Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle miehelle annan mahdollisuuden, järkiääntä kaivataa :)

Vierailija
16.12.2019 |

Mulla on kesästä asti ollut ihana ja persoonallinen tyyppi kuvioissa, mutta on sellainen erakkoluonne eikä naisten kanssa hirveesti oo ollu, tai jos on ollu niin on tullut pelkkää paskaa niskaan. Kuitenkin meillä synkkaa todella hyvin ja näkisin meidät jopa yhdessä persoonien puolesta, jos hän ei olisi niin varautunut ja itsenäinen jne. Välillä kuitenkin vihjailee jossain sivulauseen sivulauseessa kiinnostuksesta, mutta mitään ei tee asian eteen enkä itsekään viitsi painostaa. Suhde jämähtänyt siis kaveritasolle, mutta pinnan alla kuitenkin kuohuu. Jotenkin tunnen, että hän aidosti pitää minusta ihmisenä, mutta välillä ajattelen kuvittelevani liikoja, koska oon kuitenkin se aktiivisempi ja rohkeampi osapuoli. Seksiä meillä ei oo ollu.

Toinen tyyppi on aika tuore tuttavuus, tosi avoin, kiva ja monella tapaa normaali mies. Mutta on avioero takana ja vaikuttaa siltä, että liian nopeasti ihastui, koska oli niin vailla aikuista seuraa, ja varsinkin naisen seuraa. Seksiä on ollut ja muutenkin läheisyyttä ja hellyyttä jne. Meillä on toki muutenkin yhdessä hauskaa, mutta sellainen todellinen syvyys puuttuu enkä tiedä onko sitä edes tulossa meidän välille. Toisaalta voisin ajatella, että sellainen voisi syntyä ja sitten taas tuntuu, että juttu voisi loppua koska vain. Pidän hänestä kyllä, mutta tuo nopea tunteiden syttyminen hänen puolelta arvelluttaa....tuntuu, että voisin olla kuka vaan ja näin olisi tapahtunut. Ja että voi sammahtaa yhtä nopsaan. Hän pitää kuitenkin minuun yhteyttä koko ajan ja tapaamisia järjestyy jne. Välillä tuntuu vaan, että olen aivan väärä tyyppi hänelle, liian erikoinen kun hän on niin tavallinen.

En siis tiedä mitä tekisin, koska tuntuu, että toisesta jutusta on luovuttava. Jotenkin nyt tunteet on hajallaan kahteen suuntaan enkä pidä fiiliksestä. Ja se, että olen kahden kanssa yhteydessä näin on jotenkin "väärin". Sydän puhuu ensimmäisen miehen puolesta, järki taas toisen. Ja tiedän, että joka tapauksessa olen pettynyt ja surullinen mitä ikinä valitsenkaan, ja valinta voi olla väärä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ne miehet "jotka suhteessa on aina saaneet paskaa niskaan" ovat itse sen paskan omalla toiminnalleen aiheuttaneet, mutta kovia uhriutumaan.

Vierailija
22/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset kuvittelette, että kukaan vähänkään introvertimpi tai ujompi mies tekee aloitetta häilyvän oloiselle naiselle, mitä ap:kin nyt on kun nussiii toisen miehen kanssa ja sitten luulee että se sielunkumppani tekee aloitteen?

Ensimmäinen mies luultavasti huomaa ap:n käytöksessä häntä kohtaan häilyvyyttä ja pelailua, johtuen siitä että ap nussiii toista miestä. Häilyvyys taas ei juurikaan innosta varovaista miestä aloitteisiin.

M/39

Täysin samaa mietin.

En nyt kovin oo nussinu ympäriinsä, koska kuukausia olin vain ja ainoastaan tuon ekan kaa yhteydessä enkä mitään häilyny tai pelaillu. Aattelin oikeesti antaa aikaa ja kattoo tuleeko meistä mitään, mutta homma vaan jumittaa, tai oikeastaan etenee aina vähän, mutta sitten taas herra pakittaa yksinäisyyteensä. Tää uus tyyppi ollu vasta viime viikot kuvioissa, kun alkoi tuntumaan etten ihan ikuisesti voi odotellakaan. Ja kyllä mä tästä uudesta miehestä pidän, ettei nyt ainoastaan seksiseuraa mulle ole. Ennemmin aattelen, että mä oon hänelle vaan laastari kunnes on valmis ns. oikeisiin suhteisiin. Siksi täällä kyselinkin mitä tehdä :)

Ap

Ilmeisesti olet kuitenkin koko ajan kokenut, ettei tämä eka ole sinulle riittävä? Tuollaisen suhtautumisen aistii kyllä ja silloin voi olla vaikea edetä, välttämättä ei mielekästäkään. Varsinkin nyt kun olet selvästi ollut haku päällä parempaa varten, ei kannata ihmetellä, jos ekan kanssa asiat junnaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset kuvittelette, että kukaan vähänkään introvertimpi tai ujompi mies tekee aloitetta häilyvän oloiselle naiselle, mitä ap:kin nyt on kun nussiii toisen miehen kanssa ja sitten luulee että se sielunkumppani tekee aloitteen?

Ensimmäinen mies luultavasti huomaa ap:n käytöksessä häntä kohtaan häilyvyyttä ja pelailua, johtuen siitä että ap nussiii toista miestä. Häilyvyys taas ei juurikaan innosta varovaista miestä aloitteisiin.

M/39

Täysin samaa mietin.

En nyt kovin oo nussinu ympäriinsä, koska kuukausia olin vain ja ainoastaan tuon ekan kaa yhteydessä enkä mitään häilyny tai pelaillu. Aattelin oikeesti antaa aikaa ja kattoo tuleeko meistä mitään, mutta homma vaan jumittaa, tai oikeastaan etenee aina vähän, mutta sitten taas herra pakittaa yksinäisyyteensä. Tää uus tyyppi ollu vasta viime viikot kuvioissa, kun alkoi tuntumaan etten ihan ikuisesti voi odotellakaan. Ja kyllä mä tästä uudesta miehestä pidän, ettei nyt ainoastaan seksiseuraa mulle ole. Ennemmin aattelen, että mä oon hänelle vaan laastari kunnes on valmis ns. oikeisiin suhteisiin. Siksi täällä kyselinkin mitä tehdä :)

Ap

Kyllähän sinä olet jo huomannu, ettei kummastakaan ole sulle mieheks.

Vierailija
24/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä ne miehet "jotka suhteessa on aina saaneet paskaa niskaan" ovat itse sen paskan omalla toiminnalleen aiheuttaneet, mutta kovia uhriutumaan.

Niinpä tietysti.

Vierailija
25/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Ensin se avioerotapaus, ja kun se ei kuitenkaan pitemmän päälle toimi, kun mies liihottaa pian toiselle mättäälle, niin sitten voit yrittää saada erakkomiestä vähän etenemään suhteessa. Siinä kohtaa sinulla on vähän enemmän kärsivällisyyttä, kun olet ensin saanut avioeromiehen kikkeliä.

Ole siis pelinainen, ja ota molemmat peräjälkeen!

Vierailija
26/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39

Täysin samaa mietin.

Ap

Ilmeisesti olet kuitenkin koko ajan kokenut, ettei tämä eka ole sinulle riittävä? Tuollaisen suhtautumisen aistii kyllä ja silloin voi olla vaikea edetä, välttämättä ei mielekästäkään. Varsinkin nyt kun olet selvästi ollut haku päällä parempaa varten, ei kannata ihmetellä, jos ekan kanssa asiat junnaavat.

Niin ja varsinaiseen kysymykseen: ekan suhteen olet ratkaisun tainnut jo tehdäkin, kun olet etsinyt muuta seuraa. Hänet unohtaisin ja antaisin hänen etsiä jonkun, jolle hän riittää. Joko katsoisin vielä kakkosen kanssa pidemmälle tai etsisin kokonaan uutta seuraa.

Vierailija
27/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kokenut siipeensä saanut erakkoluonne ei varmasti ikinä tee aloitetta, mutta hänestä saat paremman miehen, kun vaan jaksat olla aluksi aktiivinen ja rakentaa suhdetta hänen kanssaan. Nopeasti se ei tapahdu, mutta se kannattaa.

Vierailija
28/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/39

Tätä minäkin mietin (olen nainen)..

Tee sinä selkeä aloite, mies sitä tuskin nyt kykenee tekemään. Jotkut ovat myös niin kohteliaita etteivät sen takia kehtaa. Mitä selkeämmin kerrot asiasi, sen parempi, ei mitään vihjailuja.

Vierailija
29/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kokenut siipeensä saanut erakkoluonne ei varmasti ikinä tee aloitetta, mutta hänestä saat paremman miehen, kun vaan jaksat olla aluksi aktiivinen ja rakentaa suhdetta hänen kanssaan. Nopeasti se ei tapahdu, mutta se kannattaa.

Tai sitten ei saa. Ihmettelen kuinka voit tietää tuntemattomasta ihmisestä noin paljon.

Vierailija
30/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen. Kuuntele sydäntäsi.

Älä sekaannu juuri eronneeseen.

N51

Vierailija
31/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/39

Juurikin näin, minä olen jokseenkin introvertti, pidän tunteeni kurissa tuollaisten kanssa, sillä niin monta kertaa on saanut pettyä, että ei kannata. Sitten jos on aidosti minusta kiinnostunut, niin eikö nainenkin voi asiasta kertoa, varsinkin jos tietää taustani?

Vierailija
32/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuollaisessa tilanteessa aikanaan pidin molempia niin kauan kunnes toisesta paljastui sellaista että en häntä enää olisi ittanutkaan, jonka jälkeen oli helppo ottaa se toinen. Edelleen ollaan yhdessä monien vuosien jälkeen.

Totuus on se että olisin varmaan valinnut, jos heti olisi pitänyt valita, niin tämän toisen miehen, ja toisen sydän olisi särkynyt SEKÄ olisin saanut hetken päästä nenilleni, jolloin tämä nenilleantaja olisi porsukttanut tyytyväisenä, minä olisin jäänyt yksin, ja tämä kenen kanssa nyt olen ei varmasti olisi ottanut takaisin minua, enkä ikinä olisi kehdännut mennäkään, vaikka olisi ottanutkin. Eli nyt ainoa jolle "kävi ikävästi" oli tämä joka sen oikeastaan ansaitsikin. Eli katsoisin vielä kauemmin tilannetta, se voi ratkaista itse itsensä.

Vierailija
33/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tuollaisessa tilanteessa aikanaan pidin molempia niin kauan kunnes toisesta paljastui sellaista että en häntä enää olisi ittanutkaan, jonka jälkeen oli helppo ottaa se toinen. Edelleen ollaan yhdessä monien vuosien jälkeen.

Totuus on se että olisin varmaan valinnut, jos heti olisi pitänyt valita, niin tämän toisen miehen, ja toisen sydän olisi särkynyt SEKÄ olisin saanut hetken päästä nenilleni, jolloin tämä nenilleantaja olisi porsukttanut tyytyväisenä, minä olisin jäänyt yksin, ja tämä kenen kanssa nyt olen ei varmasti olisi ottanut takaisin minua, enkä ikinä olisi kehdännut mennäkään, vaikka olisi ottanutkin. Eli nyt ainoa jolle "kävi ikävästi" oli tämä joka sen oikeastaan ansaitsikin. Eli katsoisin vielä kauemmin tilannetta, se voi ratkaista itse itsensä.

Tässä vastauksia lukiessani aattelin nyt vaan itse jämähtää paikoilleni ja katsoa mitä tapahtuu. Että tavallaan annan tilanteen ratkaista itse itsensä. Vaikeeta mun luonteelle, mutta yritetään...

Ehkä tää eronnut jamppa singahtaa pikaseen uudelle mättäälle, kun on saanut mun kanssa vähän lohtua ja sitä myötä on varmaan rohkeampi sitten muiden kanssa. Hyvin pystyn kuvittelemaan, että on tyyliin kahden viikon päästä ihastunut johonkin aivan toiseen ja laskettelee samat tykkäämiset ja kehut hänelle. Ja tää erakko taas ehkä ei ikinä saa muhun päin otettua kontaktia. Jos aattelee kuinka helppoa viestin laittaminen nykyään on, niin ehkä saakin sitten jäädä mun elämästä. Ja hyväksyä hänen valinta sitten olla ottamatta yhteyttä. Yksinäisyys siis kolkuttelee oven takana, mutta taitaa tällä hetkellä ollakin ihan hyvä valinta olla yksin. Siis oikeasti yksin.

Ap

Vierailija
34/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustat ekalle suoraan tunteesi ja katsot miten käy. Jos ei natsaa, sulla on jo laastari valmiina.

Ja kerrot samassa yhteydessä, että olet nu**inut toisen miehen kanssa tässä odotellessa, mutta haluankin olla sinun kanssasi.

Vierailija
35/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha noita luonteita ja elämäntilanteita on vatvoa. Pituus ja varakkuushan ne tämänkin tapauksen kuitenkin ratkaisevat. Tie-breakerina toimii kikkelin koko.

Vierailija
36/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustat ekalle suoraan tunteesi ja katsot miten käy. Jos ei natsaa, sulla on jo laastari valmiina.

Ja kerrot samassa yhteydessä, että olet nu**inut toisen miehen kanssa tässä odotellessa, mutta haluankin olla sinun kanssasi.

Juuri näin. Erakkokin varmaan arvostaa rehellisyyttä. Ja sen jälkeen yksinäisyytä vielä aiempaa enemmän.

Vierailija
37/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kallistut siihen ensimmäiseen lopulta, niin muista rehellisesti kertoa että olet jakanut itseäsi myös toiselle. Noin myös hän voi tehdä oman valinnan suhteesi :) voi olla että tulet ehkä pettymään.

38/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti kuulostaa ylijäämämieheltä.

Vierailija
39/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha noita luonteita ja elämäntilanteita on vatvoa. Pituus ja varakkuushan ne tämänkin tapauksen kuitenkin ratkaisevat. Tie-breakerina toimii kikkelin koko.

Ei pidä paikkaansa. Kikkelin koko on huomattavasti tärkeämpi. Huomattavasti. Itse asiassa noilla muilla asioilla ei ole mitään merkitystä jos tuohon vertaa.

Mikset tapaile molempia? Olet vain rehellinen kummallekin

Olet kyllä eronneelle laastari, mutta voit saada hänet kokonaankin jos huvittaa. Jos et ota, hän hommaa nopeasti uuden, olet siinä oikeassa. Mies ei tule toimeen ilman vaimoa. Sitoutuvat nopeasti uudestaan eron jälkeen, jotta pyykinpesu- ym. palvelut jatkuvat.

Eka tuskin on kiinnostunut mutta voithan kysyä. N

Vierailija
40/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulen että ap on se viimeinen naula tuonkin erakkomiehen arkkuun. Vähän on kiintymyksen tunteita tällä miehellä kerennyt heräämään ja uskoa siihen, että ehkä ei kaikki naiset olekaan niin katalia kuin on itse epäillyt ja ap on etsinyt jonkun toisen nussittavaksi vaikka ei ole mitään tunteita tätä toista kohtaan ja väittää omaavansa tunteita tätä erakkoluonnetta kohtaan. Eiköhän palstalla ole kohta uusi MGTOW...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi