Pojan nimeksi Mikko?
Kommentit (60)
Riippuu myös sukunimestä, onko hyvä.
Mikko Repolainen
Mikko Kettunen
Mikko Känsälä on omituinen mies kun se pitää mielummin vauvaa sylissä kun stripparia
Mikko on hyvä nimi. Jukka on myös hyvä nimi, koska satun olemaan Jukka :) Esimerkiksi Kari, Ari, Sakari, Sauli, Reijo, Arto, Juha, Timo, Ismo, Keijo, Lauri, Hannu, Olli ja Seppo ovat hyviä perinteisiä pojannimiä.
Itse tykkäisin, jos hiukan vanhahtavat nimet tulisivat muotiin. Esimerkiksi. Ensio, Pentti, Uolevi, Elias, Toivo, Aapo, Juho, Aarne, Paavo ja Aatos olisivat vekkuleita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on hyvä nimi! Mieheni nimi on Mikko ja kun se oli ala-asteella 80-luvulla luokalla oli viisi Mikkoa :D Mutta nyt olisi harvinainen nimi.
Munkin luokalla 80-luvun lopulla oli viisi Mikkoa. Onkohan oltu samalla luokalla... ei varmaan, koska Mikkoja oli tosi paljon silloin. 😄
Ite olen 80-luvun Mikko. Koskaan se ei ole vääntynyt miksikään lempinimeksi tyyliin Lauri -> Lape/Late, eli jos se on nimeä valittaessa tärkeää niin siitä plussaa.
Itse oon Mikko niin oonko jäävi kommentoimaan? 😅
Lapsena en tykännyt nimestä ja kiusattiin Mikko mallikkaaksi, ym. Nyt aikuisena kutsutaan mikeksi.
Oman lapsen nimi on Oliver ja poika on tykännyt nimestään.
Itse taisin jo 10v ikäisenä kysyä vanhemmilta miksi oon saanut Mikko nimen, oma poika ei ole kysellyt vaan otin asian itse puheeksi ja poika sanoi että ihan kivan nimen saanut omastakin mielestään.
Pidätkö poikaasi omituisena jos annat nimen mikko.
Keskitasoisesti kehitysvammainen mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia
Kerrassaan mainio nimi, tunnen monia mukavia Mikkoja.
Mikko on kiva nimi. Myös Matias, Mirko tai Jarkko ovat kivoja nimiä.
Olisin antanut pojalle nimeksi, mutta mies ei suostunut.
Iäkkäitä miehiä, usein ruttuisia.
Ihanin ihminen oli mun isäni, Mikko. Oli syntynyt 1917.
Ihan ok jos sukunimi ei ala k-kirjaimella. Mikko koo, koomikko.
Mikko ja Matti oli naapurin veljekset
Vierailija kirjoitti:
On!
Vedän lasten liikuntaryhmiä, ja olen kurkkuani myöten täynnä Lucaksia, Olivereita, Oskareita, Eemejä, Eelejä, Eetuja, Einoja, Oivia, Toivoja, Väinöjä, Rasmuksia, Akseleita, Alekseja, Alvareita, Toukoja, Kiviä, Havuja, Tuiskuja, Pyryjä, Myrskyjä, Käpyjä, Nooia, Nikoja,
Onhan tuossa *oikeitakin* nimiä, kuten Eino, Oiva, Toivo, Väinö.
Itse tykkään Miika-nimestä.
Mikko on kuitenkin kunnon nimi.
Mikko Kuustonen - sopii hyvin