Maalasin tilaustyön eilen illalla lapsen nukkuessa - aamulla herättyäni siihen oli jo tuherrettu tussilla
Mies heräsi lapsen kanssa aamulla ja lopputuloksena oli telineelta pois otettu maalaus, johon oli sutattu punaisella kynällä hieno tausta. Sen lisäksi sen päälle oli koottu muitakin papereita, joissa voi olla mitä vain rasvasta likaan. Lapsi ei asiaa ymmärrä, mutta olen todella vihainen miehelle siitä, että hän ei katsonut tuon enempää lapsen perään ja meni vielä latomaan koko hoidon tollasenaan jonnekin sivuun. Nyt mies murjottaa makkarissa, eikä tunnu ymmärtävän miksi olen vihainen. Viisi tuntia taas kankkulan kaivoon ja täytyy aloittaa alusta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on lapsiperheissä.
Ei muuten ole ja toi on inhottavinta mitä joku voi tulla viisastelemaan tällaisiin tapauksiin.
Pyyhi tussi pois. Permanenttiin joku liuotin, tavallinen lähtee varmaan vedellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole ja toi on inhottavinta mitä joku voi tulla viisastelemaan tällaisiin tapauksiin.
Kannattaisiko ne tärkeät jutut sitten suojata jos on ihan pikkulapsia? Elämä opettaa, niin sanotusti ja ei ne omat mokat muiden vika ole.
Ilmeisesti teit itse ensimmäisen virheen antamalla miehen vetää paljaalla? Muutama minuutti hauskaa, 18 vuotta huolta ja murhetta.
Tätä ei taatusti olisi sattunut, mikäli olisit tehnyt heille valmiiksi raikkaita voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei taatusti olisi sattunut, mikäli olisit tehnyt heille valmiiksi raikkaita voileipiä.
Juuri näin. Ap on itsekäs nainen. Ap ei ymmärrä äitinä oloa. Naisen tärkein tehtävä on äitinä olo. Ei naisista muutenkaan ole taiteilijoiksi. Kaikki suuret taiteilijat ovat miehiä. Naisten pitäis ymmärtää jättää miehille miesten hommat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mun lapsilleni ei tulisi mieleenkään tuherrella tussilla mun maalaukseeni tai mihinkään muuhunkaan. Ärsyttää tommonen "semmosta se on" kun ei todellakaan pitäisi olla.
Itsekin olen taiteilija ja mies tietää, että maalauksiin ei kosketa ja osaa pitää taaperon poissa mun työhuoneesta ihan itsenäisesti. Onneksi mieheni arvostaa ammattiani. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mun lapsilleni ei tulisi mieleenkään tuherrella tussilla mun maalaukseeni tai mihinkään muuhunkaan. Ärsyttää tommonen "semmosta se on" kun ei todellakaan pitäisi olla.
No joo, ei munkaan 9 v:lle tulis, mut tuolle 2 v saattais tullakin..
Missä se teline oli? Keskellä keittiöö vai sun omassa, lukitussa työhuoneessas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan äiti ei voi sanoa et omalle lapselle "ei tulis mieleenkään" missään tilanteessa, missään iässä tuollainen. Sellainen äiti valehtelee 100varmasti. Sinä et pienen lapsen mieltä voi hallita
Eikö teillä kuriteta vai miksi lapset kokevat voivansa tehdä tuhotöitä?
Jatkossa sitten provoilun lisäksi voit harrastaa maalaamista lukittavassa tilassa, jonne mies ja lapsi eivät pääse.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen taiteilija ja mies tietää, että maalauksiin ei kosketa ja osaa pitää taaperon poissa mun työhuoneesta ihan itsenäisesti. Onneksi mieheni arvostaa ammattiani. :)
Joo, ei varmaan. Eikös ne koodailleet jotain nettisivuja jo ennen päiväkotiin menoa?
Menisit sinäkin oikeisiin töihin.