Kandeeko kääntyy Bandidos-kerhon puoleen
velka-asiassa? Yks kiero nauta, ex-kaveri on pystyssä viissataa mulle eikä maksa. Kotipaikalla on Bandidos kerhohuone mutta soitanko vai menenkö suoraan käymään? Ottaako be bandidot jonku palkkion multa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Bandidot ei viidensadan takia liikahda, kun se palkkiokin on tonneissa, jota ne sulta vaatii.
Otat itte turpaan tuossa.
Miks ne mua turpaan pistäis? Kyllä mulle "ei" riittää ja oon hei nainen.
Ap
Taisit antaa lahjan vai teitkö velkakirjan paperille?
Vetäisitkö parrasta?
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/bandidosin-kerhohuoneella-ammuttiin-pa…
Luulen että parempi ryhtyä aluksi kerhohuoneen panopuuksi. Kun pääset ol' ladyksi niin sitten voit tuoda ne viis hundea esiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että parempi ryhtyä aluksi kerhohuoneen panopuuksi. Kun pääset ol' ladyksi niin sitten voit tuoda ne viis hundea esiin.
Nyt on katottu vähän liikaa amerikkalaisia mielikuvitussarjoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran ollaan osa maailmaanlaajuista Bandidos-kerhoa, niin silloin myös noudatetaan kerhon perinteitä. Joku paska United Brotherhood on tietty eri juttu. Eihän ne edes aja pyörillä, tuskin edes osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Bandidot ei viidensadan takia liikahda, kun se palkkiokin on tonneissa, jota ne sulta vaatii.
Miks ne mua turpaan pistäis? Kyllä mulle "ei" riittää ja oon hei nainen.
Ap
Tiedät kyllä millä päätyisit myös maksamaan. Vinkkinä; se on aina mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran ollaan osa maailmaanlaajuista Bandidos-kerhoa, niin silloin myös noudatetaan kerhon perinteitä. Joku paska United Brotherhood on tietty eri juttu. Eihän ne edes aja pyörillä, tuskin edes osaavat.
Eihän UB edes ole MC eli moottoripyöräkerho.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen työhönotto tapahtuu?
Mennäänkö sinne kerhotalolle vaan, että moikka tässä oli kinkkua tarjolla. Pane, pane. Trööt.
Vai pitääkö kainostella? Ollaan silleen minimekossa ja antaa ymmärtää vaan? Ei puhetta.
Sitten kun on kiertänyt kaikki läpi, lätkäsee rankingkortin pöytään, että tulin ladyksi taloon?
Vähän kiinnostelis.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisitkö parrasta?
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/bandidosin-kerhohuoneella-ammuttiin-pa…
Kerran jostain hankasalmelta junaan nousi joku tyyppi, joka höpisi puhelimeen jotain : "kannattiko vetää parrasta" juttua.
Kyseinen hemmo vaikutti täysin lapsen tasolle jääneeltä kehitysvammaiselta idi#ootilta.
Tiedättekö, sellainen maalaispoika, jolla oli joku täysin lapsellinen uho päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen työhönotto tapahtuu?
Mennäänkö sinne kerhotalolle vaan, että moikka tässä oli kinkkua tarjolla. Pane, pane. Trööt.
Vai pitääkö kainostella? Ollaan silleen minimekossa ja antaa ymmärtää vaan? Ei puhetta.
Sitten kun on kiertänyt kaikki läpi, lätkäsee rankingkortin pöytään, että tulin ladyksi taloon?
Vähän kiinnostelis.
Ei kyllä kannata yhteishyväksi ryhtyä. Pitää vaan päättää alusta asti kuka liivimies on se, jonka haluat ja sitten keikuttelet sitä minihametta vain sille.
Old Ladyksi pääsystä eivät päätä miehet vaan naiset, toiset old ladyt, etenkin ne joiden mies on kerhon hierarkiassa korkealla. Pan opuu ei saa kannatusta.
Voi tyttö pieni, ne ovat rikollisia, ei niiden kanssa kannata ruveta kaveeraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö pieni, ne ovat rikollisia, ei niiden kanssa kannata ruveta kaveeraamaan.
Teuvo Hakkaraiselle ja muille poliitikoille meni tämä?