Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet toivonut joululahjaksi tänä vuonna?

Vierailija
14.12.2019 |

Haluaisin kuulla teidän aikuisten lahjatoiveita.
Eikä nyt mitään "maailmanrauhaa/hallituksen kaatumista/lottovoittoa"-vastauksia, vaan ihan konkreettisia toiveita.

Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-haaraista Iittalan Nappula-kynttelikköä.

Vierailija
22/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pyövelit -kirja. Oikeastaan ainoa toiveeni. Jos en saa sitä, ei haittaa, ostan sen sitten itse.

Mun isä on jouluhullu, kaikille pitää olla lahjoja ja lista on vähän pakko tehdä. Miehen suku kyselee myös joka vuosi aikuistenkin lahjatoiveita. Listani on joka joulu sama: karkkia, sukkia, pussilakanasetti, pyyhkeitä, aku ankan taskukirja, tuikkukippo tiettyä sarjaa. Sellaista pientä, halpaa, tarpeellista, helposti ostettavaa.

Ihana isä! Olen myös jouluhullu ja kaikille pitää olla jotain lahjaksi. Annan kyllä myös rahaa mutta käteisenä, jotta on edes kirjekuori konkreettisesti annettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutossut ja kirjan

Vierailija
24/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad Airin ja jonkun hyvän kirjan, esim. Atwoodin uusimman. iPadin tiedän jo saavani, mies osti meille molemmille uudet jouluksi. :)

Jos vielä aatoksi tulisi edes hieman lunta tai kuuraa tähän pimeään maisemaan, niin enempää ei voisi joululta toivoa.

Vierailija
25/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin laadukkaat hotellilakanat, ja sain ne kun ostin ite :D

Mieheltä toivon vain yhdessäoloa.

Vierailija
26/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää imuria toivoisin tai jotain uutuuskirjaa. Tykkäisin myös jalkahoito- tai hierontalahjakortista tai lempparikasvovoiteesta.

Vierailija
27/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin laadukkaat hotellilakanat, ja sain ne kun ostin ite :D

Mieheltä toivon vain yhdessäoloa.

Mitkä lakanat ostit? Itselläkin haussa jotkut ihanat, ja ostan ne kyllä varmuuden vuoksi itse.

Vierailija
28/28 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 ripsiväri, Lumenen päivä-ja yövoidepakkaus sekä lahjakortti kampaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän