Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinulle paha mieli, kun kerron, että lapseni saavat 80 euron arvoiset joululahjat?

Vierailija
18.12.2019 |

ja lisäksi kaksi edullisempaa 10 euron lahjaa? Viime vuonna saivat 50 euron lahjat ja kaksi pienempää.

En keksi muuta tarpeellista ostettavaa täksi jouluksi. 80 euron lahjoja toivoivat ja edullisemmat ovat enemmän yllätyksiä. Uskon että ovat tyytyväisiä tänäkin vuonna.

Olen myös toimittanut meille tarpeettomia uusia merkkituotteita pitkin vuotta Pelastusarmeijan kautta tarvitseville yli 1000 eurolla, mutta en osta näitä itse, ovat lahjaksi saatuja. Lahjat meille ovat ei toivottuja, kun meillä on vastaavia tarpeeksi jo itse hankittuina.

Terveisin, kohtuullisen varakas

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ei tule.

ap

Vierailija
22/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. minulle ei tule sinun kakaroiden kohtalosta yhtään mitään tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt syömään keittoa.

Tuliko ap paha mieli?

Vierailija
24/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euron lahja? Mitä edes saa niin pienellä summalla? Aku Ankan taskukirjan? Ei tule paha mieli, päinvastoin. On hienoa, että lapsesi tyytyvät vähään ja osaavat arvostaa sitä

Vierailija
25/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sinulle paha mieli, jos kysyn tuleeko sinulle paha mieli?

Vierailija
26/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.

Mä sain lapsena kasakaupalla joululahjoja.

Vierailija
27/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kunnon elvistelyketju polkaistu käyntiin. Kai joku tästä hyvän mielen saa?

Ap saa kun saa huomiota keksityllä tarinalla tai sitten on vain reppana joka kuvittelee olevansa hyvätuloinen ja ostavansa kalliita lahjoja lapsilleen :). Nuo nyt on ihan perus joululahjoja lapsille joita itsekin olen työttömänä pätkätyöläisenä joka vuosi lapselleni ostanut.

Vierailija
28/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, ettei lahjansaajalle tai -antajalle tule paha mieli.

Vierailija
29/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta.

Mä sain lapsena kasakaupalla joululahjoja.

Niin mun kaverinkin lapset, lahjan antajia on useita, ja heillä on sovittu, että lAhja saa maksaa maksimissaan kympin. Arvaat, että lapset ovat tosi iloisia, kun saavat paljon lahjoja? Mieluummin ottaisivat pari kunnon lahjaa...

Vierailija
30/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tule pahamieli. Kiitos huolenpidosta ja hyvää joulua. :)

Vierailija
31/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kunnon elvistelyketju polkaistu käyntiin. Kai joku tästä hyvän mielen saa?

Ap saa kun saa huomiota keksityllä tarinalla tai sitten on vain reppana joka kuvittelee olevansa hyvätuloinen ja ostavansa kalliita lahjoja lapsilleen :). Nuo nyt on ihan perus joululahjoja lapsille joita itsekin olen työttömänä pätkätyöläisenä joka vuosi lapselleni ostanut.

Sillä erolla, että ap voisi ostaa myös kalliita lahjoja, vaan ei osta, sulla ei olisi varaa.

Vierailija
32/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule paha mieli, miksi ihmeessä mä pahoittaisin mieleni jonkun tuntemattoman lasten lahjoista? :D Ja nuohan on tosi kohtuulliset summat ja vaikka olisi kalliimmatkin niin eipä silläkään väliä. Teidän perhe ja te päätätte, mitä ja minkä hintaisia lahjoja ostatte.

Vierailija
33/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle paha mieli kun syön nyt klementtiniä?

Vierailija
34/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun joku tajuaa olla hukuttamatta lapsia turhaan ansaitsemattomaan materiaan. 

Ostin mieheni lapsille (3kpl) jokaiselle noin 100 euron arvoisen lahjan, ei tullut mieleenkään että se ei muka riittäisi. 

Vierailija
35/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5/5

Ajatuksena oli että ap saisi kuulla olevansa pihi

Vierailija
36/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisi? Mikä tässä on nyt jutun juurena? Se punainen lanka? Miksi ap teki aloituksen? Ketä oikeasti kiinnostaa jos joku pahoittaa tai ei pahoita mieltään siitä mitä hänen lapsensa saavat jouluna?

Vierailija
37/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Köyhä yritti tehdä provon. Eihän nykyään saa 80 eurolla juuri mitään sellaista, mitä lapset himoavat.

Vierailija
38/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paha mieli aloittajan köyhyydestä. Olisi kauheaa jos lapset joutuu tyytymään johonkin 80 euron roinaan. Mene töihin, älä käytä sitä sosiaaliavustusta noihin.

Vierailija
39/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 80 eurolla saa yhtään mitään. Taas näitä keskituloisten aloituksia, joissa kerrotaan, mistä kaikesta pihistellään ja säästellään, kuten joululahjoista, että saadaan yksi kesälomamatka ulkomaille tjsp.

Newsflash. Kasarilla duunariperheillä oli kaikilla varaa matkustaa etelään, ostaa rivari ja autot. Jos akateemisena, koulutettuna ja työssäkäyvänä ei ole vuonna 2019 varaa matkustaa eikä hankkia lapsille jotain kivaa jouluksi, niin todennäköisesti ET OLE keskituloinen.

Vierailija
40/82 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset saa molemmat ykköstoiveensa ja pari rivien välistä luettua juttua. Esikoisen lahjoihin meni 62e, kuopuksen 45e. Lisäksi sukulaisilta saavat useita 5-30 euron arvoisia lahjoja (esim. kirja, legopaketti, lautapeli, lapsen toivoma kynsilakka). En ole ajatellut että tässä voisi olla jotain harmittelua?

Olin jo ajattellut ostaa pelikonsolin + pelejä, mutta kun ei nuo siihen tarttuneet kun puheisiin pudottelin ideaa, niin odottakoon vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi