Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle miehelle annan mahdollisuuden, järkiääntä kaivataa :)

Vierailija
16.12.2019 |

Mulla on kesästä asti ollut ihana ja persoonallinen tyyppi kuvioissa, mutta on sellainen erakkoluonne eikä naisten kanssa hirveesti oo ollu, tai jos on ollu niin on tullut pelkkää paskaa niskaan. Kuitenkin meillä synkkaa todella hyvin ja näkisin meidät jopa yhdessä persoonien puolesta, jos hän ei olisi niin varautunut ja itsenäinen jne. Välillä kuitenkin vihjailee jossain sivulauseen sivulauseessa kiinnostuksesta, mutta mitään ei tee asian eteen enkä itsekään viitsi painostaa. Suhde jämähtänyt siis kaveritasolle, mutta pinnan alla kuitenkin kuohuu. Jotenkin tunnen, että hän aidosti pitää minusta ihmisenä, mutta välillä ajattelen kuvittelevani liikoja, koska oon kuitenkin se aktiivisempi ja rohkeampi osapuoli. Seksiä meillä ei oo ollu.

Toinen tyyppi on aika tuore tuttavuus, tosi avoin, kiva ja monella tapaa normaali mies. Mutta on avioero takana ja vaikuttaa siltä, että liian nopeasti ihastui, koska oli niin vailla aikuista seuraa, ja varsinkin naisen seuraa. Seksiä on ollut ja muutenkin läheisyyttä ja hellyyttä jne. Meillä on toki muutenkin yhdessä hauskaa, mutta sellainen todellinen syvyys puuttuu enkä tiedä onko sitä edes tulossa meidän välille. Toisaalta voisin ajatella, että sellainen voisi syntyä ja sitten taas tuntuu, että juttu voisi loppua koska vain. Pidän hänestä kyllä, mutta tuo nopea tunteiden syttyminen hänen puolelta arvelluttaa....tuntuu, että voisin olla kuka vaan ja näin olisi tapahtunut. Ja että voi sammahtaa yhtä nopsaan. Hän pitää kuitenkin minuun yhteyttä koko ajan ja tapaamisia järjestyy jne. Välillä tuntuu vaan, että olen aivan väärä tyyppi hänelle, liian erikoinen kun hän on niin tavallinen.

En siis tiedä mitä tekisin, koska tuntuu, että toisesta jutusta on luovuttava. Jotenkin nyt tunteet on hajallaan kahteen suuntaan enkä pidä fiiliksestä. Ja se, että olen kahden kanssa yhteydessä näin on jotenkin "väärin". Sydän puhuu ensimmäisen miehen puolesta, järki taas toisen. Ja tiedän, että joka tapauksessa olen pettynyt ja surullinen mitä ikinä valitsenkaan, ja valinta voi olla väärä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tiedä unohda kumpikin.

Vierailija
2/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä en kummallekaan. Ensimmäinen taitaa olla liian saamaton, eikä saa mitään aikaiseksi suhteen edistämiseksi. Jossain kohtaa itsekin tulisit väsymään siihen, että se on aina sinun tehtävä olla aktiivinen ja viedä asiaa eteenpäin.

Toinen taas on just eronnut ja sellaisten kanssa tuossa tilanteessa joutuu helposti laastariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoisin sen ekan. Luonne ei häirisisi, olen itsekin varautunut. Niin harvoin vaan törmää siihen, että todella pitää toisesta ihmisenä, ja se on ehdoton edellytys sille, että juttu kestää. Se toinen on vailla laastaria.

Vierailija
4/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuon ekan. Jälkimmäinen vaikuttaa siltä, että saattaa lähteä liitoon vähän ajan päästä.

Introvertin kanssa saattaisi olla mahdollisuus pidempään suhteeseen. Tämä vaan mun arvaus (ja ajatuskokeeni kahdesta vastaavantyylisestä tuntemastani kaverimiehestä :). )

Vierailija
5/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jää ikuiseksi kamuksi, ihmisen luonnetta ei voi muuttaa. Tokalle saatat olla laastari tai sitten jotain pysyvämpää. Vain aika näyttää.

Vierailija
6/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi kumpikaan vaikuta hyvältä. Eka olisi tehnyt peliliikkeensä jos olisi kiinnostunut. Toisen voisi pitää seksisuhteessa, mutta jos hän intoilee liikaa ja on kauhean ihastunut vaikka ette sovi oikeasti yhteen, niin ei siitäkään hyvä seuraa.

Vierailija
7/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandwich.

Vierailija
8/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa pettynyt ja surullinen? Miten niin?

Ethän sä edes ole tohon uudenpaan heppuun ihastunut, kunhan saat seksiä ja läheisyyttä... Mietis nyt oikeasti. Joko yrität edetä sen ekan kanssa, tai odottelet uutta ehdokasta, mut toi eronnut on mun mielestä ihan nounou.

Vierailija
9/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat ekalle suoraan tunteesi ja katsot miten käy. Jos ei natsaa, sulla on jo laastari valmiina.

Vierailija
10/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa ihanaa vastauksia :D

Niin, tuolle tokalle oon varmasti laastarina ja siitä tulee tuo tunne, että oikeastaan minä en merkitse mitään, vaikka kuinka puhuisi helliä ym. Ja siksi tekisi mieli luopua jutusta. Nyt olen mennyt sillä tavalla tapaaminen kerrallaan, mutta en sen fiksummaksi ole tullut. Sama vaan jatkuu...

Tää toinen taas on sellainen, että voi hyvinkin olla, ettei ikinä edes tule mitään suhdetta. Jos nytkin tyyliiin pidän bileet, jos häneltä tulee viestiä ekana tms. Että on todella saamaton. Mutta tunnen silti, että miettii minua tai meitä ja joku tietty juttu on meidän välillä enkä voi uskoa, että se olisi täysin yksipuoleista. Välillä on tullut fiillis, että hän tuntee jo liikaa minua kohtaan ja siksi ei saa mitään aikaan. Kun tää eka taas ei tunne mitään syvempää ja siksi hänellä taas on niin helppoa olla "tykästynyt". En vaan näe, että me oltaisi yhdessä pariskuntana, ei tule sellaista kuvaa mun päähäni vaikka kuinka visioisin.

Pitäisi siis tämän toisen kanssa lopettaa tapaamiset kokonaan ja antaa tälle ekalle vielä mahdollisuus lähentyä. Ja jos sitä ei vaan tuu ja jos en jaksa olla se aktiivisempi osapuoli koko ajan, niin olla yksinään sitten kuten ennenkin ja silitellä kissoja :)

Ap

Vierailija
11/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset kuvittelette, että kukaan vähänkään introvertimpi tai ujompi mies tekee aloitetta häilyvän oloiselle naiselle, mitä ap:kin nyt on kun nussiii toisen miehen kanssa ja sitten luulee että se sielunkumppani tekee aloitteen?

Ensimmäinen mies luultavasti huomaa ap:n käytöksessä häntä kohtaan häilyvyyttä ja pelailua, johtuen siitä että ap nussiii toista miestä. Häilyvyys taas ei juurikaan innosta varovaista miestä aloitteisiin.

M/39

Vierailija
12/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haa ihanaa vastauksia :D

Niin, tuolle tokalle oon varmasti laastarina ja siitä tulee tuo tunne, että oikeastaan minä en merkitse mitään, vaikka kuinka puhuisi helliä ym. Ja siksi tekisi mieli luopua jutusta. Nyt olen mennyt sillä tavalla tapaaminen kerrallaan, mutta en sen fiksummaksi ole tullut. Sama vaan jatkuu...

Tää toinen taas on sellainen, että voi hyvinkin olla, ettei ikinä edes tule mitään suhdetta. Jos nytkin tyyliiin pidän bileet, jos häneltä tulee viestiä ekana tms. Että on todella saamaton. Mutta tunnen silti, että miettii minua tai meitä ja joku tietty juttu on meidän välillä enkä voi uskoa, että se olisi täysin yksipuoleista. Välillä on tullut fiillis, että hän tuntee jo liikaa minua kohtaan ja siksi ei saa mitään aikaan. Kun tää eka taas ei tunne mitään syvempää ja siksi hänellä taas on niin helppoa olla "tykästynyt". En vaan näe, että me oltaisi yhdessä pariskuntana, ei tule sellaista kuvaa mun päähäni vaikka kuinka visioisin.

Pitäisi siis tämän toisen kanssa lopettaa tapaamiset kokonaan ja antaa tälle ekalle vielä mahdollisuus lähentyä. Ja jos sitä ei vaan tuu ja jos en jaksa olla se aktiivisempi osapuoli koko ajan, niin olla yksinään sitten kuten ennenkin ja silitellä kissoja :)

Ap

No juuri näin. Mitä menetettävää sulla on - parhaassa tapauksessa voit saada sielunkumppanin, ja huonoimmassakin kissoja sellaista odotellessa, joten miksi tyytyä vähempään?

Vierailija
13/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuore avioero on? Onko lapsia? Kauan oli naimisissa? Miksi ero tapahtui ja kumpi jätti?

Noi on myös aika oleellisia tietoja.

Vierailija
14/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaisit eronneen kanssa, voisitko unohtaa tuon ensimmäisen?

Vierailija
15/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuore avioero on? Onko lapsia? Kauan oli naimisissa? Miksi ero tapahtui ja kumpi jätti?

Eipä oikeastaan mitään merkitystä, ei se mies vaikuta ollenkaan oikeasti ihastuneelta.

Vierailija
16/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan mitään merkitystä, ei se mies vaikuta ollenkaan oikeasti ihastuneelta.

Eikä ap ole siihen ollenkaan ihastunut :D

Vierailija
17/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele sen 1. kanssa kun kerta tunnetaso samalla aaltopituudella ja anna pimperoa entiseen malliin sille 2. miehelle ilman turhempia jaaritteluja ja keskusteluja . Etkös noin saa kaikki tarvitsemasi?

Vierailija
18/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset kuvittelette, että kukaan vähänkään introvertimpi tai ujompi mies tekee aloitetta häilyvän oloiselle naiselle, mitä ap:kin nyt on kun nussiii toisen miehen kanssa ja sitten luulee että se sielunkumppani tekee aloitteen?

Ensimmäinen mies luultavasti huomaa ap:n käytöksessä häntä kohtaan häilyvyyttä ja pelailua, johtuen siitä että ap nussiii toista miestä. Häilyvyys taas ei juurikaan innosta varovaista miestä aloitteisiin.

M/39

Täysin samaa mietin.

Vierailija
19/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/39

Tässä taitaa olla sitten noidankehä valmiina ja syy miksi tuo introvertti saa vain 'paskaa niskaan'. Jos ei uskalla yhtään heittäytyä, niin jää luu käteen. Ei se toinenkaan osapuoli mikään kallio voi olla, joka vain odottaisi.

Vierailija
20/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/39

Täysin samaa mietin.

En nyt kovin oo nussinu ympäriinsä, koska kuukausia olin vain ja ainoastaan tuon ekan kaa yhteydessä enkä mitään häilyny tai pelaillu. Aattelin oikeesti antaa aikaa ja kattoo tuleeko meistä mitään, mutta homma vaan jumittaa, tai oikeastaan etenee aina vähän, mutta sitten taas herra pakittaa yksinäisyyteensä. Tää uus tyyppi ollu vasta viime viikot kuvioissa, kun alkoi tuntumaan etten ihan ikuisesti voi odotellakaan. Ja kyllä mä tästä uudesta miehestä pidän, ettei nyt ainoastaan seksiseuraa mulle ole. Ennemmin aattelen, että mä oon hänelle vaan laastari kunnes on valmis ns. oikeisiin suhteisiin. Siksi täällä kyselinkin mitä tehdä :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän