Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämä kulissia

Vierailija
14.12.2019 |

Miten mä näin paskaan jamaan olen joutunut?
Ollaan 30-40v pariskunta, jota kaikki kuulemma kadehtii. On hienot urat, rahaa, iso omakotitalo, kalliit autot, kaikki. Ollaan hoikkia, urheilullisia, sosiaalisia, aktiivisia.
Todellisuudessa avioliitto on kuollut, vihaan miestäni, eikä olla yhdessä muuta kuin rahan takia. Itse olen kaappijuoppo elämääni kyllästynyt avuton alisuoriutuja. Että tällasta, kunhan avauduin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulissit ovat tärkeämpiä kuin oma onnellisuus, niin et mitään. Jos taas ei ole, niin tiedät itsekin, mitä tehdä.

Vierailija
2/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit voi kaataa ja alkaa elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla avuton alisuoriutuja kun sinulla on hieno ura?

Vierailija
4/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on hienot urat kuten sanoit, niin pistäkää lusikat jakoon vaan, kyllä sitä rahaa pitäisi kohtuudella riittää eron jälkeenkin.

Ala elää elämääsi kuten eläisit sitä jos et olisi avioliitossa (poislukien säädöt muiden partnereiden kanssa tietysti). Jos haluaisit käydä jossain, käy. Jos haluat tehdä jotain, tee. Jos et halua jotain, älä. Jossain vaiheessa huomaat, että on enää muotoseikka allekirjoittaa eropaperit.

Vierailija
5/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä töissä ole näin surkea tapaus kuin siviilielämässä.:-( Avuttomuus liittyy enemmän yleiseen elämänhallintaan, en saisi aikaiseksi erota ja olisin ihan hukassa.

Vierailija
6/21 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirpakka kirjoitti:

Luulen, että kaikki muutkin kadehdittavat suhteet ovat kulisseja. On työn kautta tullut vastaan näitä elämäänsä uupuneita "unelmapariskuntia". Taustalla järeää pettämistä, erillään olemista, teennäisiä juhlapyhiä jne. Jotkut elävät näissä suhteissaan "kaapissa". Ystävälläni on myös unelmasuhde ja kumpikin lähtee jouluksi New Yorkiin, eri partnereiden kanssa. Ovat yhdessä vain miehen äidin vuoksi, joka uhannut jättää miehen perinnöttömäksi, jos suhde katkeaa. Odottavat, että rouvasta loppuu hapenkierto (sairaus) ja sen jälkeen kuulema heti eri teille. Ei sun elämä sentää ihan niin pahassa jamassa ole. 

Lohduttava tarina meille kaikille! :DD

Vierailija
7/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa pois, niin minäkin tein ja ei ole päivääkään kaduttanut

Vierailija
8/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja onko muuten muodot ja seksihalut kohdillaan. Jos on niin voin tulla sulle eroavustajaksi ja mennään sitten samalla käynnillä naimisiin kun viedään sun eropaperit maistraattiin.

....ai niin onko lapsia?

Vierailija
9/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmasti tajuaa missä mennään, ja hänen kanssaan sinun pitää keskustella. Täällä ainoa neuvo yleensä on erota, mutta tuohan kuulostaa olevan ihan normaali "järkiavioliitto". Ehkä miehellesi olisi ok, että teillä olisi sivusuhteita tuomassa vähän maustetta elämään. Turha kuvitella oman onnellisuuden löytyvän toisen ihmisen kautta ainakaan yhtään pidemmällä aikavälillä, sinun se onnen yhtälö pitää ratkaista. 

Vierailija
10/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä töissä ole näin surkea tapaus kuin siviilielämässä.:-( Avuttomuus liittyy enemmän yleiseen elämänhallintaan, en saisi aikaiseksi erota ja olisin ihan hukassa.

Olet 30 v. alkoholisti? Hae apua ja eroa.

Vierailija
11/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja, huonolla palkalla. Pidän jopa työstäni :D. Olen sinkku ja lapseton. Sisustanut asuntoni kirpputori huonekaluilla. Vaattettkin ostan kirppikseltä. Elän vaatimatonta elämää. Ajan pyörällä joka paikkaan, pitempiäkin matkoja. 

Mulla ei ole kulisseja. Olen sellainen kun olen. En jaksa vetää roolia  ja päivittää facebookkia matkakuvilla ym. Tiedän ihmisiä jotka teke näin. Itse en jaksa. 

Olen onnellinen. 

Vierailija
12/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kannattas katsoa muutama osa norjalaista EXIT yle areenassa,loistava kuvaus kulisseista.

Vähän rajumpaakin sessiota tiedossa eli jos olet siveyden sipuli niin täytyy pitää silmiä kii välillä.

Mutta upea sarja!

Vierailija
13/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Ratkaisee kirjoitti:

Jos kulissit ovat tärkeämpiä kuin oma onnellisuus, niin et mitään. Jos taas ei ole, niin tiedät itsekin, mitä tehdä.

Mulla sama. Rahoitusalalla hyvissä töissä. Kaappijuoppo. En rakasta miestäni. Petän häntä. Muita miehiä kuvioissa.

Vierailija
14/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Jollakin menee varmasti  vielä paremmin huonosti kuin teillä...

Vierailija
15/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana korkki kiinni!

Vierailija
16/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Olen siivooja, huonolla palkalla. Pidän jopa työstäni :D. Olen sinkku ja lapseton. Sisustanut asuntoni kirpputori huonekaluilla. Vaattettkin ostan kirppikseltä. Elän vaatimatonta elämää. Ajan pyörällä joka paikkaan, pitempiäkin matkoja. 

Mulla ei ole kulisseja. Olen sellainen kun olen. En jaksa vetää roolia  ja päivittää facebookkia matkakuvilla ym. Tiedän ihmisiä jotka teke näin. Itse en jaksa. 

Olen onnellinen. 

Ihana. <3 Aina ei tarvitse luksus asuntoja ja unelma lomia etelään ollakseen onnellinen.

Vierailija
17/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki sujuu kun ei nähdä käynännössä ollenkaan, mutta lomat ja viikonloput on helvettiä. Kestän ne vain viinan ja pillerien voimalla. Siis en itse asiassa juo kovin paljon tai edes ikinä humalaan, mutta on tuo jonkinlainen ongelma kun ei toista kestä selvinpäin! Mutta tämän siis hoidan "sivistyneesti" että ulospäin ei varmasti näytä olevan mitään ongelmaa.

Asiaa mutkistaa se, että rakastan kotiamme ja olemme molemmat niin itsepäisiä että emme suostuisi luopumaan tästä kumpikaan. Lisäksi mieheni paras kaveri on huippujuristi ja varmasti kynisivät minunkin säästöt ja perinnöt jos erottaisiin. Tuntuu että mitä enemmän mieheni etenee urallaan ja saa rahaa ja valtaa, sitä kusipäisemmäksi hän muuttuu!

Ap

Vierailija
18/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan jollekin omalle, pätevälle juristille. Tuossa tilanteessa on selvästi tärkeää valmistautua hyvin.

Ja kun on tehnyt valmistelut pätevän juristin opastamana, ei tarvitse pelätä huippujuristeja. Kokemusta on ja voitin sekä kärjäoikeudessa että hovioikeudessa tavallisella juristilla legendaarisen huippujuristin. Avain oli siinä, että käännyin hänen puoleensa hyvin varhaisessa vaiheessa ja vältin tekemästä virheitä, joihin voisi puuttua. Sinulla pillerit ja alkoholi on iso uhkaava virhe. Mene juristille heti.

Vierailija
19/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene juttelemaan jollekin omalle, pätevälle juristille. Tuossa tilanteessa on selvästi tärkeää valmistautua hyvin.

Ja kun on tehnyt valmistelut pätevän juristin opastamana, ei tarvitse pelätä huippujuristeja. Kokemusta on ja voitin sekä kärjäoikeudessa että hovioikeudessa tavallisella juristilla legendaarisen huippujuristin. Avain oli siinä, että käännyin hänen puoleensa hyvin varhaisessa vaiheessa ja vältin tekemästä virheitä, joihin voisi puuttua. Sinulla pillerit ja alkoholi on iso uhkaava virhe. Mene juristille heti.

Olen samaa mieltä. Aloittajalla on kuitenkin massia toteuttaa oma ratkaisu. Juristin juttusille, omaisuus lihoiksi, korkki kiinni ja uusi työpaikka. Sitten vain elää ilman niitä vihattuja kulisseja ja saa toivottavasti erilaista onnea elämään. Eihän tämmöiset helppoja juttuja ole, mutta niistä selviää kyllä heikommassakin asemassa olevat. Tsemppiä ap!

Vierailija
20/21 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vain, että minulla olisi joskus mukava, kiltti, rento ja hauska tavallinen mies. Meillä ei ole ikinä hauskaa vaikka oltaisiin Malediiveilla snorklaamassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä