Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko J-M Latvala oikeasti röyhkeä kaltoinkohtelija?

Vierailija
17.12.2019 |

Niinkuin Torppa väittää somessa ja Iltasanomissa. Miksi sitten on tähän asti hehkuttanut J-M:ää somessa? Taas on todiste siitä, että ne ketkä hehkuttaa parisuhdettaan kärsivät eniten ja todistelevat itsellleen voivan hyvin.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että onko näissä jutuissa mitään totuuden murustakaan ei ole mitään väliä, sillä kukaan ei usko tuota naista. Ihan sama mitä kertoo, uskottavuus on nolla. Sitä niittää, mitä kylvää.

Et sitten ole maiskun instaa tsekannut 🙄

Kukaan normaali ei tsekkaa, ettei se saa tuloja.  

Vierailija
42/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jartza vois vähän "kaltoinkohdella" minua. Vaikka Kenian matkaa aluksi, ja Monacokin olis jees. Paljon tyylikkäämpi kuin Dubai tai Thaikut. Itäblokeista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttumatta nyt tähän tapaukseen. 

Narsisteille on erittäin tyypillistä kääntää omat vikansa taitavasti toisten vioiksi. Esim. mun juoppo ex-mies väitti mun sukulaisilleni erittäin uskottavasti, että mulla, raivoraittiilla ihmisellä, on alkoholiongelma. Toiset tyhmät uskoivat, kellekään ei tullut mieleenkään, että joku voi esittää niin röyhkeitä väitteitä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Niin taitavia ovat narsistit.

Miten tää liittyy tähän aiheeseen.

Mieti sitä.

Iltalääkitys jäi ottamatta?

Vierailija
44/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jartza vois vähän "kaltoinkohdella" minua. Vaikka Kenian matkaa aluksi, ja Monacokin olis jees. Paljon tyylikkäämpi kuin Dubai tai Thaikut. Itäblokeista puhumattakaan.

J-P on minun ❤

Vierailija
45/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kuukausi sitten Maisa väitti että häät J-M:n kanssa on tulossa ja tämä nykyinen mies on vain häävieras. Äkkiä se kelkka sitten kääntyi ja häävieraasta tulikin uusi sulhanen.

Vierailija
46/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan kuvottaa tämä Maisa. Että voi olla oksettava ihminen. Käyttää hyväksi, pettää, valehtelee ja sitten hetken päästä on kuin mitään ei olisi tapahtunut!! Ei mee taas kauan kun tälle it-Mikolle käy jartsat.

Tänään pääsi iteltä suusta, että kyllä Maisalla on pokkaa.

Muija elää miten elää ja nyt sitten valittaa, kun vuosi on ollut kamalin, vaikka koko ajan hehkuttanut onneaan ja häitään... Nyt sitten kehtaa piikitellä Latvalalle. Jotkut vaan on kammottavia läheisiään kohtaan. Niin makaa kuin petaa.

Onko tässä nyt tyyppillinen jännänainen?

Ehkä ne polttarit "parhaassa seurassa" Dubaissa ei olleetkaan niin ihkut? Jospa Jartsan äiti sanoi pahasti Maisalle.

Vierailija
47/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan uusi boyfriend tekee aika viisaasti, kun pitää naamansa visusti poissa julkisuudesta ja antaa Maisan itsekseen tilittää iltapäivälehdille milloin mitäkin satujaan ”puolet on minun” vaatimattomalla maulla hankituilta valkeilta sohviltaan.

Vierailija
48/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaapa kun Jartsa löytää (julkisuuteen pullahtaa tieto) uuden tyttöystävän joka jakaa Jartsan kanssa kaiken sen jota Maisa ei saanutkaan vaikka kovasti oli jo jakelemassa Jartsan rahoja ominaan. Silloin pamahtaa paha Maisan sielusta ilmoille. Maisa olisi kiinnijäämättä edelleen yhdessä Jartsan kanssa. Ero ei ollut hänen valintansa. Huono muisti Maisalla.

Vierailija
49/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisan uusi boyfriend tekee aika viisaasti, kun pitää naamansa visusti poissa julkisuudesta ja antaa Maisan itsekseen tilittää iltapäivälehdille milloin mitäkin satujaan ”puolet on minun” vaatimattomalla maulla hankituilta valkeilta sohviltaan.

No silti sana viisaus ei oikein sovellu lauseeseen missä puhutaan idiootista joka vehtaa tuollaisen äm-män kanssa.

Vierailija
50/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan insta on ollut ennenkin täynnä peen jauhantaa. Mitä " tietoa" sieltä muka löytyy:D Uskottavasti yritti aiemmin sumuttaa seuraajiaan niin että Jari-Matin oli itse tultava julkisuuteen kertomaan että " Hei, me ei olla Maisan kanssa enää yhdessä" . Maisan mielestä kun kaikki oli hyvin ja suhde jatkuu:DDD

Vierailija
51/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-M kaltoinkohteli Maisaa melkein neljä vuotta tarjoamalla tälle helpon luksuselämän. Mikä sika!

Vierailija
52/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on kostoretkellä, ensin kertomukset J-M:n pettämisistä ja nyt hehkuttaa kuinka Mikko on ensimmäinen mies joka saa hänet nauramaan ja kohtelee hyvin. On tainnut unohtua kuinka aikanaan hehkutti J-M:ia. Maisa on tyypillinen narsisti joka valehtelee omaksi edukseen ja kostaa exilleen. Maisan jutuista paistaa vahvasti läpi että on katkera J-M:lle häiden peruuntumisesta ja suhteen loppumisesta. Maisa menetti luksuselämän josta yritti pitää kiinni kynsinhampain.

Vierailija
53/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saadaan jo lukea maisan haastattelua kuinka it-mikko käytti häntä vain hyväksi kun hän oli silloin niin haavoittuvassa tilassa ym. Kuinka hän vanhempana kyllä tiesi ja osasi manipuloida ja alistaa kun hän oli vielä aivan maassa ja henkisesti rikki erosta mieheen jonka kanssa rakastettiin maailman eniten joka nyt sitten olikin petturi eikä edes välittänyt vaikka hän sai keskenmenon ja blaa blaa blaa.. Noita tarinoita ei voi uskoa enää kukaan muu kuin maisa itse.. Niinhän tämä lapsenkin isä häntä kuulemma pahoipiteli, kiristi ja petti(tosin j-m valhe tilityksessä häntä ei kuulemma ole ennen aikuis iällä petetty).. Taitaa entiset valheet unohtua sitä mukaa kuin keksii uusia satuja.. Maisan pitäisi ryhtyä kirjailijaksi(ei, ei elämänkertaa vaan fiktiota) sen verran hyvin tämän tytön mielikuvitus laukkaa..

Vierailija
54/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että latvalalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa vaikka mammat olisi mitä mieltä tahansa maisasta.

Latvalasta tulee vaan sellainen tunne ettei ko. Miehen kanssa halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
55/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä totuudessa, niin muistaa miten asiat meni. Valehtelussa on se huono puoli, että enää itsekään muista mitä on sanonut. Pelkkää fuulaa TAAS kerran nuo Maisan jutut. Vain erityisen simppelit hännystelijät niitä uskoo, eikä kukaan normijärkinen.

Vierailija
56/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa/vaatimattomaan tyytymätön M.Torppa taisi vihdoin löytää korkealle tasolleen sopivan Miehen IT-jampasta.Vara-Matti L.jäi sen siliän tien,kun löytyi kaikin puolin tyydyttävä ja riski mies!? JML mamin poika jatkakoon yhä autorataleikkejään...

Vierailija
57/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä totuudessa, niin muistaa miten asiat meni. Valehtelussa on se huono puoli, että enää itsekään muista mitä on sanonut. Pelkkää fuulaa TAAS kerran nuo Maisan jutut. Vain erityisen simppelit hännystelijät niitä uskoo, eikä kukaan normijärkinen.

Tai kannattaa systemaattisesti valehdella kaikki, niin että kääntämällä totuuden tulee aina sama tarina.

Vierailija
58/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että J-M tarjosi Maisalle helpon luksuselämän jollaista tämä ei tule enää koskaan saamaan. Maisan jutuista paistaa katkeruus kauas.

Vierailija
59/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

About kuukausi sitten Maisa väitti että häät J-M:n kanssa on tulossa ja tämä nykyinen mies on vain häävieras. Äkkiä se kelkka sitten kääntyi ja häävieraasta tulikin uusi sulhanen.

Lauri Tähkä saisi tästä hyvän biisin...

Vierailija
60/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikea-sohviltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi