Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavin rikos, josta olet ollut epäiltynä?

Vierailija
13.12.2019 |

Ei tarvitse siis tuomiota olla, riittää että sinua on kuulusteltu rikoksesta epäiltynä. Niin voi käydä vaikka olisi syytönkin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitoksella kuulustelivat kun ajoin ystäväni autolla, jossa ei ollut virtalukkoa. Virtalukko oli mennyt rikki ja johdoilla käynnistin auton. Aluksi poliisit luulivat että olin pöllinyt kyseisen auton. Asia selvisi kuitenki kun auton omistaja kertoi että olin ihan luvan kans autolla liikkeellä. Vieläkin naurattaa :D Nainen 56v.

Vierailija
22/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana poltimme koulun luistinkopissa, ammuttiin raketteja sisällä (tai siis pojat ampuivat) ja me tytöt kirjoittelimme huulipunilla seinille jotain typerää.

Poliisit tulivat koululle meitä kuulustelemaan kun joku oli käräyttänyt.

Jouduimme kopin siivoamaan ja puhdistamaan seinät. Oli noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poltimme tupakkaa siellä luistinkopissa, tarkoitin. Emme sentään polttaneet sitä. T.23

Vierailija
24/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä "ennen vanhaan" joutui poliislaitokseel kuullusteluun jos narahti tv-lupatarkastajalle telkkarin katselusta ilman tv-lupaa. Näin kävi meillekin.

Vierailija
25/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä petos kun olin juhlinut kaikki rahani, eikä tullut mieleeni taksia maksaessa että katetta ei ole. Kuski(ei kantasuomalainen) yritti repiä merkkilaukkuni maksuksi kyydistä, soitin itse poliisit.

Vierailija
26/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä huumeaine ja törkeä ampuma-ase ja pahoinpitely. Syytön olin ja tosiaan epäiltiin n.15v sitten. Mutta saivat syyn kuunnella, seurailla ja sotkea asunnon. Pilata puhelimen ja tietokoneen laitteilla. 

Vierailija
27/35 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalon lasien hajoittaminen ysärillä, olin alle 20v laiha ja poliisin paperikuvissa joku lihava 40v kävi potkimassa niitä laseja. Ei vieläkään ole tullut ilmoitusta tutkinnan lopettamisesta et aika tärkeä juttu vissiin niille=D

Vierailija
28/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut poliisin kuulustelussa mistään syystä.

Vierailija
29/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiltynä viinan juomisesta bussissa vappuaattona.

Vierailija
30/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pahoinpitelystä.

Todellisuudessa mummeli oli pitkälle dementoitunut ja sepittänyt koko jutun.

Vierailija
31/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut poliisin kuulustelussa mistään syystä.

En minäkään, eikä ole edes poliisi pysäyttänyt, kerran heristi sormea mutta ei muuta.

Aina halunnu päästä puhallutukseen, mut oon aina väärässä paikassa, vaik oon yrittäny ajaa sellasiin varmoihin paikkoihin, ni just sillo siel ei oo ketäää :(

Vierailija
32/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanmurha. Kaatui hovissa.

Vierailija
33/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaana vedin luokkakaveria turpaan ja jouduin poliisikuulusteluun. Tästä ei seurannut mitään rangaistusta koska olin alaikäinen mutta opin läksyni.

Vierailija
34/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun ajoin kevarilla tanssipaikalta kotiin pimeänä syyskuun yönä sateella siinä lähellä tanssipaikkaa kaksi tyttöä käveli kännissä ( se huomattiin myöhemmin ) rinnakkain tiellä ja tien puolella ollut horjahti vasemmalle  juuri eteeni. En voinut tehdä yhtään mitään siinä hetkessä. Oikea taustapeili osui häneen, hän kaatui tiehen , kaaduin kevarilla itsekin vasemmalle ja vastaan tuleva auto sai juuri väistetyksi etten jäänyt alle. Siinä olisi minun käynyt tosi huonosti. 

Arvaahan sen, että minun syyni se juttu tietenkin oli käräjillä kokonaan. Tytöt valehtelivat olleensa melkein ojassa kävelemässä....Sain sakot varomattomuudesta liikenteessä. Minun asianajajani ei osannut puolustaa minua yhtään tarpeeksi kovana. Onneksi tästä on jo kauan.

Vierailija
35/35 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin välittämisestä alaikäiselle. Syytön olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän