Tori.fi, tuotetta katsotaan satoja kertoja; kukaan ei ota yhteyttä/halua ostaa
Mikä homma? Sitten JOS joku sattuu jotain tuotteesta kysymään (vaikka tarkkoja mittoja tms) ensinnäkin kysytään heti ensin "onko tuote vielä vapaana?" (öö, miksi ei olisi? miksi pitäisin ilmotusta tuotteesta joka ei ole vapaa?), sitten kun vastaan, ei enää kuulu mitään. Tänään lisäsin erään tuotteen ja parissa tunnissa katseluita yli 100, hinta 1/3 siitä hinnasta mitä itse olen siitä maksanut ja hyväkuntoinen. En tajua.
Kommentit (22)
No itse en esimerkiksi jaksa edes kysyä myyjältä, jos ei ole vaivautunut laittamaan vaikkapa huonekalun mittoja ilmoitukseensa. Mitään niin uniikkia en etsi, etteikö joku myy sen hetken päästä paremmilla tiedoilla.
Toinen juttu on sijainti. Esimerkiksi Uusimaa on aika laaja käsite, en hae julkisilla kokovartalopeiliä Nummelasta mutta haen sen Helsingin Punavuoresta. Ja tarkka sijaintihan selviää vain klikkaamalla ilmoitusta.
Minä otan yhteyttä vain, jos ilmoituksessa on puhelinnumero. Ymmärrän erittäin hyvin, jos sitä ei haluta julkiseen ilmoitukseen laittaa, ja suoraan sanoen en itsekään laittaisi. Ostajana kuitenkin haluan heti kirjoittaa viestin/soittaa, enkä rekisteröityä Toriin ja sitä kautta laittaa viestiä.