Voiko suomi24 treffeistä löytää laadukkaan miehen?
Laadukkaalla en tarkoita rikasta, komeaa ja menestynyttä vaan miestä joka käy töissä, on miehekäs, osaa tehdä miesten töitä, on vahva ja mahdollisesti hoikka, hänellä on omia mielipiteitä, on keskivertoälykäs, ei alkoholiongelmaa eikä useita avioliittoja eikä lapsia takana. Hänelle riittää yksi nainen.
Ei varmaankaan kovin todennäköistä löytää, sillä jos tällainen treffipalstalle eksyy ei hän siellä kauan mätäne.
Kommentit (26)
Vähän hölmösti koodattu mummodeitti. Ehkä vähän konservatiivisten ihmisten käyttämä.
Yhden naisen olen tavannut sieltä, oli vähän tanttamainen ja sai mut tuntemaan itseni vanhaksi, vaikka olen 43-vuotias hopeakettu.
Ei siinä mitään vikaakaan ollut. Mulle vaan täytyy olla sähäkkä ja nuorekas. Sen löysin modernimmasta palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hölmösti koodattu mummodeitti. Ehkä vähän konservatiivisten ihmisten käyttämä.
Yhden naisen olen tavannut sieltä, oli vähän tanttamainen ja sai mut tuntemaan itseni vanhaksi, vaikka olen 43-vuotias hopeakettu.
Ei siinä mitään vikaakaan ollut. Mulle vaan täytyy olla sähäkkä ja nuorekas. Sen löysin modernimmasta palvelusta.
Ensin meinasin loukkaantua, minä mikään mummo ole :D Mutta sitten tajusin, että mies joka viettää aikaansa vauvapalstalla ei olisi minunkaan ykkösvalintani. Suomi24 nyt vielä menee :)
Jos mies hakisi naista kriteerillä "osaa tehdä naisten töitä", klikkaisin heti -> next.
Mutta kaikilla on oikeus omiin kriteereihinsä. Eipä tarvi turhaan viesteillä ja treffailla näitä no-no persoonia.
Aloitus ei nyt varmaankaan ollut aloittajan deittiprofiilin teksti, mutta ymmärrän kyllä häntä. Kyllä mäkin tykkäisin, jos mulla olisi mies joka tarjoutuisi kiipeämään välikatolleni puolestani viemään sinne hiirenloukun. Ja tiedän, että moni kuulkaa ihan fiksu ja kiva mieskin toivoo löytävänsä sellaisen naisen, joka tykkää esim. leipoa ja laittaa ruokaa, vaikka ne eivät sitä tunnustaisikaan tai sillä kriteerillä naista etsisi.
Kyllä löytyy, jos jaksaa sieltä saastan seasta kaivaa =)