Mitä olet toivonut joululahjaksi tänä vuonna?
Haluaisin kuulla teidän aikuisten lahjatoiveita.
Eikä nyt mitään "maailmanrauhaa/hallituksen kaatumista/lottovoittoa"-vastauksia, vaan ihan konkreettisia toiveita.
Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suomen pyövelit -kirja. Oikeastaan ainoa toiveeni. Jos en saa sitä, ei haittaa, ostan sen sitten itse.
Mun isä on jouluhullu, kaikille pitää olla lahjoja ja lista on vähän pakko tehdä. Miehen suku kyselee myös joka vuosi aikuistenkin lahjatoiveita. Listani on joka joulu sama: karkkia, sukkia, pussilakanasetti, pyyhkeitä, aku ankan taskukirja, tuikkukippo tiettyä sarjaa. Sellaista pientä, halpaa, tarpeellista, helposti ostettavaa.
Ihana isä! Olen myös jouluhullu ja kaikille pitää olla jotain lahjaksi. Annan kyllä myös rahaa mutta käteisenä, jotta on edes kirjekuori konkreettisesti annettavaksi.
iPad Airin ja jonkun hyvän kirjan, esim. Atwoodin uusimman. iPadin tiedän jo saavani, mies osti meille molemmille uudet jouluksi. :)
Jos vielä aatoksi tulisi edes hieman lunta tai kuuraa tähän pimeään maisemaan, niin enempää ei voisi joululta toivoa.
Halusin laadukkaat hotellilakanat, ja sain ne kun ostin ite :D
Mieheltä toivon vain yhdessäoloa.
Hyvää imuria toivoisin tai jotain uutuuskirjaa. Tykkäisin myös jalkahoito- tai hierontalahjakortista tai lempparikasvovoiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Halusin laadukkaat hotellilakanat, ja sain ne kun ostin ite :D
Mieheltä toivon vain yhdessäoloa.
Mitkä lakanat ostit? Itselläkin haussa jotkut ihanat, ja ostan ne kyllä varmuuden vuoksi itse.
Sensai 38 ripsiväri, Lumenen päivä-ja yövoidepakkaus sekä lahjakortti kampaajalle.
6-haaraista Iittalan Nappula-kynttelikköä.