Voiko suomi24 treffeistä löytää laadukkaan miehen?
Laadukkaalla en tarkoita rikasta, komeaa ja menestynyttä vaan miestä joka käy töissä, on miehekäs, osaa tehdä miesten töitä, on vahva ja mahdollisesti hoikka, hänellä on omia mielipiteitä, on keskivertoälykäs, ei alkoholiongelmaa eikä useita avioliittoja eikä lapsia takana. Hänelle riittää yksi nainen.
Ei varmaankaan kovin todennäköistä löytää, sillä jos tällainen treffipalstalle eksyy ei hän siellä kauan mätäne.
Kommentit (26)
No minusta tuntuu, että siellä on tosi paljon perushyviä miehiä. Toki itsekin olen hyvä "saalis" kenelle tahansa. Just nyt en ole palstalla kun olen treffaillut pariakin sieltä löydettyä hyvää ehdokasta.
Keskivertoälykäs ei jaottele hommia erikseen miesten ja naisten töihin, joten pyyntösi on mahdoton
Kyllä mä sieltä löydyin. En kyllä aloitusviestin perusteella olisi koskenut ketjun aloittajaan pitkällä tikullakaan.
Hmmm...oon lukenut siellä niin paljon kommentteja,ettei tää nyt olisi vain jotain mainostusta :D?
Jyvää joulua -ap
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoälykäs ei jaottele hommia erikseen miesten ja naisten töihin, joten pyyntösi on mahdoton
Plus tietää että hoikka mies on harvoin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on ongelma, että niin monien naisten mielestä on miesten työt ja yhteiset työt.
Tiedän yhden kuvailemasi, olen jutellut hänen kanssaan chatissa. Fiksu, kohtelias ja kivannäköinen nelikymppinen mies. Pariutumisen ongelmana on lähinnä se, että hän on maanviljelijä joten ei voi muuttaa naisen perässä mihinkään eikä myöskään etsi puolisoa yli 100 km etäisyydeltä.
Voi mutta kannattaa olla nopea. Ei ne siellä kauan pyöri.
Aika kovat on vaatimukset. Naisella itselläänkin pitää olla aika korkea markkina-arvo jos meinaa tuollaisen miehen saada.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaalla en tarkoita rikasta, komeaa ja menestynyttä vaan miestä joka käy töissä, on miehekäs, osaa tehdä miesten töitä, on vahva ja mahdollisesti hoikka, hänellä on omia mielipiteitä, on keskivertoälykäs, ei alkoholiongelmaa eikä useita avioliittoja eikä lapsia takana. Hänelle riittää yksi nainen.
Ei varmaankaan kovin todennäköistä löytää, sillä jos tällainen treffipalstalle eksyy ei hän siellä kauan mätäne.
Varmasti löytyy:)
Harmi kun sinua on vain yksi sillä ihan sellaista vastaavilla naisillisilla arvoilla olevaa naista ei miehet kyllä löydä :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Eiköhän siellä ole kuvailemasi kaltaisia miekkosia useampikin, tuskin olet käynyt ihan kaikkia suomikaksneljän ilmoituksia läpi? Itse täytän nuo esittämäsi kriteerit ja silti mätänin vuosia sielläkin deittikurimuksessa, kun ei vaan natsannut niin ei natsannut. Käytin myös match.comia, deitti.netiä (ennen kuin siitä tuli maksullinen), jopa iskuria (vikatikki, jonka tajusin pian, se palsta onkin erilaisen seuran hakemiseen tarkoitettu...) Tinderiä pelasin myös. Ja ei millään!
Kunnes sitten, eräänä päivänä, tapasin töissä yhden naisen. Ja se homma lähtikin toimimaan sen verran hyvin, että nyt on yhteinen osoite ja mätsäävät sormukset sormissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat on vaatimukset. Naisella itselläänkin pitää olla aika korkea markkina-arvo jos meinaa tuollaisen miehen saada.
Haluatko että kerron tai piirrän kuvan minkälainen ap on?
Miehet meni vuosisatojen ajan naimisiin työttömien naisten kanssa. Nythän on hyvä tilaisuus korjata historiallisia vääryyksiä.
Mistään ei löydy miestä, joka täyttäisi nuo kaikki vaatimukset. Sellaista kun ei ole olemassa, koska ei ole olemassa esim. miesten töitä tai keskivertoälykkyyttä.
Minut löydettiin toiselta sivustolta. Happypancakesista. Kävin 7naisen kanssa treffeillä n. 2kk aikana ja viimeisin osui ja upposi. Nyt oltu reilu vuosi yhdessä.
Jaa. Aika monta osumaa tuli kyllä mutta ei päävoittoa.
-käyn töissä
-olen miehekäs(?)
-miesten töistä en tiedä että tarkoitetaanko puunkaatoa vai ihan tavallista kaupunkielämää, jälkimmäinen ainakin hoituu
-vahva on aika suhteellinen käsite, mutta ei tule arkielämässä ainakaan ongelmia sen puolesta
-olen ihannepainossa, sekin kai voidaan hoikaksi lukea
-mielipiteitä on
-koen olevani keskivertoa älykkäämpi, mutta kyse voi toki olla Dunning-Kruger -efektistä
-ei alkoholiongelmaa
-yksi avioliitto takana ja yksi lapsi on
-yksi nainen riittää
Aika monta oikein ja muutama lisänumero. Varmasti löytyy sieltä niitäkin miehiä joilla kaikki täsmää.
Ihana kekkostuulahdus, "miesten töitä",,😍
Itse löysin, mutta siitä nyt on jo aika monta vuotta. Naimisissa ollaan nykyisin.