Kun ahdistaa niin vetäydyn omiin oloihin möksöttämään. Miksi?
Ärsyttää kun en osaa sanoa mikä vaivaa. Usein pelkään että esim alan itkemään. Miten tästä eteenpäin? Terapiaan?
Onko muita samanlaisia?
Kommentit (4)
Minkä takia tuon takia pitäisi mennä terapiaan? Käsittele itse omaa päätäsi. Kun olet siellä nurkassa niin kysy itseltäsi mitä mä teen ja mitä mä haluan tehdä? Avaa mielen solmut ja tule immuuniksi kivulle. Katkaise välit ihmisiin ketkä eivät kunnioita sinua tai aiheuttavat mielipahaa. Jos joku hyväksikäyttää sinua niin katkaise heti välit ja älä enään koskaan vastaa hänelle puhelimessa. Jos joku sun sukulainen kohtelee huonosti niin haasta hänet ja sopikaa.
Jos kiukuttaa/ahdistaa/tms. kannattaa nimenomaan olla itsekseen. Vaihtoehtohan olisi pahan olon purkaminen muihin. Ei muille tiuskiminen mitään auta, vaikka moni (nainen) sitä harrastaakin.
Ehkä juoksulenkki kuitenkin auttaisi paremmin tuulettamaan ajatuksia kuin nurkassa istuminen? Saisit kropan oman mielihyvähormonituotannonkin käyntiin.
Jos on kyse jostain ns. käytännön asiasta, johon pitää saada ratkaisu, niin ei silloin "lätinät" auta, paitsi tietysti neuvojen kysyminen.
Terapia kuulostaa hyvältä idealta. 🙏🏻