Halla-ahon valehtelu Twitterissä jatkuu, nyt aiheena aselupakäytännöt
Mitenköhän tuo totuudessa pysyminen on käynyt viime aikoina täysin ylivoimaiseksi Halla-aholle?
Kommentit (21)
Taitaa yksi hullu kirjoitella täällä jatkuvasti saman tyyppisiä aloituksia, kaikki sisällöillisesti kaikkea muuta kuin faktaa.
Kannattaa valehdella, koska sillä saa kannatusta. Sama kuvio kuin 1930-luvun Saksassa.
Miten kukaan järkevä puoluejohtaja voisi harkita yhteistyötä Halla-ahon kanssa kun kirjoitukset on mitä sattuu? Eikö persuilta löytyisi joku järkevämpi tyyppi puheenjohtajaksi?
Jotenkin tuon robocop perssuun edesottamukset ei jaksa enää yllättää, Pelkkä häirikkö ja vitsi koko hyypiö!
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan järkevä puoluejohtaja voisi harkita yhteistyötä Halla-ahon kanssa kun kirjoitukset on mitä sattuu? Eikö persuilta löytyisi joku järkevämpi tyyppi puheenjohtajaksi?
persu ja järkevyys ei sovi yhteen
Twitteri pitäisi kieltää Halla-aholta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa yksi hullu kirjoitella täällä jatkuvasti saman tyyppisiä aloituksia, kaikki sisällöillisesti kaikkea muuta kuin faktaa.
Huomasin saman. Yksi ketju jo hiljeni, kun kävi ilmi vassarin valhe. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Mistä on kysymys?
Kommareitten itkupotkuraivareista.
Isänmaallinen allahhaho tuntee aseet vaikka onkin sivari?
Vihervassarit näkee kuunatseja joka paikassa! Kannattaisi hakeutua hoitoon ja lopettaa päihteiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. Yksi ketju jo hiljeni, kun kävi ilmi vassarin valhe. Taas.
Aika moni ketju myös hiljentynyt, kun on tehty selväksi persujen äänestämisen järjettömyys! ;)
Kävin katsomassa. Oli kyllä psykoosit heiluen sekoitettu taas puurot ja vellit. Ohisalo = Poliisihallitus hänen mielestään.
Tarkistakaapa itse tuo Halla-ahon twiitti ja huomaatte että tällä kertaa mestari twiittasi hudin. Ohisalo ei liity asiaan vaan yksi poliisi ehdottanut yhtä ratkaisua. Ohisalo toki itse kertonut että kyseistä ehdotusta ei toteuteta.
Ja kas, taas ketju hiljenee, kun tän nestorin virheet osoitetaan. ;)
Halla-aho tahallaan hämmentää asioita.
Halla-aholla tuntuu myös eri viranomaisten kanssa olevan nykyisin jotain ihme konfliktia koko ajan. Tulli ja Poliisihallitus nyt ihan viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistakaapa itse tuo Halla-ahon twiitti ja huomaatte että tällä kertaa mestari twiittasi hudin. Ohisalo ei liity asiaan vaan yksi poliisi ehdottanut yhtä ratkaisua. Ohisalo toki itse kertonut että kyseistä ehdotusta ei toteuteta.
Linkki, ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki, ei löytynyt.
🙄
Googlaa:
Halla-aho twitter
Jos ei onnistu, ehkä äitisi voi auttaa kädestä pitäen.
Olen ilmoitanut viestisi asiattomaksi