Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mulle heti nyt! Miten saa kissinkarvat viltistä pois?

Vierailija
15.12.2019 |

Eli siis mikä olisi kätevä tapa saada viltti kissankarvoista vapaaksi? Imurointi ei tehoa, tarrarullalla menee ikä ja terveys ja teippirullaa kakstoista kilometriä. Harjaaminen ei auta ja nyppiminenkään ei innosta. Joskus luin jostain että jos pesukoneeseen laittaa jotain karheaa viltin kanssa (pesusieni?) niin siihen tarttuisi nuo karvat, kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se viltti oli kissalla?

Vierailija
2/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pesusientä pesukoneessa. Kuivuri hoitaa loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese viltti

Vierailija
4/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kissan värinen viltti niin ei karvat haittaa. Myös kaikkien vaatteiden kannattaa olla samaa kuosia kuin kissa.

Vierailija
5/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Millainen pesusieni laitetaan viltin kanssa koneeseen? Pitää kokeilla koska tuo mun peitto kestää kaiketi kevyen konepesun vaikka siinä on villaa.

Ei ap vaikka sama onglma

Vierailija
6/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta se.

Vierailija
7/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltti on kissin oma, mutta pestä sekin pitää joskus oli se minkä färinen tahansa. Kuivuria mulla ei ole ja pelkkä pesu ei poista niitä karvoja.

ap

Vierailija
8/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta se.

Kissa vai viltti?

Vierailija
9/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen pesusieni käy, sen karheamman osan olen ottanut pois, ettei hankaa vaatteita.

Markkinoilla on kyllä ihan tätä varten suunniteltujakin tuotteita. esim. Fur zapper.

Vierailija
10/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen pesusieni käy, sen karheamman osan olen ottanut pois, ettei hankaa vaatteita.

Markkinoilla on kyllä ihan tätä varten suunniteltujakin tuotteita. esim. Fur zapper.

Mä luulin että just se karhea osa pitää olla ainakin siinä sienessä, mutta kokeilempa ilman sitä. Ja en oo koskaan kuullut mistään Fur zappereista, hyvä tietää. Kiitos vinkistä.

ap

Vierailija
11/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö noiden eläinten vihaajien tulla v....maan joka asiaan.

Vierailija
12/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viltti on kissin oma, mutta pestä sekin pitää joskus oli se minkä färinen tahansa. Kuivuria mulla ei ole ja pelkkä pesu ei poista niitä karvoja.

ap

No eihän se sitä kattia häiritse että viltissä on omia karvoja? Pestä toki välillä pitää mutta haittaako se jos karvat eivät lähde pesussa?

Vierailija
13/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö noiden eläinten vihaajien tulla v....maan joka asiaan.

Pitää 💪🏼

Vierailija
14/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Millainen pesusieni laitetaan viltin kanssa koneeseen? Pitää kokeilla koska tuo mun peitto kestää kaiketi kevyen konepesun vaikka siinä on villaa.

Ei ap vaikka sama onglma

Ihan tavallinen pesusieni, joilla ihmiset pesevät itseään suihkussa, saunan jälkeen, kylvyssä jne. Löytynee joka marketista?

Vierailija
15/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kissi"

Vierailija
16/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta angorakissa ja angora viltti ei niin erotu

Vierailija
17/17 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassunkurisia vastauksia osa. Kun kysyin notta millä ne karvat saa viltistä pois ja osa vastauksista on ihan eri kysymykseen mihin en edes halunnut vastausta  :D  Eli en polta filttiä enkä kissaa, enkä mitään muutakaan. En osta katin värisiä vaatteita, enkä vaihda tuota maatiaista tähän hätään angora merkkiseen elukkaan. No, viltti pyörii nyt pesusieni seurassaan koneessa, katotaan miten käy.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi