mitään sen jlk kun eräs autistisankari tappoi tuttuni. Oli kävellyt kotipihaan ja käynyt suoraan kiinni, naista tuntematta.

Tappanut siihen. Syyntakeettomana pääsi täyshoitoon, mutta tutun lapset menettivät äitinsä yhden vajaaälyisen autistin vuoksi

No saahan sitä tietysti vihata ketä tahansa. Mutta ei kai se muiden autistien vika ole jos joku toinen autisti tappaa ihmisen. Eikä se ole muiden ulkomaalaisten vika jos joku ulkomaalainen tappaa. Eikä kaikkien miesten vika jos joku mies tappaa. Itse en lähtökohtaisesti vihaa ketään.

Juuri kukaan ei vihaa ketään. Mutta sitten Iltalehti ja Ilta-Sanomat ym. päättävät,että hei, nyt kansa on liian onnellinen, masennetaas niitä nyt vähän negatiivisilla uutisilla.

Vierailija
184/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä veitsi-iskut tulevat ennen  noita lakkoja?

Vierailija
185/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistetaas taas ettei kenenkään terveystiedot kuulu kenellekään ellei niistä tule virallista tiedotetta.

Vierailija
186/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään suojatiellä odottaessani nainen seisoi edessäni aivan ajoradan reunassa. Ajattelin, kuinka helppo hänet olisi tönäistä autojen eteen. En siis ajatellut tönäiseväni tai haluavani sitä tehdä, vaan ajattelin, että pitää ottaa itse huomioon, ettei seiso niin reunassa. Samalla pitää silmällä, kuka tulee taakse.

Vierailija
187/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin viikon ministerinä ja tämä jo.

Vierailija
188/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei muistetaas taas ettei kenenkään terveystiedot kuulu kenellekään ellei niistä tule virallista tiedotetta.

Jos minua tarkoitat, niin siteerasin vain sitä mitä lehdessä oli. Sanottiin myös että yleensä näissä tapauksissa syynä harhat.

Vierailija
189/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua tarkoitat, niin siteerasin vain sitä mitä lehdessä oli. Sanottiin myös että yleensä näissä tapauksissa syynä harhat.

Siis, että joku hyökkää nimenomaan itselleen tuntemattoman lapsen kimppuun, joka Suomessa hyvin epätavallista, niin syy yleensä psykoottisuudessa tms.

Vierailija
190/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, että joku hyökkää nimenomaan itselleen tuntemattoman lapsen kimppuun, joka Suomessa hyvin epätavallista, niin syy yleensä psykoottisuudessa tms.

Olisi siis hyvä lisätä määrärahoja mielenterveysongelmien hoitoon, kun nähdään taas mihin säästöt johtaa.

Vierailija
191/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kannattaa katsoa, että ketään ei ole lähettyvillä. Silloin lopputulos on parempi.

Vierailija
192/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä tilastot tai lopeta trollaaminen.

Vierailija
193/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pidä. Kaupassa on edelleen todella turvallista liikkua.

Iltalehdet kyllä yrittävät pelotella ihmisiä parhaansa mukaan, mutta niitä ei useinkaan pidä uskoa.

Vierailija
194/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäsiskö aina olla muka tilasto kun tekee omilla aivoilaan havaintoja? Nythän on kireää. Täällähän sitä tilastoja paljon näkeekin. Älä trollaa itse.

Vierailija
195/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se veitsi-iskeminehän voi tarkoittaa että kaikkein tarkimmat poimivat sieltä ilmapiiristä apinetta ja kuulee paljon juttua lakon tarpeesta jne, eikä vähiten hoitajiltaan. Ja sitten lähtee purkamaan sen paineen.

Äläkä ole taas typerä ja tulkitse tätä niin että ihannoidaan tuota- täällä kun on niin typerää väkeä että jos puhuu auto kolaroi että toivoi sitä kolaria :)

Vierailija
196/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ko. autistin ekat väkivaltarikokset tapahtuivat jo vuonna 2006.

On koko aikuisiän riehunut ja sekoillut, vajaaälyinen kuin on. Pakkohoitoon ei aiemmin kai ole toimitettu, koska Suomessa on tosi löysä lainsäädäntö itsemääräämisoikeuden suhteen. Sen vuoksi kaiken maailman kahjot liikkuvat ihan vapaasti keskellämme.

Itse kyseisen henkilön monesti nähneenä en ole yllättynyt. Miehellä on ollut pakko-oireiden näköistä koreografiaa ja paranoidia huutelua jo vuosien ajan

Vierailija
197/198 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin viikon ministerinä ja tämä jo.

Ja nimenomaan Tampereella, Marinin johtamassa kaupungissa.

Vierailija
198/198 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi