Kokemuksia suihkurusketuksesta, kiitos!
Olen sellainen, joka ei rusketu ollenkaan, vaan palaa tosi herkästi. Olen jo melkein luopunut ajatuksesta, että saisin koskaan olla ruskea - itseruskettavat ovat minusta työläitä, väriä ei kuitenkaan saa kaikista paikoista tasaiseksi, ja useimmat niistä haisevat voimakkaasti.
Olisiko suihkurusketus hyvä ratkaisu? Onko aineessa voimakas tuoksu? Kuinka tumma väristä tulee? Miten tasainen tulos on; entä kestävyys? Tahraako se vaatteita? Miten se tehdään; otetaanko omat bikinit mukaan, ollaanko siellä jossain kopissa alasti, vai mikä on systeeminä? Olen kiitollinen jos kerrotte kaiken mahdollisen - tietoa ei ole yhtään!
Kommentit (6)
Hiukset suojatiin ja kadet sekä jälkapohjat rasvattiin hyvin. Rusketus suihkun jälkeen kuivateltiin ilmavirrassa. Ihan hyvä ja tuli nätti väri mutta kannattaa kuivatella hyvin sillä väri tarttuu helposti alusvaatteisiin. Tosin heti suihkun jälkeen iho on aika ruskea. Väri muuttui paremmaksi ensimmäisen vesisuihkun jälkeen. Suihkuun ei saanut mennä sinä päivänä. Tasainen tulos tuli. Ihan ok, kuin olisi käynyt solariumissa 20 kertaa.
Itse koppi oli kamala kokemus. Se suihku tulee niin paineella, että manin suorastaan paniikkiin, tuntui samalta kun jos laittaa pään ulos autin ikkunasta kovassa vauhdissa.
Siinähän pitäisi olla hengittämättä, mutta mä tosiaan panikoiduin ja vetelin sitä ainetta kunnolla henkeen. (yök!)
Ne asento-ohjeet näyttää että pitäisi aloittaa kasvot suikkuun päin, mutta suosittelen aloittaa selkäpuolella niin kerkee tottua suhkuun kun tulee naaman vuoro.
Se suihku tulee 4 kertaa, välissä on lyhyt tauko asennon vaihtamiselle. Värisävyjä voi valita kolmesta eri tummudesta, kannattaa rohkeasti ottaa vähintään keskitumma, ei ollut liian tumma sekään.
Mullakin loputulos oli yllättävän tasainen ja kaunis vaikka en pystynyt olla vaadituissa asennoissa.
Rusketus kesti n.3 viikkoa, tosin oli aurinkoiset ilmatkin eli sain pikkuhiljaa myös luonnollista väriä.
Ja vinkiksi, ihan markettiaineista Garnierin Ambre Solaire -suihke tuoksuu aika miedosti, verrattuna ainakin moniin muihin itseruskettaviin.
Ja kiitos kaikille vastauksista! t. ap
Mäkin haluun tietää tosta suihkurusketuksesta!