Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei uskalla tehdä lasta?

Vierailija
14.12.2019 |

Maailman onnellisimpaan maahan, jossa äitiyttä tuetaan kaikin voimin.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on aina jännittävin ja vaikein. Seuraavat menevät rutiinilla.

Vierailija
82/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei halua synnyttää lastaan..

- kovaan oikeistolaiseen maailmaan jossa kaikille ei tule olemaan töitä

- tarttutaakseen perinnöllisiä vikoja

- kiusattavaksi

- seisomaan kylmissä ruokajonoissa ja opettaa tätä kerjäämään somessa

Ps. Suomessa syödään puolen miljoonan kansalaisen edestä mt-lääkkeitä ja ollaan itsemurhatilastoissa hyvinkin korkealla

Eiköhän työttömilläkin ole nykyään enimmäkseen parempi elintaso kuin duunareilla siihen aikaan kun suuret ikäluokat syntyivät. Vaikka ei seisoisi ruokajonossa tai kerjäisi somessa.

Lykkää tuohon kuvioon lapsi niin eipä ole enää. Suomessa lapseen tulee sijoittaa viimeisetkin roponsensa tai hakea almuja jottet saa lasuja kimppuusi. Hope kortit kertovat tästä omaa karua kieltään. Eikä unohdeta että lapsella pitää olla oma huone jota on yksiössä hivenen vaikea rakentaa.

Se jolla on lapsia saa moninkertaisesti enemmän tukia kuin lapseton. Osittain juuri sen takia, että lapsella pitää olla oma huone, ja valtiolle tulee paljon halvemmaksi maksaa isompia tukia suuren asunnon vuokraamista varten kuin ottaa lapsi huostaan.

Tuosta onkin kehitetty vitsi. Aina voi ryhtyä valtiolliseksi synnytyskoneeksi mikäli työt ei nappaa ;)

Joillekin tämä on muodostunut vitsin sijasta oikeaksi uraksi. Facessa tulee sitten huudeltua synttäri/ruokakassi/jouluavustusten perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja realistinen. Ei halua ottaa riskiä, että saa vaikeasti vammaisen lapsen. (Itse en ole tällainen vaan kahden lapsen tavisäiti)

Vierailija
84/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Miina Äkkijyrkkä on hieno esimerkki rohkeasta naisesta, joka on uskaltanut rakastaa elämässä. Kaikilla hänen neljällä lapsellaan on eri isät.

Uuden tutkimuksen mukaan myös lapsen dna:ta kulkeutuu äidin aivoihin. Jos saisi lapsen monen eri miehen kanssa, monen eri miehen dna:ta kulkeutuisi aivoihin. Siitä tulisi tosi kyvykkääksi ja fiksuksi.

Tämä on ihan todella kiinnostaa. Voiko tavallinen nainen muuttua alfa-naaraaksi, jos saa lapsia monen eri miehen kanssa?

Jännä ajatus, että raskausaikana lapsen isän dna:ta jää naiseen.

Olisipa mielenkiintoista lukea tutkimuksia siitä, miten monen eri miehen kanssa tehneet naiset pärjäävät myöhemmin elämässä. Enkä nyt tarkoita yhteiskunnan tukia.

Vierailija
85/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lapsen saaminen on tehnyt hyvää. Olen sosiaalisempi, luovempi ja joustavampi. Otan asiat rennommin. Suosittelen.

Vierailija
86/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tulee vielä katumaan katkerasti sitä, että on mennyt uran perässä tämän Suomessa vallitsevan feminismimyllytyksen myötä...

- elämä on todella lyhyt, kun puhutaan aikaikkunasta perheeseen ja äitiyteen....

- vanhempana naisena ei enää löydä hyvää kumppaniakaan...

Miettikää ihmiset ajoissa, mitä haluatte elämältä - mikä on elämässä oikeasti tärkeää!!

- JA USKALTAA! -

- panostakaa itsetuntoonne ja itsetuntemukseen, jos se siitä on kiinni!

Myös miesten pitää kehittää itseään miehinä ja vanhempien itseään vanhempina, jotta lapsensa ymmärtäisivät - ettei biletyssekoilu, kännipaneskelu itseään rikkoen ja ura ole tärkeintä, vaan aito rakkaus ja läheiset!

Just. Mitä -askaa taas. Nämä "rakkaus ja läheiset" -kommentit tuntuvat tulevan niiltä, joille koko elämä on ollut enimmäkseen helppoa ja ihanaa. Kivat teille että on ollut mahdollisuus rakkauteen, läheisiin ja ruusuiseen itsetuntoon. Kaikilla ei näin ole.

Itse olen 37v nainen. Ikisinkku ja tietysti myös lapseton. Kukaan mies ei koskaan ole pitkällä tikullakaan koskenut. Mistähän pitäisi lapsia ja rakkaita läheisiä taikoa? Olen vuosia miettinyt mitä elämältä haluan ja tullut siihen tulokseen että yksin on paras. Muut ihmiset saavat pitää riitansa, pettämisensä ja jättämisensä. Jokainen naispuolinen ystäväni on lopulta jäänyt lasten kanssa yksin kun mies on lähtenyt. Ei kiitos. Mulla on näin hyvä elämä.

Naisena voisit koska tahansa harrastaa seksiä jonkun satunnaisen miehen kanssa ja saada lapsia.

Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin endometrioosi tekee raskaaksi tulemisen vaikeaksi, mutta sitäkin ennen pitäisi saada mies panemaan minua. Sitä ihmettä ei ole tähän ikään mennessä tapahtunut. Meitä näkymättömiä naisia on PALJON.

Vierailija
87/88 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei halua synnyttää lastaan..

- kovaan oikeistolaiseen maailmaan jossa kaikille ei tule olemaan töitä

- tarttutaakseen perinnöllisiä vikoja

- kiusattavaksi

- seisomaan kylmissä ruokajonoissa ja opettaa tätä kerjäämään somessa

Ps. Suomessa syödään puolen miljoonan kansalaisen edestä mt-lääkkeitä ja ollaan itsemurhatilastoissa hyvinkin korkealla

Ei ole töitä? Aina on töitä. Niin kauan kuin täällä palstalla ulistaan, että "miksi ei joku tee X", on töitä. Eri asia on se, saako siitä saman tien palkkaa. Kun olin toimettomana, kävin keräämässä lähialueelta roskia. Oletko sitä mieltä, että oli ihan turhaa työtä? Teki minusta huonomman ihmisen tms?

S. Koski, oletan.

Vierailija
88/88 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen, joka tietää että ketään ei kiinnosta äidit. Vaikka repeäisit p*rseeseen asti synnytyksessä, et saa valittaa tai vaatia hoitoa koska "lapsi on tärkein."

Minulle lapsi ei olisi oman terveyteni ja kehoni uhraamisen arvoinen.