Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa mies maailmassa joka tei tiedä kuka/mikä tämä joku Look Skywalker oikein on?

Vierailija
18.12.2019 |

Radiossa puhuivat Tähtiensodasta ja kuinka se on rahastuksen makua ja joku oli maksanut lipusta 18 euroa.

Sen verran tiedän, että jossain avaruudessa siinä lennellään - en muuta.
.
.
M 46

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Look, Skywanker

-Trekkie

Vierailija
2/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä umpiossa sä elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatpa olla. N40

Vierailija
4/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, etä jossain Amazonin viidakoissakaan ei tiedetä.

Vierailija
5/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähtien sota muka loppuu muka tähän kun kuitenkin tehdään paljon rahaa aina uusilla katsojasukupolvilla kun tuskin viiskymppiset menevät enään katsomaan vaikka alkujaan heidän juttu.

Vierailija
6/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen jolla on telkkari pitäisi tietää. Veikkaan aloitusta provoksi.

Vierailija
7/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole telkkaria. Enkä minäkään tiedä.

Eikä minun tarvitse tietää.

Miksi tuo pitäisikään tietää?

- en ole ap -

Vierailija
8/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähtien sota muka loppuu muka tähän kun kuitenkin tehdään paljon rahaa aina uusilla katsojasukupolvilla kun tuskin viiskymppiset menevät enään katsomaan vaikka alkujaan heidän juttu.

Puhu vain omasta puolestasi. Lauantaina mennään katsomaan, niinkuin kaikki edellisetkin. t. 5kymppinen pariskunta

Vierailija
9/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat todellakin olla. Jopa 80-vuotias mummoni tietää kuka luuuuk skaivalkker on.

Vierailija
10/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäpä....

I'm Solo.

I'm Han Solo.

I'm Han Solo....

Vierailija
11/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 mies, yhden TS-leffan olen aikoinaan Tampereen Olympiassa katsomassa...siinä oli tarpeeksi, vuonna 1981 muistaakseni joten olin alaikäinen ja arvostelykyvytön. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa! Tuntuu vaan niin lapselliseelta ja tuo fanitus...huh huh...KIDALT-meininkiä...no onneksi melko harmitonta, jos ruokarahoja ei sitten haeta sossulta/kelasta

Vierailija
12/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaskävelijä kirjoitti:

Olen 55 mies, yhden TS-leffan olen aikoinaan Tampereen Olympiassa katsomassa...siinä oli tarpeeksi, vuonna 1981 muistaakseni joten olin alaikäinen ja arvostelykyvytön. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa! Tuntuu vaan niin lapselliseelta ja tuo fanitus...huh huh...KIDALT-meininkiä...no onneksi melko harmitonta, jos ruokarahoja ei sitten haeta sossulta/kelasta

Onneksi maailma pelastuu, kun täällä on aikuisia kuten sinä, jotka eivät fanita mitään.

Vierailija
13/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi maailma pelastuu, kun täällä on aikuisia kuten sinä, jotka eivät fanita mitään.

No onhan ne nyt oikeasti lapsellisia elokuvia lapsille ja lastenmielisille. Asia loppuun käsitelty.

Vierailija
14/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kulttuurisesta ilmiöstä, jonka tietäminen kuuluu yleissivistykseen. Ei hyvin mene jos ei tiedä.

Yhtä lailla tiedän mikä on Salkkarit, vaikka en ole ensimmäistäkään jaksoa katsonut.

Vierailija
15/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne nyt oikeasti lapsellisia elokuvia lapsille ja lastenmielisille. Asia loppuun käsitelty.

Aika monet elokuvat on lapsellisia mutta ihan yhtä hyvää todellisuuspakoa kuin kirjat. Mielummin katson lapsellista viihdyttävää kuin puisevan kuivaa vakavaa elokuvaa. Potteritkn olen katsonut kaikki yli nelikymppisenä.

M

Vierailija
16/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies katselisi lastenohjelmia?

17/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamme suurin tarina!

May the Force be with you.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
18/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kulttuurisesta ilmiöstä, jonka tietäminen kuuluu yleissivistykseen. Ei hyvin mene jos ei tiedä.

Yhtä lailla tiedän mikä on Salkkarit, vaikka en ole ensimmäistäkään jaksoa katsonut.

Kyllä varmaan kaikille sana Salkkarit on tuttu, itsellenikin. En kyllä tiedä yhtään hahmoa sieltä.

Vierailija
19/22 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet elokuvat on lapsellisia mutta ihan yhtä hyvää todellisuuspakoa kuin kirjat. Mielummin katson lapsellista viihdyttävää kuin puisevan kuivaa vakavaa elokuvaa. Potteritkn olen katsonut kaikki yli nelikymppisenä.

M

Sanoinko ettei niitä saa katsoa? Itsekin lapsena katsoin ohjelmia jotka silloin tuntuivat hyviltä. Nykyään ne eivät kiinnosta. Muutama vuosi sitten kävin elokuvissa katsomassa jotakin Tähtien Sota elokuvaa, mutta nukahdin kesken kaiken. Oikeasti 99,9 prosenttia elokuvista tuntuu minusta lapsellisilta, enkä ole vaivautunut elokuviin vuosiin, televisiostakin katselen mieluummin muuta, silloin harvoin kun katselen.

Jos sinusta lapselliset elokuvat ovat hyvää vihdettä, siitä vaan. Eihän se ole minulta pois.  : )

Vierailija
20/22 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet mitään hävinnyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän