Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hankitte puolisollenne joululahjaksi?

Aloittaja
13.12.2019 |

Mitä ostatte puolisollenne tänä vuonna, tai mitkä ovat olleet parhaat lahjaostoksenne menneinä vuosina? Mistä toinen on ollut iloinen, entä mikä ei selkeästi kolahtanut? :D

Itse ostin tänä vuonna miehelle
- pöytälampun (rikoin edellisen)
- 100 seksiasentoa sisältävän julisteen, joita voi kokeilla (kaipasi jotain vaihtelua seksielämäämme)
- paketin, mihin keräsin tarvikkeet kaakaon juomiseen ja vaahtokarkkien paistamiseen nuotiolla luonnossa (rakastaa nuotiolla könyämistä)
- tukkukaupasta jäätävän kokoisen grillikyljen, tämän tosin ostan vasta aattona (ukolla maailman paras ohje tämän grillaamiseen ja rakastaa lihaa yli kaiken)

Vielä tekisi mieli hankkia jotain pientä, kai vähän ajatuksia ja ideoita haen tällä aloituksella. Mies on ollut todella kultainen puoliso tänä vuonna ja ollut suurena tukena, siksi ansaitsee paljon huomiota tänä jouluna.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vähän parempaa hupparia. Mieheni on huppareiden suurkuluttaja ja entisistä muutama jo tullut tiensä päähän niin saa uusia tilalle.

Vierailija
22/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut moneen vuoteen, olen pyytänyt miestä ostamaan itselleen. Meillä on yhteiset rahat, joten ei ole oikein pointtia että ostan miehelle pääasiassa hänen tienaamillaan rahoilla jotain, mistä hän ei tykkää. Ja olen sanonut, ettei minullekaan tarvitse ostaa.

Viime vuonna sanoin miehelle, että ostaa itselleen jotain kivaa ja minä ostan itselleni. Se meni sitten niin, että minä ostin itselleni palapelin ja mies osti itselleen 1400€ arvoisen iPad Pro:n, jota on hädin tuskin edes käyttänyt. En voi väittää etteikö hieman olisi harmittanut että mies osti itselleen noin kalliin lahjan jota ei edes käytä. Minä sentään rakensin joulupalapelini. Mikään ei toki estäisi minuakaan ostamasta itselleni jotain yhtä kallista, mutta jotenkin en osaa käyttää omiin hankintoihin rahaa yhtä estottomasti kuin mies. Saati että ostaisin noin kalliin lelun jota en edes käyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rikoit miehen pöytälampun ja nyt ostit sille uuden lampun joululahjaksi? Sun olis pitänyt korvata se lamppu ihan muutenkin..."

No mies ei niin välittänyt, kun pieni ja vanha lamppu meni rikki. Eikä hällä mikään hinku ja tarve ollut uuteen, joten nyt naamioin korvaamishaluni joululahjaksi. Omasta mielestäni se on ihan se ja sama, onko se korvaamani lamppu lahjapaperissa vai ei.

Vierailija
24/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan, jos vain löydän toivomansa. Lempiolutvalmistajansa vuosikertaoluen, kuten aina. Lisäksi on toivonut pipoa mutta se on osoittautunut yllättävän haastavaksi, sillä kyseinen pipo on kaikkialta loppu.

Vierailija
25/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Emme ole ostaneet toisillemme vuosiin lahjoja. Ostin tänä vuonna yllätyksenä miehelle syntymäpäivälahjaksi useamman sadan euron kuulokkeet, joita mies on himoinnut pitkään, mutten silti saanut mitään lahjaksi omana syntymäpäivänäni. Tuli hieman paha mieli, joten totesin itselleni, että lahjomiset ovat minun puoleltani tässä.

Vierailija
26/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoit miehen pöytälampun ja nyt ostit sille uuden lampun joululahjaksi? Sun olis pitänyt korvata se lamppu ihan muutenkin...

Palstan sääntöjen mukaan vain tyttö voi olla uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän