Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asteikolla 1-10, kuinka luuserina pidät ihmistä joka hankkii kaikki joululahjat perheelleen Lidlistä?

Vierailija
15.12.2019 |

Kaikki samasta paikasta yhdellä kertaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään luuseri ole, vaan fiksu ihminen!

Vierailija
2/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua pidän ääliönä. Jokainen hankkii annettavat lahjansa mistä hankkii, eikä siihen ole sinulla mitään  nokan koputtamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on ihan hyvää kamaa, etenkin jos on pieniä lapsia saa sieltä kätevästi kaikille lahjat. 

Vierailija
4/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10

Vierailija
5/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten löytää toivelahjat ja ottaa huomioon lahjan saajan muut mieltymykset. Jos on tarkoitus vain ostaa krääsää niin luuseri on. Lahjan pitäisi ilahduttaa. En osaa yhtään sanoa mikä lidlin tuote ilahduttaisi minua.

Vierailija
6/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevänä pidän, tietty ehkä jo hieman suuremmille lapsille rahalahja olis parempi?

Vierailija
7/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lievästi omituista, muttei sinänsä kuulu minulle. Onko tämä kaikille ostettava lahja suklaarasia vai pakkaus irtoteetä?

Vierailija
8/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli polli aidalla makasi. Trolli polli aidalta putosi

Joo mun perhe eli mun kissa tykkää Lidlin herkkutangoista. Ostan ehkä niitä.

Vierailija
9/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fiksua ostaa sieltä! Lidlin esimerkiksi pelikuulokkeet tai pelihiiret voittavat jatkuvasti testauksessa kalliit tuotteet. Nytkin myynnissä ollut pelihiiri maksaa 20 euroa, mutta voitti 260 euroa maksaneen hiiren. Lidlin ihonhoitotuotteet voittavat yli 10 kertaa kalliimmat tuotteet ym.

Vierailija
10/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut lapsille (2v ja 5v) hyviä lahjoja sieltä! Aikuiselle sieltä ei kyllä oikein löydä... ellei osta jotain tosi käytännöllistä, kuten vaikka hammastahnaa 🤔

Vierailija
11/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä ihan mahdollista on. Anopille herkkukori. Kälylle suklaarasia. Miehelle jotain erikoisolutta tai vaate. Teinilä kerrankin energiajuoma ja jerkyä tai joku tekninen härvelu. Pienemmille lelu tms. Ei ehkä kerralla onnistunut Le tarjolla jokaiselle sitä unelmajuttua, mutta sika helposti syksyn mittaan ostaen se onnistuisi.

Vierailija
12/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa lisäksi kerättyä kaikille Frozen2 mukit ilmaiseksi.

Vierailija
13/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerralla ei voi kyllä ostaa kaikille, vaan pakko kytätä niitä käyttötavaroita pidemmän aikaa, kun tulevat kausissa ja pienissä erissä. Monet Lidlin keittiötarvikkeet esim. on tosi laadukkaita, että voisihan sieltä aikuisellekin ihan hyvin löytyä lahjoja.

T. 10

Vierailija
14/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele terapeuttisi kanssa. Vai oletko jo suljetulla? Vai K-kaupan täti?

Vierailija
15/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 8 vuotta vanha vedenkeitin ja leivänpaahdin, 7 vuotta vanha yleiskone ja vielä 4 vuotta vanha blender Lidlistä. Lisäksi minulla on kahdet kuulokkeet, jotka ovat ainakin 5 vuotta vanhat. Kaikki toimivat kuin unelma edelleen. Suosittelen.

Vierailija
16/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua pidän ääliönä. Jokainen hankkii annettavat lahjansa mistä hankkii, eikä siihen ole sinulla mitään  nokan koputtamista. 

Mulle tuli mieleen, että ap on itse ostanut kaikki lahjat Lidlistä ja kyselee nyt mielipidettä. 

Vierailija
17/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
18/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielelläni ottaisin 100 euron lahjakortin ruokakauppaan.

Jos ap haluat ostaa minulle joululahjan.

Vierailija
19/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksulta kuulostaa. Riippuu toki mitä ostaa, koska ei sieltä nyt kaikkea saa hyvällä hinta/laatusuhteella. Mutta jos sattuu osumaan kohdalle oikeat tuotteet niin mikäs siinä.

Vierailija
20/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Legoja pikkulapsille.