Jos toteat, että suihkugeeli ei tuoksukaan miellyttävälle, käytätkö sen loppuun siitä huolimatta...
vai heitätkö roskiin, vai annatko jollekin (vai laitatko kenties kirppikselle myyntiin....) ?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu, haistan aina etukäteen jos ostan jotain uutta pesuainetta.
Kai tajuat, että tuote alkaa pilaantua siitä hetkestä alkaen, kun nuuhkit sitä? Jos säilyvyydeksi on luvattu esim 6 kk ja tuote on sellainen, ettei sitä mene kaupaksi paljoa, se voi huonolla tuurilla tulla ostetuksi vaikka yli puolen vuoden päästä, ja olla jo pilalla kun joku ostaa sen. Kenties vaikka joku syöpäpotilas, jolla on heikentynyt immuniteetti... ja hän voi saada siitä infektion.
Jos on alentunut immuniteetti niin kannattaa varmaan ostaa tiiviisti sinetöityjä pakkauksia. Lisäksi sellaiselle ihmiselle se marketissa käyminen ja marketin tuotteiden pinnoilta hänen iholleen siirtyvät mikrobit ovat suurempi riski kuin ne itse tuotteet.
Omaa järkeä saa käyttää.
SuihkuGEELI 😄😄😄😄😄
Täällä on nyt pyörinyt jonkin aikaa suihkuGEELIhullu joka on tehnyt suihkuGEELEISTÄ vähän liian suuren asian elämässään. No, intressinsä kullakin.
En kerinnyt eilen kirjoittaa kunnolla loppuun kun kello oli minuuttia vaille 23.
Eli siis K Menun sininen iso suihkugeeli. Haisee ihan pahanhajuiselle kahvihengitykselle, aivan hirvittävä!
Ja toinen oli tosiaan joku Yves rocherin suihkugeeli, tuoksu oli ihan kuin joku olisi vetäissyt mältsyt sekaan hrrrr !
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/6410405167927
Eli tuo saippua k menulta
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole koskaan kielletty haistelemasta eikä meidän cittarissa ole kieltoja. Mistä toi kielto siis pitäisi tietää?
En todellakaan osta sikaa säkissä, sitte vaan testerit hyllyyn!!!!
Se kielto on hyvien tapojen vastaista. Minä en ainakaan ostaisi pulloa, jos tietäisin että joku on sen avannut ja nuuhkinut sitä aiemmin.
Käytän farkunlahkeiden putsaamiseen kuratahroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaupassa haistelijat saisitte painua prseeseen. Tajuatteko että tuote alkaa pilaantua heti kun siihen menee vähänkin ilmaa? Muutenkin kuvottavaa että ventovieraat ovat tunkeneet likaiset nokkansa pullon suulle ja nuuskineet oikein antaumuksella ja sitten sitä käyttää kotisuihkussa tietämättä millainen bakteeripesä koko pullo on jo uutena.
Luuletko että se sinetitön myyntipakkaus on täysin steriili ja ilmatiivis? No ei ole.
Niissä tököteissä on niin paljon säilöntäaineita ja sinne pulloon pääsee niin vähän bakteereita sen aukomisen takia, että ei se ehdi pilaantua ellei seiso useita vuosia siellä hyllyssä avonaisena. Ihmisillä seisoo omissakin hyllyissä kosmetiikkatuotteet avattuina vuosikausia ja silti käyttävät niitä edelleen ilman mitään reaktioita.
Älä ole noin hysteerinen ja ylihygieeninen.
P. S. Itselläni ei ole tarvetta haistella noita kun ostan aina saman LVn hajusteettoman, mutta jos sitä nyt joku on nuuskinut ennen kuin se minulle päätyy niin ihan sama.
Ja mikä oleellisinta, saippuassa ei ole mikrobeille käypää ravintoa. Eivät nekään pyhällä hengellä elä. Hysteerikot eivät edes ymmärrä mistä puhuvat.
Riippuu ihan siitä, kuinka pahalle se haisee. Jos tuoksu on vain "ei-mieluinen", niin käytän loppuun. Jos tuoksu on epämiellyttävä, niin sitten menee roskiin. Tai jos se ei suoranaisesti ole ihan hirveä, niin voin pestä sillä hiusharjat ja kammat. Mutta en vie koskaan kirpparille myyntiin :DD Olen aina ihmetellyt kuka niitä käytettyjä kosmetiikkatuotteita ostaa..? Hyi.
Kyllä käytän, ellei nyt joku uskomattoman hirveä olisi, tyyliin koiran anaalirauhasnesteen hajuinen.
Tosin itse käytän pääasiassa hajusteetonta intiimipesuainetta koko kropalle.
Käyttäisin loppuun alkuperäisessä tarkoituksessaan tai käsisaippuana.
Annan pois kierrätyspalstan kautta. En kestä vastenmielisiä tuoksuja ja joskus suihkusaippua tuoksuu kaupassa erilaiselta kuin sitten käytettynä. Siksi ostan harvoin uusia merkkejä