Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle miehelle annan mahdollisuuden, järkiääntä kaivataa :)

Vierailija
16.12.2019 |

Mulla on kesästä asti ollut ihana ja persoonallinen tyyppi kuvioissa, mutta on sellainen erakkoluonne eikä naisten kanssa hirveesti oo ollu, tai jos on ollu niin on tullut pelkkää paskaa niskaan. Kuitenkin meillä synkkaa todella hyvin ja näkisin meidät jopa yhdessä persoonien puolesta, jos hän ei olisi niin varautunut ja itsenäinen jne. Välillä kuitenkin vihjailee jossain sivulauseen sivulauseessa kiinnostuksesta, mutta mitään ei tee asian eteen enkä itsekään viitsi painostaa. Suhde jämähtänyt siis kaveritasolle, mutta pinnan alla kuitenkin kuohuu. Jotenkin tunnen, että hän aidosti pitää minusta ihmisenä, mutta välillä ajattelen kuvittelevani liikoja, koska oon kuitenkin se aktiivisempi ja rohkeampi osapuoli. Seksiä meillä ei oo ollu.

Toinen tyyppi on aika tuore tuttavuus, tosi avoin, kiva ja monella tapaa normaali mies. Mutta on avioero takana ja vaikuttaa siltä, että liian nopeasti ihastui, koska oli niin vailla aikuista seuraa, ja varsinkin naisen seuraa. Seksiä on ollut ja muutenkin läheisyyttä ja hellyyttä jne. Meillä on toki muutenkin yhdessä hauskaa, mutta sellainen todellinen syvyys puuttuu enkä tiedä onko sitä edes tulossa meidän välille. Toisaalta voisin ajatella, että sellainen voisi syntyä ja sitten taas tuntuu, että juttu voisi loppua koska vain. Pidän hänestä kyllä, mutta tuo nopea tunteiden syttyminen hänen puolelta arvelluttaa....tuntuu, että voisin olla kuka vaan ja näin olisi tapahtunut. Ja että voi sammahtaa yhtä nopsaan. Hän pitää kuitenkin minuun yhteyttä koko ajan ja tapaamisia järjestyy jne. Välillä tuntuu vaan, että olen aivan väärä tyyppi hänelle, liian erikoinen kun hän on niin tavallinen.

En siis tiedä mitä tekisin, koska tuntuu, että toisesta jutusta on luovuttava. Jotenkin nyt tunteet on hajallaan kahteen suuntaan enkä pidä fiiliksestä. Ja se, että olen kahden kanssa yhteydessä näin on jotenkin "väärin". Sydän puhuu ensimmäisen miehen puolesta, järki taas toisen. Ja tiedän, että joka tapauksessa olen pettynyt ja surullinen mitä ikinä valitsenkaan, ja valinta voi olla väärä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luulen että ap on se viimeinen naula tuonkin erakkomiehen arkkuun. Vähän on kiintymyksen tunteita tällä miehellä kerennyt heräämään ja uskoa siihen, että ehkä ei kaikki naiset olekaan niin katalia kuin on itse epäillyt ja ap on etsinyt jonkun toisen nussittavaksi vaikka ei ole mitään tunteita tätä toista kohtaan ja väittää omaavansa tunteita tätä erakkoluonnetta kohtaan. Eiköhän palstalla ole kohta uusi MGTOW...

Puoli vuotta oli niin etten tapaillu yhtään ketään, kun ollu mielessä ja sydämessä tää erakko. Vaikka ollaankin vaan kavereita eikä oo ikinä mitään sanonut esim. tunteistaan tai ajatuksista minua kohtaan. Tää eronnu vaan onnistui olemaan niin älyttömän kiva ja kiltti, että päädyin treffeille ja toisille jne. Enkä pahaa sanaa hänestä voi sanoa, mutta vasta nyt tässä tapaillessa tajusin että mun sydän on osaksi vielä siellä muualla. Vaikkei varmaan enää pitäisi :(

Ap

Vierailija
42/42 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten luulen että ap on se viimeinen naula tuonkin erakkomiehen arkkuun. Vähän on kiintymyksen tunteita tällä miehellä kerennyt heräämään ja uskoa siihen, että ehkä ei kaikki naiset olekaan niin katalia kuin on itse epäillyt ja ap on etsinyt jonkun toisen nussittavaksi vaikka ei ole mitään tunteita tätä toista kohtaan ja väittää omaavansa tunteita tätä erakkoluonnetta kohtaan. Eiköhän palstalla ole kohta uusi MGTOW...

Puoli vuotta oli niin etten tapaillu yhtään ketään, kun ollu mielessä ja sydämessä tää erakko. Vaikka ollaankin vaan kavereita eikä oo ikinä mitään sanonut esim. tunteistaan tai ajatuksista minua kohtaan. Tää eronnu vaan onnistui olemaan niin älyttömän kiva ja kiltti, että päädyin treffeille ja toisille jne. Enkä pahaa sanaa hänestä voi sanoa, mutta vasta nyt tässä tapaillessa tajusin että mun sydän on osaksi vielä siellä muualla. Vaikkei varmaan enää pitäisi :(

Ap

Nyt sun sitten vaan pitää itse päättää kuunteletko sydäntäsi ja katsot vielä, voisiko ekan kanssa onnistua. Vai annatko järjen ohjata. Tokihan voit roikottaa kahta yhtä aikaa mutta silloin olisi oikein kertoa heille siitä. Tällöin on aika iso riski menettää molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi