Pojan nimeksi Mikko?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mikko on hyvä nimi! Mieheni nimi on Mikko ja kun se oli ala-asteella 80-luvulla luokalla oli viisi Mikkoa :D Mutta nyt olisi harvinainen nimi.
Mutta pian taas viisi samalla luokalla. Nimet kiertävät tietyin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
On!
Vedän lasten liikuntaryhmiä, ja olen kurkkuani myöten täynnä Lucaksia, Olivereita, Oskareita, Eemejä, Eelejä, Eetuja, Einoja, Oivia, Toivoja, Väinöjä, Rasmuksia, Akseleita, Alekseja, Alvareita, Toukoja, Kiviä, Havuja, Tuiskuja, Pyryjä, Myrskyjä, Käpyjä, Nooia, Nikoja, Niklaksia.
Sääli ryhmäsi lapsia. Lapsi tuntee kyllä kiukkusi.
Tunnen yhden ihanan Mikon, joten nimestä tulee positiiviset vibat :)
Muuten olisin yhtynyt aiempaan keskustelijaan, että kaikki tuntemani Mikot ovat kusipäitä, mutta nykyisin tunnen ihan ok Mikkoja kanssa, joten ihan ok tavallinen nimi. Taaperon kanssa ulkoillessa kuulee kaiken maailman ihmenimiä, jotka olisivat omina aikoina olleet koulukiusausmagneetteja. Varmaan osa on vieläkin. Mutta toki kaikki Lukakset ovat Raamattu-fanien poikia ja Sebastianit suomenruotsalaisten. Vähän näkee perheen taustaakin.
Luultavasti pojastasi tulee silloin homo.
On se ainakin parempi pojalle kuin tytölle
Kannattaa muistaa, että pienestä pojasta tulee iso poika ja myöhemmin mies ja sitten vanha mies.
70-luvun Mikot on kyllä suurin osa kusipäitä
Vierailija kirjoitti:
Mikko on tosi kiva nimi
Koulukiusaajan nimi.
Neutraali, ihan nättikin nimi.
Olen itse sitä ikäluokkaa, että Mikkoja löytyy omanikäisistäkin. Siksi en ehkä itse antaisi.
Pentti on parempi, Pentti on tulevaisuuden nimi. Sopii myös poikarakkaudesta kiinnostuneille. Valintasi on Pentti.
-Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti-
Vierailija kirjoitti:
On!
Vedän lasten liikuntaryhmiä, ja olen kurkkuani myöten täynnä Lucaksia, Olivereita, Oskareita, Eemejä, Eelejä, Eetuja, Einoja, Oivia, Toivoja, Väinöjä, Rasmuksia, Akseleita, Alekseja, Alvareita, Toukoja, Kiviä, Havuja, Tuiskuja, Pyryjä, Myrskyjä, Käpyjä, Nooia, Nikoja, Niklaksia.
Onko yhtään Pyypyy:tä
Mikko on hyvä nimi, jos sukunimi ei oo Mikkonen.
Olen elämäni aikana tuntenut kolme mikkoa. Kaksi niistä oli narkkareita ja yksi hakkasi tyttöystäväänsä teini-iästä saakka.
Hienon miehen nimi! Avulias, jakaa kaiken lähimmäistensä kanssa, lapsirakas, antaa joka kerta vaimolleen orgasmin.
Ehkä parempi olis Jortsuli Jormanpoika Haarala
Väärällä alalla olet, jos tuollainen kiukuttaa.