Jumankauta kun ärsyttää.miehet viestittelee, mutta ei kysy ja kutsu minnekään
Osaan kyllä lopettaa viestittelyn, kun pelkkä egobuustina olo ei minua nappaa ja jos niitä oikeasti kiinnostaisi, niin kysyisivät oikeesti jonnekin tapaamaan. Aina vähän kuitenkin menee aikaa ja vaivaa tossa viestittelyssä, ennenkuin huomaa aikooko ne nähdä mitään vaivaa vai ei. Ja se vaiva olis tässä tapauksessa vaikka "nähdäänkö keskustassa tänään?" Eikä mikään että illallista pitäisi valmistaa mulle ym. jne. Niin uuvuttavaa tämä deittimaailmassa luovinta.
Kommentit (6)
Miksi et tosiaan itse pyydä ketään minnekään? Jos kerran viestejä lähetellään puolin jos toisin niin etkö vain älyä että sinäkin voit pyytää jonkun vaikka sinne keskustaan.
Äläs höpsi, jos olet treelta niin lähdetään heti :)
Jumankauta kun ärsyttää, naiset mätsää tintsussa muttei sitten kuitenkaan edes juttele mitään. Tätä se on miehen elämä.
Älkää ruokkiko trollia, vitun pässit!
Sellaista se on naisena olo. Passiivista odottelua ja valittelua, kun ei kiinnosta ottaa ohjia omasta elämästään. Odotellaa että mies tulee ja mies tekee ja mies toimii just niin kuin prinsessan käsikirjoituksessa lukee ja jos ei tee, niin jätä se sika jne.