Jos toteat, että suihkugeeli ei tuoksukaan miellyttävälle, käytätkö sen loppuun siitä huolimatta...
vai heitätkö roskiin, vai annatko jollekin (vai laitatko kenties kirppikselle myyntiin....) ?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuotteiden tuoksulla mitään väliä minulle.
Ei vaikka löyhkäisit pahalle käytön jälkeen?
Käytän tottakai. Yleensä tosin haistan niitä jo kaupassa ennen ostoa.
ROSKIIN. Ei tarvii tehdä vahingosta isompaa muutaman euron takia...
Käytin väkisin epämiellyttävältä haiskahtaneen voiteen loppuun, olisihan se ollut haaskausta heittää pois.
Siirrän miehen suihkun puolelle. Se ei välitä miltä ne haisee.
Käytän esim. pikkupyykin liotukseen tai annan äidilleni, hänen hajuaistinsa ei toimi Alzheimerin takia.
Käytän sen loppuun. Sama juttu ruokien suhteen.
Heitän pois ja ostan uuden. Minulle suihkugeelin tuoksu on vakava ja erittäin tärkeä asia.
Käytän ammeen, vessan jne pesuun.
Haistan aina kaupassa suihkugeelejä (kuten myös käsisaippuaa), mutta jos omani haisisi pahalta kotona, heittäisin sen surutta roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikka löyhkäisit pahalle käytön jälkeen?
No jos se nyt ei mitään Surströmming-saippuaa ole. :D
En osta pahanhajuisia suihkugeelejä.
Mikset haista tuoksua jo kaupassa? Niin ainakin eräs tuntemani nainen teki. Nenä kiinni joka pullossa joka haisee
mies51v
Te kaupassa haistelijat saisitte painua prseeseen. Tajuatteko että tuote alkaa pilaantua heti kun siihen menee vähänkin ilmaa? Muutenkin kuvottavaa että ventovieraat ovat tunkeneet likaiset nokkansa pullon suulle ja nuuskineet oikein antaumuksella ja sitten sitä käyttää kotisuihkussa tietämättä millainen bakteeripesä koko pullo on jo uutena.
Lisäksi haistelu on kiellettyä, mutta ikävä kyllä asialle ei tehdä mitään kaupassa. Kyllä pitäisi jokaisessa hygieniatuotteessa olla muovinen sinetti.