Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko suomi24 treffeistä löytää laadukkaan miehen?

Vierailija
17.12.2019 |

Laadukkaalla en tarkoita rikasta, komeaa ja menestynyttä vaan miestä joka käy töissä, on miehekäs, osaa tehdä miesten töitä, on vahva ja mahdollisesti hoikka, hänellä on omia mielipiteitä, on keskivertoälykäs, ei alkoholiongelmaa eikä useita avioliittoja eikä lapsia takana. Hänelle riittää yksi nainen.

Ei varmaankaan kovin todennäköistä löytää, sillä jos tällainen treffipalstalle eksyy ei hän siellä kauan mätäne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin, mutta siitä nyt on jo aika monta vuotta. Naimisissa ollaan nykyisin.

Vierailija
2/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuntuu, että siellä on tosi paljon perushyviä miehiä. Toki itsekin olen hyvä "saalis" kenelle tahansa. Just nyt en ole palstalla kun olen treffaillut pariakin sieltä löydettyä hyvää ehdokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
4/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoälykäs ei jaottele hommia erikseen miesten ja naisten töihin, joten pyyntösi on mahdoton

Vierailija
5/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sieltä löydyin. En kyllä aloitusviestin perusteella olisi koskenut ketjun aloittajaan pitkällä tikullakaan.

Vierailija
6/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...oon lukenut siellä niin paljon kommentteja,ettei tää nyt olisi vain jotain mainostusta :D?

Jyvää joulua -ap

Vierailija
7/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskivertoälykäs ei jaottele hommia erikseen miesten ja naisten töihin, joten pyyntösi on mahdoton

Plus tietää että hoikka mies on harvoin vahva.

Vierailija
8/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se on ongelma, että niin monien naisten mielestä on miesten työt ja yhteiset työt.

Vierailija
9/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kuvailemasi, olen jutellut hänen kanssaan chatissa. Fiksu, kohtelias ja kivannäköinen nelikymppinen mies. Pariutumisen ongelmana on lähinnä se, että hän on maanviljelijä joten ei voi muuttaa naisen perässä mihinkään eikä myöskään etsi puolisoa yli 100 km etäisyydeltä.

Vierailija
10/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta kannattaa olla nopea. Ei ne siellä kauan pyöri.

Vierailija
11/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovat on vaatimukset. Naisella itselläänkin pitää olla aika korkea markkina-arvo jos meinaa tuollaisen miehen saada.

12/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaalla en tarkoita rikasta, komeaa ja menestynyttä vaan miestä joka käy töissä, on miehekäs, osaa tehdä miesten töitä, on vahva ja mahdollisesti hoikka, hänellä on omia mielipiteitä, on keskivertoälykäs, ei alkoholiongelmaa eikä useita avioliittoja eikä lapsia takana. Hänelle riittää yksi nainen.

Ei varmaankaan kovin todennäköistä löytää, sillä jos tällainen treffipalstalle eksyy ei hän siellä kauan mätäne.

Varmasti löytyy:)

Harmi kun sinua on vain yksi sillä ihan sellaista vastaavilla naisillisilla arvoilla olevaa naista ei miehet kyllä löydä :(

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole kuvailemasi kaltaisia miekkosia useampikin, tuskin olet käynyt ihan kaikkia suomikaksneljän ilmoituksia läpi? Itse täytän nuo esittämäsi kriteerit ja silti mätänin vuosia sielläkin deittikurimuksessa, kun ei vaan natsannut niin ei natsannut. Käytin myös match.comia, deitti.netiä (ennen kuin siitä tuli maksullinen), jopa iskuria (vikatikki, jonka tajusin pian, se palsta onkin erilaisen seuran hakemiseen tarkoitettu...) Tinderiä pelasin myös. Ja ei millään!

Kunnes sitten, eräänä päivänä, tapasin töissä yhden naisen. Ja se homma lähtikin toimimaan sen verran hyvin, että nyt on yhteinen osoite ja mätsäävät sormukset sormissa.

Vierailija
14/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kovat on vaatimukset. Naisella itselläänkin pitää olla aika korkea markkina-arvo jos meinaa tuollaisen miehen saada.

Haluatko että kerron tai piirrän kuvan minkälainen ap on?

Vierailija
15/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet meni vuosisatojen ajan naimisiin työttömien naisten kanssa. Nythän on hyvä tilaisuus korjata historiallisia vääryyksiä.

Vierailija
16/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
17/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei löydy miestä, joka täyttäisi nuo kaikki vaatimukset. Sellaista kun ei ole olemassa, koska ei ole olemassa esim. miesten töitä tai keskivertoälykkyyttä. 

Vierailija
18/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löydettiin toiselta sivustolta. Happypancakesista. Kävin 7naisen kanssa treffeillä n. 2kk aikana ja viimeisin osui ja upposi. Nyt oltu reilu vuosi yhdessä.

Vierailija
19/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Aika monta osumaa tuli kyllä mutta ei päävoittoa.

-käyn töissä

-olen miehekäs(?)

-miesten töistä en tiedä että tarkoitetaanko puunkaatoa vai ihan tavallista kaupunkielämää, jälkimmäinen ainakin hoituu

-vahva on aika suhteellinen käsite, mutta ei tule arkielämässä ainakaan ongelmia sen puolesta

-olen ihannepainossa, sekin kai voidaan hoikaksi lukea

-mielipiteitä on

-koen olevani keskivertoa älykkäämpi, mutta kyse voi toki olla Dunning-Kruger -efektistä

-ei alkoholiongelmaa

-yksi avioliitto takana ja yksi lapsi on

-yksi nainen riittää

Aika monta oikein ja muutama lisänumero. Varmasti löytyy sieltä niitäkin miehiä joilla kaikki täsmää.

Vierailija
20/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kekkostuulahdus, "miesten töitä",,😍