Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli kiinnostunut mutta antoi pakit?

Vierailija
17.12.2019 |

Silmäpeliä työpaikalla ehti olla reilu puoli vuotta miehen kanssa, kumpikin olemme naimisissa. Lähetin miehelle varovaisen viestin että lähtisikö joskus kahville ja vastasi että ilman muuta lähtee. Seuraavan viikon ajan tunnelma tiivistyi ja katseet kertoivat enemmän kuin ikinä. Kun sitten lähetin viestiä uudelleen että sopisiko viikonloppuna kahvit, ei ehtinyt. Siitä viikon kuluttua törmäsimme töissä ja kysyin kasvotusten kahville. Ei päässyt silloinkaan. Lupasimme palata asiaan. Enää ei ole vastannut viestiin ja välillä välttelee, varsinkin jos joutuisi esim kahdestaan kanssani hissiin. Vastaan tullessa kuitenkin tervehtii ja välillä silmät loistaen. Mitä tapahtui, missä mennään?! Pallo on nyt hänellä, mutta eipä ole mitään kuulunut.

Voiko mies vielä yllättää ja pyytää kahville vai oliko tämä tässä? Olen ymmälläni.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi fiksua varatun ehdotella varatulle kahvittelua viikonloppuna...

Mies varmaan luuli, että eka kahvikutsu oli ihan vain työkavereiden kesken, mutta kun se tuli viikonloppuna hän tajusi erehtyneensä. Eikä nyt halua nolata enempää vastaamalla.

Vierailija
22/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi vain pientä piristystä töihin. Teit virheen haikaillessasi enemmän. mies varmaan löytää uuden flirttikamun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo on nyt hänellä

- ei pääse kahville

- ei vastaa ja välttelee

Miten selkeästi vielä pitää osoittaa, että ei ole ottamassa koppia?

Vierailija
24/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi fiksua varatun ehdotella varatulle kahvittelua viikonloppuna...

Mies varmaan luuli, että eka kahvikutsu oli ihan vain työkavereiden kesken, mutta kun se tuli viikonloppuna hän tajusi erehtyneensä. Eikä nyt halua nolata enempää vastaamalla.

Voi olla mutta tarkoitin lähinnä ap:n toimintaa. Jos haluaa lämmitellä salasäätöä toisen varatun kanssa niin ehkei kannata yrittää ajoittaa siihen aikaan kun molemmat yleensä säätää eniten perheidensä parissa.

Vierailija
25/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastui ensin ap:n silmiin mutta havahtui sitten katsomaan kaulasta alaspäinkin.

Vierailija
26/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään joskus kahville on monille vaan sanonta, mitä ei ole tarkotus koskaan toteuttaa. Mies pelästyi kun huomasi, että sä tosiaan haluat sinne kahville. Taitaa mies pitää enemmän teestä.

Vierailija
27/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen aloittaja kirjoitti:

En vain ymmärrä miksi kiinnostus olisi lopahtanut viikossa. Enkä ymmärrä sitäkään miksei voi sitten reilusti ja suoraan vastata viestiin että ei voi. Jättää vain vastaamatta ja töissä on kuin ei olisi mitään viestiä saanutkaan. Ensin vastaa että ilman muuta lähtee kahville.. ja se kipinä seuraavan viikon ajan.. "Pakkien" jälkeen tipuin kovaa ja korkealta.

Sinusta oli reilua laittaa mies tuohon asemaan? 

Vierailija
28/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot a) tuli järkiinsä b) luuli että pyysit vain kahvitauolle töissä

Vierailija
29/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallo on nyt hänellä

- ei pääse kahville

- ei vastaa ja välttelee

Miten selkeästi vielä pitää osoittaa, että ei ole ottamassa koppia?

Tämä.

Luultavasti lupautunut silkkaa ajattelemattomuuttaan kahville ja alkanut katua. Tajunnut, ettei yksinkertaisesti kiinnosta. Niinkin voi käydä.

Vierailija
30/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan keskittyä siihen omaan avioliittoon eikä vongata työkaverilta k*kkeliä.

Vierailija
31/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot a) tuli järkiinsä b) luuli että pyysit vain kahvitauolle töissä

Vastasi viestiini silloin että ilman muuta lähtee mutta ei työpaikan kahvilaan.

Vierailija
32/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet Ap vähän nolo. Nyt mies pitää sua halpana helppona nakkina. Älä ihmettele jos muut työkaverit alkaa pyytämään sua kahville.

Vierailija
33/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ihastui ensin ap:n silmiin mutta havahtui sitten katsomaan kaulasta alaspäinkin.

Veikkaanpa, ettei koskaan ollutkaan ihastunut. Kipinöinti on ollut vain ap:n pään sisällä.

Vierailija
34/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi ja muisti että on naimisissa. Ja niin olet muuten sinäkin, herää pahvi. Toivottavasti olet trolli.

Vierailija
35/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää kirjoita sille mitään, anna olla...teet itsestäsi vaan epätoivoisen. Mies ottaa sitten yhteyttä jos haluaa. Mitä sä itse olisit miehestä halunnut, pelkkää panoa vai tutustua kunnolla, erota nykyisestä ja uutta suhdetta?

Mä luulen että mies tuli katumapäälle... oli/on varmaan susta jollain tasolla kiinnostunut mutta ei halua kuitenkaan pettää vaimoaan.

Vierailija
36/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä miksi kiinnostus olisi lopahtanut viikossa. Enkä ymmärrä sitäkään miksei voi sitten reilusti ja suoraan vastata viestiin että ei voi. Jättää vain vastaamatta ja töissä on kuin ei olisi mitään viestiä saanutkaan. Ensin vastaa että ilman muuta lähtee kahville.. ja se kipinä seuraavan viikon ajan.. "Pakkien" jälkeen tipuin kovaa ja korkealta.

Ei se varmaan ole loppunut, sitä ei koskaan ole ollutkaan. Ei vaan ole kehdannut sanoa suoraan.

No eikö ensimmäiseen viestiin sitten olisi ollut fiksua vastata kieltävästi..

Ajatteli että sinun kanssasi voi flirttailla hetken. Perääntyi kun huomasi kuinka tosissaan sinä sen otit.

Vierailija
37/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sinun mies on? jos on stalkannut sinun facen ja päätellyt että on viisainta jättää rauhaan, minua töissä eräs mies flirttasi jokapäivä viime kesänä mutta muuttui ja lopetti puhumisen kokonaan kun näki kun mieheni hakevan minut töistä pyörällä %liivit päällä

Vierailija
38/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne, muttei kuitenkaan.

Tapasin miehen, ja oli jotain kemiaa ehkä. Tuijoteltiin toisiamme silmät pyöreinä ja kikatettiin ja oltiin hölmöjä. Pidettiin käsistä kadulla ja öisin nukkuessa. Oli ihastusta. Sitten hän sai töitä pk-seudulta ja minä jäin tänne. Mies haluaa asettua aloilleen, joten hän priorisoi nyt helsinkiläiset naiset. Olemme tavanneet muuton jälkeenkin, ja tilanne/tunnelma on edelleen sama, mutta nyt sitä sävyttää suru.

Mies vakuuttaa, ettei esitä mitään sellaista, mikä ei ole totta. Silti tuntuu, että olen varmaan oikeasti hullu ja kuvitellut ihan kaiken. En luota enää vaistooni ollenkaan.

Vierailija
39/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman katseen takia nyt ei kannata vielä kuvitella yhtään mitään. Olen itse miesvaltaisella alalla, ja noita katseita tulee ja menee, big deal. Ja olen itse naimisissa. Järkevä tajuaa olla heittämättä bensaa liekkeihin, tai alkaa kuvitella mitään elämää suurempaa jonkun kollegan tuijottelun takia.

Vierailija
40/67 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollu myös kiinnostunut sinusta, mutta sillä on menny pupu pöksyyn. Ei halua vaaraantaa liittoaan. Tyytyy vaan haaveilemaan sinusta salaa. Sitä mitä vaimo ei tiedä, niin se ei satuta 😉