Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko J-M Latvala oikeasti röyhkeä kaltoinkohtelija?

Vierailija
17.12.2019 |

Niinkuin Torppa väittää somessa ja Iltasanomissa. Miksi sitten on tähän asti hehkuttanut J-M:ää somessa? Taas on todiste siitä, että ne ketkä hehkuttaa parisuhdettaan kärsivät eniten ja todistelevat itsellleen voivan hyvin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa on kostoretkellä, ensin kertomukset J-M:n pettämisistä ja nyt hehkuttaa kuinka Mikko on ensimmäinen mies joka saa hänet nauramaan ja kohtelee hyvin. On tainnut unohtua kuinka aikanaan hehkutti J-M:ia. Maisa on tyypillinen narsisti joka valehtelee omaksi edukseen ja kostaa exilleen. Maisan jutuista paistaa vahvasti läpi että on katkera J-M:lle häiden peruuntumisesta ja suhteen loppumisesta. Maisa menetti luksuselämän josta yritti pitää kiinni kynsinhampain.

Feikkikynsinfeikkihampain.

Vierailija
62/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan kuvottaa tämä Maisa. Että voi olla oksettava ihminen. Käyttää hyväksi, pettää, valehtelee ja sitten hetken päästä on kuin mitään ei olisi tapahtunut!! Ei mee taas kauan kun tälle it-Mikolle käy jartsat.

Tänään pääsi iteltä suusta, että kyllä Maisalla on pokkaa.

Muija elää miten elää ja nyt sitten valittaa, kun vuosi on ollut kamalin, vaikka koko ajan hehkuttanut onneaan ja häitään... Nyt sitten kehtaa piikitellä Latvalalle. Jotkut vaan on kammottavia läheisiään kohtaan. Niin makaa kuin petaa.

Onko tässä nyt tyyppillinen jännänainen?

Ehkä ne polttarit "parhaassa seurassa" Dubaissa ei olleetkaan niin ihkut? Jospa Jartsan äiti sanoi pahasti Maisalle.

Miksi Maisa suostui vielä polttareihin-kin, jos JM kerta oli pettänyt ja kaltoinkohdellut häntä? Oliko Maisa sittenkin suhteen ovimatto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan kuvottaa tämä Maisa. Että voi olla oksettava ihminen. Käyttää hyväksi, pettää, valehtelee ja sitten hetken päästä on kuin mitään ei olisi tapahtunut!! Ei mee taas kauan kun tälle it-Mikolle käy jartsat.

Tänään pääsi iteltä suusta, että kyllä Maisalla on pokkaa.

Muija elää miten elää ja nyt sitten valittaa, kun vuosi on ollut kamalin, vaikka koko ajan hehkuttanut onneaan ja häitään... Nyt sitten kehtaa piikitellä Latvalalle. Jotkut vaan on kammottavia läheisiään kohtaan. Niin makaa kuin petaa.

Onko tässä nyt tyyppillinen jännänainen?

Vi**u poljetaan koko akka suohon. Aloitetaan massiivinen haukkumisketju, eiköhän se siitä tokene. Loppuu somettelu. S***ana

Maisa nyt on niin läpimätä lehmä, että sellaisen sietääkin polkea suohon. Jos hän jättäytyisi pois julkisuudesta, hänestä ei enää puhuttaisi niin paljon. Ei juuri kukaan enää Tuksuakaan muistele, vaikka aikoinaan hän oli valtakunnan näkyvimpiä ja kohutuimpia henkilöitä. Maisahan sitä paitsi itse sanoi jo aikoja sitten vetäytyvänsä julkisuudesta, kun ei kestä sitä. Höpö, höpö. Huomioh*oralle tuli julkisuutta ikävä. Hänen toilailuillaan ei kannata paljon sympatiaa odottaa. Kuten sanottu, läpimätä yksilö.

Vierailija
64/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttumatta nyt tähän tapaukseen. 

Narsisteille on erittäin tyypillistä kääntää omat vikansa taitavasti toisten vioiksi. Esim. mun juoppo ex-mies väitti mun sukulaisilleni erittäin uskottavasti, että mulla, raivoraittiilla ihmisellä, on alkoholiongelma. Toiset tyhmät uskoivat, kellekään ei tullut mieleenkään, että joku voi esittää niin röyhkeitä väitteitä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Niin taitavia ovat narsistit.

Toisaalta taas.. Oma narsisihtava exäni ei puhunut suoraan kenestäkään pahaa vaan korkeintaan kertoili kauniita sankarisatuja itsestään ja näin ollen oli mielestään parempi ihminen, mitä itse olin eron jälkeen kun näin asiat selkeämmin. Selitin tuohon aikaan sekavia kaikille, jotka jaksoi kuunnella (ptsd, shokki). Ja juu, uskottavuuteni oli aika heikoilla kun en vielä suhteessa ollessani osannut exäni tempauksia sanoittaa.

Harva on pyhimys, mutta ulkopuolisten on usein mahdotonta nähdä kuka on tarinan konna, jos sellaista on.

Vierailija
65/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko väärässä, mutta kyllä minä olen Jari-Matin laittanut aina sinne kilttimiesten lokeroon.

Vierailija
66/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttumatta nyt tähän tapaukseen. 

Narsisteille on erittäin tyypillistä kääntää omat vikansa taitavasti toisten vioiksi. Esim. mun juoppo ex-mies väitti mun sukulaisilleni erittäin uskottavasti, että mulla, raivoraittiilla ihmisellä, on alkoholiongelma. Toiset tyhmät uskoivat, kellekään ei tullut mieleenkään, että joku voi esittää niin röyhkeitä väitteitä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Niin taitavia ovat narsistit.

Toisaalta taas.. Oma narsisihtava exäni ei puhunut suoraan kenestäkään pahaa vaan korkeintaan kertoili kauniita sankarisatuja itsestään ja näin ollen oli mielestään parempi ihminen, mitä itse olin eron jälkeen kun näin asiat selkeämmin. Selitin tuohon aikaan sekavia kaikille, jotka jaksoi kuunnella (ptsd, shokki). Ja juu, uskottavuuteni oli aika heikoilla kun en vielä suhteessa ollessani osannut exäni tempauksia sanoittaa.

Harva on pyhimys, mutta ulkopuolisten on usein mahdotonta nähdä kuka on tarinan konna, jos sellaista on.

Fiksut näkee, tyhmät ei. Jotkut tajuaa vasta jäljestäpäin.

Vierailija
67/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sai 2 pettäjää toisensa. Ihan oikein.

Vierailija
68/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän lapset ovat ottaneet uuden isäehdokkaan ja uuden äitiehdokkaan? Tai onko sillä edes väliä?

Vierailija
69/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari-Mattina veisin Maisan pojan ajamaan peltorallia Pohjanmaalle. Sopisin isän kanssa kahdestaan.

Vierailija
70/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selkeää kostoa J-M:lle ovat ollut kaikki Maisan tekemiset viime aikoina.

Mikko nyksä on pelkkä sivuosan esittäjä Maisan näytelmässä. Näytelmän tarkoitus on dissata ja yrittää satuttaa J-M:ää mahdollisimman paljon kaikilla tempauksilla, kun kehtasi jättää Maisan. Niin läpinäkyvää toimintaa!

Vierailija
71/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on puhdasverinen narsisti. Näkee itsensä virheettömänä, teki mitä vain.

JM on aika arkinen tavis, meni vaan muovista sekaisin ja joutui siitä maksamaan, kalliisti.

Vierailija
72/75 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
73/75 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan jutut on oman nahkansa kiilloitusta. Maisa on AINA syytön kaikkeen ja täydellinen marttyyri. Törkeää, että mustamaalaa toista eron jälkeen. Varsinkin, kun itse oli pettäjä.

Vierailija
74/75 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö ja Laholatva etovia molemmat.

Vierailija
75/75 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha tuo valtaa, monet rahamiehet saattavat olla hyvinkin määräileviä. Tällä en tarkoita Latvala, vaikea sanoa hänestä mikä miehiään.

Ralliura on tärkeintä. Näin kirjoitti instassa. Muusta en tiedä.

Huippu-urheilijalla se ura yleensä on tärkeintä mutta sehän ei kestä koko elämää. Latvalalla ei käynyt niin hyvin kuin jääkiekkoilijoilla tapaa käydä: heillähän naiset jaksaa odottaa sen uran ajan, tekevät lapsia, hoitavat kotia ja ennen kaikkea malttavat olla kiehnäämättä toisten kanssa vällyjen alla sillä aikaa kun mies tuo miljoonat kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi