Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho väitti Twitterissä Iiris Suomelaa valehtelijaksi, onko jo pyytänyt anteeksi?

Vierailija
15.12.2019 |

Liittyy siihen persujent juhlintaan Tampereella natsipäällikön kanssa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumman nyt pitää pyytää anteeksi?

Vierailija
22/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli siis Tampereen valtuuston pikkujoulu. Osallistujat olivat peloissaan siellä kun tunnistivat tuon natsin.

Peloissaan? Laittoiko tuo nat*si valtuuston vai kinkun uuniin? 😂

Kai sillä oli kinkun laittaminen mielessä kun oli pikkujouluihin tullut. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule pyytämään, kuten ei pyytänyt anteeksi sitäkään että manipuloi seuraajiaan hyökkäämään Suomen tullia vastaan.

Suomen tullia vastaan hyökkäyksen masinointi on sotatoimi jokaista rehellistä suomalaista veronmaksajaa kohtaan.

Me maksetaan veroja, jotta tämä maa pyörii.

En takuulla äänestä tahoa, joka harjoittaa häirintää minun rahoillani rakennettuja järjestelmiä vastaan.

Voin vain kuvitella Putinin mairean hymyn näistä uutisista kuullessaan.

Vierailija
24/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule pyytämään, kuten ei pyytänyt anteeksi sitäkään että manipuloi seuraajiaan hyökkäämään Suomen tullia vastaan.

Suomen tullia vastaan hyökkäyksen masinointi on sotatoimi jokaista rehellistä suomalaista veronmaksajaa kohtaan.

En takuulla äänestä tahoa, joka harjoittaa häirintää minun rahoillani rakennettuja järjestelmiä vastaan.

Et varmaankaan sitten löydä puoluetta itsellesi. Anarkistit nyt lähtökohtaisesti vastustaa yhteiskunnnan rakenteita ja toimii sen mukaan. Sinun kannattaa siis pitäytyä mahdollisimman kaukana puolueista, joiden edustajilla on tuohon suuntaan kytköksiä.

Minä olenkin sitoutumaton, siinä olet oikeassa.

t. Se aiempi

Vierailija
25/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla nyt oli muitakin persuja, jotka olivat samalla kesäleirillä kyseisen uusnatsin kanssa... Mutta mitäpä pienistä :) Ehkä hekään eivät tunnistaneet ?

Fakta olisi kiva. Kerrotko myös meille kiinnostuneille kuka persu oli sekä pikkujouluissa että kesäleirillä? Olisi ikävää suoltaisit valeuutisia.

Vierailija
26/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi vastuuseen!!!

Vierailija
27/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Irkku on heilannut hän on varmaan tehnyt sen ironisesti.

Vierailija
28/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Iiiris hyökkää Tampereen kaupunkia vastaan kun se kutsuu tilaisuuksiinsa nat_seja? Se olisi suoraselkäistä vihreää politiikkaa.

Vierailija
29/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi vastuuseen!!!

Tampereen kaupunki vastuuseen!!!

Vierailija
30/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se nasti ollu jonkun muun kutsuma kun persujen, sen muijan jonka ne potki ulos ryhmästä? Iiris väitti twiitterissä, että nasti oli persujen kutsuma ja kaveri.

Mistä muuten tietää, jos vahingossa juttelee natsin kanssa, eikä sitä tiedä ja joku ottaa valokuvan siitä, niin ooksääkin sit nasti? Ja voiko sit saada sen anteeksi, jos heiluttaa punalippua pää märkänä?

Kyseessä varsin tunnettu natsipomo. Kaikki poliitikot Tampereella varmaan tunnistavat hänet.

Oliks se oikein joku SchutzStaffelin ÜberOberSturmbahnFührer vai ihan jopa ReichsFührer itse?

Vierailija
31/31 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei oikein voi olla eri mieltä, ellei sitten pää ole niin syvällä Juban p*rsiissä, ettei sinne aurinko paista... Olen nimittäin käsittänyt, että moni vastustaa maahan muuttoa juuri siksi, että tällaisia iskuja ei tapahtuisi ja tässä maassa rahat riittäisivät oleelliseen...