Keksikää sanalle 'pienirintainen' joku kiva ja sympaattinen synonyymi
Jota voisi käyttää kun hieman esittelee itseään sanallisesti nettideitille. Mutta kuitenkin jotenkin informatiivinen.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Shakira maininnut suurimmassa hitissään omaavansa pienet rinnat? Vertaa itseäsi Shakiraan. 😃
Hänhän piti itseään onnekkaana, kun hänen rintojaan ei sekoiteta vuoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En suostu titfuckiin, mutta kaikki muu käy."
Pienet rinnat on oikeasti huono tekosyy olla suostumatta.
Vaikka suostuis, niin eipä se onnistu =)
Oletko muka kokeillut?
Jos keskiverto teinipojallakin on isommat tissit, niin samapa tuo on hinkuttaako mies rintakehää, vatsaa, lapaluita vai pohjetta vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En suostu titfuckiin, mutta kaikki muu käy."
Pienet rinnat on oikeasti huono tekosyy olla suostumatta.
Vaikka suostuis, niin eipä se onnistu =)
Oletko muka kokeillut?
Jos keskiverto teinipojallakin on isommat tissit, niin samapa tuo on hinkuttaako mies rintakehää, vatsaa, lapaluita vai pohjetta vasten.
Pienet tissit on siis sama asia kuin rinnattomuus?
Rintaoletettu.
Vahvuudet ylempänä kuin rinnat.
Eivät ole tientukkeena.
Parasta a-ryhmää.
Itse a-b kupilla mennään. Ihmettelen vaan mitä väliä on kuppikoolla, eihän se mieskään kai ilmoita, että kassien päälle ei astu ja se on ihan kätevää. Kai ne tärkeämmät asiat on jotain muuta kuin ulkoisia.
Jännä, miten edelleen pienirintaisuus koetaan pilkkaamisen arvoiseksi asiaksi. Tässäkin kysyttiin positiivisia ilmauksia, niin ketju täyttyy viesteistä "rusinat, höhöö! Itikanpistot, höhhöhaahhaa!".
Itse olen pieni ja hoikka. Harrastin nuorempana balettia ja taitoluistelua, ja tämä näkyy kehonrakenteessa edelleen. Rinnat ovat pienehköt, rintaliiveissä käytän kokoa 75A.
Sen sijaan takapuoli on muodokas ja jotkut ihmettelevät, miten minulla voi olla sellainen ilman takapuolta muokkaavia salitreenejä.
Itse olen tyytyväinen näin.
Muuten, tämän ketjun kommenteista tuo "parasta A-ryhmää" - oli kyllä paras 👌
Siro ja sorja. Tosin ei tuollaisella asialla pitäisi olla mitään merkitystä. On miehiä jotka tykkäävät kovastikin. Kyllä kuvista näkee vaatteet päällä millainen vartalo toisella on.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten edelleen pienirintaisuus koetaan pilkkaamisen arvoiseksi asiaksi. Tässäkin kysyttiin positiivisia ilmauksia, niin ketju täyttyy viesteistä "rusinat, höhöö! Itikanpistot, höhhöhaahhaa!".
Itse olen pieni ja hoikka. Harrastin nuorempana balettia ja taitoluistelua, ja tämä näkyy kehonrakenteessa edelleen. Rinnat ovat pienehköt, rintaliiveissä käytän kokoa 75A.
Sen sijaan takapuoli on muodokas ja jotkut ihmettelevät, miten minulla voi olla sellainen ilman takapuolta muokkaavia salitreenejä.
Itse olen pienirintainen, käyttäisin tuota reissumiestä rusinalla, se on hauska. En koe sitä pilkkana, oli tuolla muitakin hyviä.
Eikä ole tarvetta kertoa tähän, kuinka upea muuten olen.
Vierailija kirjoitti:
Siro ja sorja. Tosin ei tuollaisella asialla pitäisi olla mitään merkitystä. On miehiä jotka tykkäävät kovastikin. Kyllä kuvista näkee vaatteet päällä millainen vartalo toisella on.
Kyllä roteva tai lihava nainenkin voi olla pienirintainen.
Harva suomalainen (onneksi) on siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pienirintainen, käyttäisin tuota reissumiestä rusinalla, se on hauska. En koe sitä pilkkana, oli tuolla muitakin hyviä.
Eikä ole tarvetta kertoa tähän, kuinka upea muuten olen.
Itse taas nimenomaan haluan alleviivata sitä, että rinnat ovat yksi alue naisessa. Vaikka ne eivät olisi "täydelliset", niin joku muu osio voi olla.
Pidän vartalostani, mutta muistan vielä ne ajat parikymppisenä, kun nuo rintojen haukkumiskommentit satuttivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole tarvetta kertoa tähän, kuinka upea muuten olen.Itse taas nimenomaan haluan alleviivata sitä, että rinnat ovat yksi alue naisessa. Vaikka ne eivät olisi "täydelliset", niin joku muu osio voi olla.
Pidän vartalostani, mutta muistan vielä ne ajat parikymppisenä, kun nuo rintojen haukkumiskommentit satuttivat.
*rinnat ovat vain yksi alue
Vierailija kirjoitti:
Rintarajotteinen
Pakko kysyä, millä tavalla esim. tämä nähdään positiivisena ilmaisuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintarajotteinen
Pakko kysyä, millä tavalla esim. tämä nähdään positiivisena ilmaisuna?
Pienirintainen toimiston viestintämuija eli povihaasteellinen. Englanniksi bosomly challenged.
M/39
Oletko muka kokeillut?