Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko J-M Latvala oikeasti röyhkeä kaltoinkohtelija?

Vierailija
17.12.2019 |

Niinkuin Torppa väittää somessa ja Iltasanomissa. Miksi sitten on tähän asti hehkuttanut J-M:ää somessa? Taas on todiste siitä, että ne ketkä hehkuttaa parisuhdettaan kärsivät eniten ja todistelevat itsellleen voivan hyvin.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa, eiköhän tuo koko lätinä oo vaan Maisan tapa pelastaa oma nahkansa. Tietää ettei Latvala kuitenkaan avaudu asioista julkisuudessa. 

Totta. Me ainakin ollaan niin paljon parempia ihmisiä kuin Maisa

Niin ollaankin, eikä se ole edes vaikeaa.

Niinpä! Minullakin on ydinperhe, olen valmistunut yliopistosta ja mieheni on DI. Joten todellakin minulla on oikeus haukkua ja arvostella ketä haluan.

Kysytään puolen vuoden päästä uudestaan.

T. Maisa

Kysy vaan.

T:Kaikki sinua täällä arvostelevat paremmat ihmiset

Vierailija
22/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisallapa on uusioperhe, hän on valmistunut lähäriksi ja miehensä on tällä hetkellä Suomen tunnetuin pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-M Latvala tuskin on röyhkeä kaltoinkohtelija. Maisa Torppa sen sijaan on tunnettu valehtelija ja keinottelija, joka on jäänyt valheistaan useasti kiinni. Kaikki on mahdollista, mutta edellä mainitusta voi vetää jotain johtopäätöksiä.

Vierailija
24/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että JM ajaa rallia työkseen. On hurjan harvoin kotona. Joten kyllähän se on kylmää, kun miestä ei viikkoihin välttämättä näe.

Pitää osata kokea asiat Maisan vinkkelistä. Sitten on lupa selittää itselleen asiat parhain päin, että voi toisen miehen kanssa heilastella..

Miehenä tuommoisia naisia saa varoa, kun puhuvat mitä sattuvat.

Vierailija
25/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisallapa on uusioperhe, hän on valmistunut lähäriksi ja miehensä on tällä hetkellä Suomen tunnetuin pettäjä.

Mepä mammat ollaan parempia ihmisiä ja voidaan siksi arvostella ja haukkua Maisulia. Meidän miehet ei petä meitä ikinä.

Vierailija
26/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J-M Latvala tuskin on röyhkeä kaltoinkohtelija. Maisa Torppa sen sijaan on tunnettu valehtelija ja keinottelija, joka on jäänyt valheistaan useasti kiinni. Kaikki on mahdollista, mutta edellä mainitusta voi vetää jotain johtopäätöksiä.

Jartsa on ihqu ja minun.

Vierailija
27/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa ei vaikuta tasapainoiselta. Ei taida lääkitys olla kohdillaan...

Vierailija
28/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että JM ajaa rallia työkseen. On hurjan harvoin kotona. Joten kyllähän se on kylmää, kun miestä ei viikkoihin välttämättä näe.

Pitää osata kokea asiat Maisan vinkkelistä. Sitten on lupa selittää itselleen asiat parhain päin, että voi toisen miehen kanssa heilastella..

Totta. J-P ei ikinä voisi pettää ketään. Kyllä Maisa on kauhea. Poljetaan koko nainen suohon. Olen ajatellut aloittaa vuelä ainakin pari ketjua. Otteko kaikki mukana?

Vierailija
29/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa ei vaikuta tasapainoiselta. Ei taida lääkitys olla kohdillaan...

Ei oo taitanut määrätä itselleen oikeita lääkkeitä. Tehdään tästä aiheesta vielä tänä iltana muutama uusi Maisan haukkumisketju.

Vierailija
30/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että onko näissä jutuissa mitään totuuden murustakaan ei ole mitään väliä, sillä kukaan ei usko tuota naista. Ihan sama mitä kertoo, uskottavuus on nolla. Sitä niittää, mitä kylvää.

Et sitten ole maiskun instaa tsekannut 🙄

Vierailija
31/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratti- Matti on ainakin taitava löytämään kiviä ojienpohjalta. Jos ojassa on kivi niin varmasti Matti siihen autollaan paukauttaa. Ratti- Matin kannattaakin siirtyä maansiirtoalalle kun rallittelu loppuu.

Vierailija
32/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Maisa vaan kertoilla itsestään...

Vierailija
33/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan kuvottaa tämä Maisa. Että voi olla oksettava ihminen. Käyttää hyväksi, pettää, valehtelee ja sitten hetken päästä on kuin mitään ei olisi tapahtunut!! Ei mee taas kauan kun tälle it-Mikolle käy jartsat.

Tänään pääsi iteltä suusta, että kyllä Maisalla on pokkaa.

Muija elää miten elää ja nyt sitten valittaa, kun vuosi on ollut kamalin, vaikka koko ajan hehkuttanut onneaan ja häitään... Nyt sitten kehtaa piikitellä Latvalalle. Jotkut vaan on kammottavia läheisiään kohtaan. Niin makaa kuin petaa.

Onko tässä nyt tyyppillinen jännänainen?

Vierailija
34/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratti- Matti on ainakin taitava löytämään kiviä ojienpohjalta. Jos ojassa on kivi niin varmasti Matti siihen autollaan paukauttaa. Ratti- Matin kannattaakin siirtyä maansiirtoalalle kun rallittelu loppuu.

Jos Jartsa ajoikin kiveen joskus, niin se oli kyllä Maisan syy.

Vierailija
35/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. J-P ei ikinä voisi pettää ketään. Kyllä Maisa on kauhea. Poljetaan koko nainen suohon. Olen ajatellut aloittaa vuelä ainakin pari ketjua. Otteko kaikki mukana?

Kuka on pettämisestä puhunut?

Vierailija
36/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta nyt tähän tapaukseen. 

Narsisteille on erittäin tyypillistä kääntää omat vikansa taitavasti toisten vioiksi. Esim. mun juoppo ex-mies väitti mun sukulaisilleni erittäin uskottavasti, että mulla, raivoraittiilla ihmisellä, on alkoholiongelma. Toiset tyhmät uskoivat, kellekään ei tullut mieleenkään, että joku voi esittää niin röyhkeitä väitteitä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Niin taitavia ovat narsistit.

Vierailija
37/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan kuvottaa tämä Maisa. Että voi olla oksettava ihminen. Käyttää hyväksi, pettää, valehtelee ja sitten hetken päästä on kuin mitään ei olisi tapahtunut!! Ei mee taas kauan kun tälle it-Mikolle käy jartsat.

Tänään pääsi iteltä suusta, että kyllä Maisalla on pokkaa.

Muija elää miten elää ja nyt sitten valittaa, kun vuosi on ollut kamalin, vaikka koko ajan hehkuttanut onneaan ja häitään... Nyt sitten kehtaa piikitellä Latvalalle. Jotkut vaan on kammottavia läheisiään kohtaan. Niin makaa kuin petaa.

Onko tässä nyt tyyppillinen jännänainen?

Vi**u poljetaan koko akka suohon. Aloitetaan massiivinen haukkumisketju, eiköhän se siitä tokene. Loppuu somettelu. S***ana

Vierailija
38/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteille on erittäin tyypillistä kääntää omat vikansa taitavasti toisten vioiksi. Esim. mun juoppo ex-mies väitti mun sukulaisilleni erittäin uskottavasti, että mulla, raivoraittiilla ihmisellä, on alkoholiongelma. Toiset tyhmät uskoivat, kellekään ei tullut mieleenkään, että joku voi esittää niin röyhkeitä väitteitä ilman minkäänlaista todellisuuspohjaa. Niin taitavia ovat narsistit.

Miten tää liittyy tähän aiheeseen.

Vierailija
39/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kamalaa juoksuttaa Maisukkaa luxusmatkoilla ympäri maailman...

Vierailija
40/75 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy tähän aiheeseen.

Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan