Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaislapset

Vierailija
17.12.2019 |

Eli tilanne on tämä:
Minulla on lähisukulaislapsia. Ikä on 1-2v, eli sellaista kävelyn ja nojailun välimuotoa, välillä tavaraa suuhun ja limaiset kädet tavaroihin ja ikkunoihin. Tulevat vieraaksi. Lasten vanhempien mielestä on somaa ja ihanaa kun talsivat pitkin taloa ja koskevat kaikkeen. Itse seuraan "hymy" irvessä, koska en pidä siitä, että lapset koskevat pestyihin ikkunoihin ja arvokkaisiin esineisiin, joita ei voi siirtää lasten tuloksi pois alta.
En voi tietenkään antaa lapsille mitään rähinää siitä, enkä mitään tumppuja käteen vierailun ajaksi.

Mitä mieltä olette lapsivieraista ja miten pidän ne erossa edes ikkunoista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabasco toimii aina!

Vierailija
22/22 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vierailun ajalta, jolloin minulla ei vielä ollut omia lapsia. Olin KonMarittanut kotini, vaikka KonMaria ei vielä silloin ollutkaan. Tahmajälkien siivoaminen vei minulta noin 5 min vieraiden lähdettyä, kun lähtötilanne oli ennen vierailua täysin puhdas koti. Mikrokuituliinalla putsasin kuolaiset jäljet ja ihmettelin, miten nopeasti lapsi oli ehtinyt sotkemaan:)

Tutustuin lapsia saatuani perheeseen, jonka koti oli tahmainen. Miten he oikein tekivät sen? Syy selvisi, kun heidän lapset kävivät meillä leikkitreffeillä. He imivät käsiään ja söivät siellä ja täällä ja äiti ei pitänyt kieltämisestä, kun sanoin, että meille tullessa pestään kädet ja syöminen tapahtuu meillä vain keittiönpöydän ääressä ja otetaankin  sen verran mitä syödään ja jos ei tiedetä maistuuko, otetaan aluksi hyvin vähän. Jäi viimeiseksi meillä vierailuksi, sillä tolkullisiakin lapsiperheitä on! Harmi, että jotkut lapset kuolaavat, mutta vielä pahempaa on, jos ruoalla sotketaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän